Tunnuslukutaulukoiden poisto on virhe

vituttaa.nykyaika

Miksi pankeilla on vimma muuttaa toimiva systeemi epäluotettavaksi pakottamalla tunnuslukutaulukot pois ja tilalle joku yksi tunnusluku tai "biometrinen" tunniste. Mulla ei edes ole sormenjälkilukijaa puhelimessa enkä luota sellaisten pellepeloton -vekottimien turvallisuuteen.

Tunnuslukutaulukoissa tunnusluku vaihtuu joka kerta, eihän sen parempaa turvatekijää olekaan, VARMASTI paljon turvallisempi kuin joku yksi tunnusluku vaikka olisikin itse keksitty!

Perkele että minä en pidä ollenkaan nykyajan kehityksen suunnasta, heikennetään pankkitunnusten turvallisuutta tällä tavalla ja sitten kuitenkin syyllistetään tavan ihminen jos joku tilimurto tapahtuu saatanan vitun mulkkupaskiaiset perkele!

Vittu, minä kun vielä vedän kaikki rahat pois pankista omaan taskuun...

2

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä !!!
      Mikä on turvallisempi kuin taulukko himassa jemmassa.
      Taulukkohan poistetaan sen takia, että se on "muka" helppo kopioida.

Saman johtopäätöksen mukaan pitäisi poistaa pankkikortit.
      Pankkikortteja skimmataan automaateilla jatkuvaa syöttöä ja
      toisen tiedoilla pystyy ostamaan netissa kamaa vaikka kuinka paljon.

Jos varas saa lähimaksukortin käsiinsä sillä voi täräytellä ostaa niin monta kertaa kuin kerkii
      ennenkuin omistaja huomaa sen kadonneen.

Tunnuslukutaulukko ei mene vialle,
      siitä ei lopu akku,
      se toimii aina !!!

Eikö sen voi antaa olla käytössä muitten tunnistautumisten rinnalla ?
      Ketä se haittaa ? Pankkia tietysti, mutta ne hyötyy asiakkaan rahoista koko ajan,
      että ei mene tappiolle pankit.

Tilimaksut nousee, palvelut vähenee.

#€%&€## !!!

• Anonyymi

Pankit ei piittaa meistä asiakkaistaan mitään,tunnuslukutaulukko on paras,nyt pakotetaan mobiilisovellukseen jota en koskaan ota,se hakkeroidaan ym,tilasin nordean piku miniläpyskän se on pakko ottaa nyt syyskuussa käyttöön.Todella huonontua pankeilta suostua eu direktiiviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3814
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1789
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      385
      1448
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1437
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe