Mistä löydätte naisen?

Kaikysyäsaa--

Niin mistä te sen naisen löydätte vai oletteko naisettomia loppuikänne?

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaippa se jostain tulee vastaan sitten aikanaan. Joko se hiipii pikkuhiljaa tai iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Harrastuskurssilta, kadulla vastaan koiran kanssa, kaupassa, luontoraitilta, internetin syövereistä, mistä sitä koskaan tietää. Aika sen näyttää. Tosin, olen huono lukemaan signaaleja, hyvä olisi jos semmoinen iso valokyltti nuolella osoittaisi ison tekstin kanssa. :D

• jalkasienionvaarallinen

Filippiineillä ja Thaimaassa riittää naisia, sieltä haen sitten joskus....😊🤗

• Kaisanoasaa

Naisia tulee vastaan joka päivä mutta eivät ne minua halua. Olen niin ruma että ei ole mahdollista saada naista.

• En usko sinua.

• Se on niin, että kukaan ei löydä enää ketään. Mies tai nainen mummo tai pappa.

Ei vaan ehdi.

• Hali sulle, olit eilen laittanut mulle halin. Se lämmitti mieltä, kiitos.😊

• ajattelinvaan

Jätin katiskan tonne mereen, käyn katsomassa huomenna onko siellä nainen.

• Huomenna siellä on merenneito!😄

• harrastusseonsekin

Naiset svaippailee komeita jännämiehiä ajankulukseen, niin elävässä elämässä ei rumalla miehellä ole mahdollisuuksia päästä edes sylkykupiksi. Täydellinen ignoraus vain. No voihan sitä ruveta vaikka käpyjä keräilemään.

• Peilistä, wau on magee.😘

• jokumies83

Hyvä kysymys, sopivaa naista ei tunnu löytyvän paljon mistään. Itse kun olen erilainen kuin muut miehet noin yleensä niin sopivan erilaista naista ei vaan näy olevan..

• Tämä-selvä

Naisia saa vain olemalla komea. Onhan se nähty monesti millaisia ääliöitä naiset panee.

• viinamies

Naisia voi tavata kun juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa. Yökerhossa naiset ovat avoimia tutustumisille ja kun bailaustaidot ovat kunnossa, suhteita syntyy.

Raitis mies elää haavemaailmoissa joissa naisia voisi tavata ilman että juo viinaa. Mutta lopulta hän jää yksin.

• N.76

Mitäs jos laskisit rimaa voisi nainen löytyä usein sohvaperuna haluaa missin.

• En tiedä kans mistä sais naisen, ku on niin erilainen ja outo kuin muut miehet, ja lisäks työtön, en sanoisi rumaksi itteeni, mutta olisi kiva löytää nainen.

• sitäodotellessa

Robotiikka ja tekäly kehittyy ja 20 vuoden päästä minulla on oma Alita BedAngel

• Sinkkumies-

Tinderistä löytää naisia. mut vain jos olet hyvännäköinen ja pitkä mies. Alle 170 cm mies ei naisille kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe