Tunnuslukutaulukoiden poisto on virhe

vituttaa.nykyaika

Miksi pankeilla on vimma muuttaa toimiva systeemi epäluotettavaksi pakottamalla tunnuslukutaulukot pois ja tilalle joku yksi tunnusluku tai "biometrinen" tunniste. Mulla ei edes ole sormenjälkilukijaa puhelimessa enkä luota sellaisten pellepeloton -vekottimien turvallisuuteen.

Tunnuslukutaulukoissa tunnusluku vaihtuu joka kerta, eihän sen parempaa turvatekijää olekaan, VARMASTI paljon turvallisempi kuin joku yksi tunnusluku vaikka olisikin itse keksitty!

Perkele että minä en pidä ollenkaan nykyajan kehityksen suunnasta, heikennetään pankkitunnusten turvallisuutta tällä tavalla ja sitten kuitenkin syyllistetään tavan ihminen jos joku tilimurto tapahtuu saatanan vitun mulkkupaskiaiset perkele!

Vittu, minä kun vielä vedän kaikki rahat pois pankista omaan taskuun...

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä !!!
      Mikä on turvallisempi kuin taulukko himassa jemmassa.
      Taulukkohan poistetaan sen takia, että se on "muka" helppo kopioida.

Saman johtopäätöksen mukaan pitäisi poistaa pankkikortit.
      Pankkikortteja skimmataan automaateilla jatkuvaa syöttöä ja
      toisen tiedoilla pystyy ostamaan netissa kamaa vaikka kuinka paljon.

Jos varas saa lähimaksukortin käsiinsä sillä voi täräytellä ostaa niin monta kertaa kuin kerkii
      ennenkuin omistaja huomaa sen kadonneen.

Tunnuslukutaulukko ei mene vialle,
      siitä ei lopu akku,
      se toimii aina !!!

Eikö sen voi antaa olla käytössä muitten tunnistautumisten rinnalla ?
      Ketä se haittaa ? Pankkia tietysti, mutta ne hyötyy asiakkaan rahoista koko ajan,
      että ei mene tappiolle pankit.

Tilimaksut nousee, palvelut vähenee.

#€%&€## !!!

• Anonyymi

Pankit ei piittaa meistä asiakkaistaan mitään,tunnuslukutaulukko on paras,nyt pakotetaan mobiilisovellukseen jota en koskaan ota,se hakkeroidaan ym,tilasin nordean piku miniläpyskän se on pakko ottaa nyt syyskuussa käyttöön.Todella huonontua pankeilta suostua eu direktiiviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe