Tunnuslukutaulukoiden poisto on virhe

vituttaa.nykyaika

Miksi pankeilla on vimma muuttaa toimiva systeemi epäluotettavaksi pakottamalla tunnuslukutaulukot pois ja tilalle joku yksi tunnusluku tai "biometrinen" tunniste. Mulla ei edes ole sormenjälkilukijaa puhelimessa enkä luota sellaisten pellepeloton -vekottimien turvallisuuteen.

Tunnuslukutaulukoissa tunnusluku vaihtuu joka kerta, eihän sen parempaa turvatekijää olekaan, VARMASTI paljon turvallisempi kuin joku yksi tunnusluku vaikka olisikin itse keksitty!

Perkele että minä en pidä ollenkaan nykyajan kehityksen suunnasta, heikennetään pankkitunnusten turvallisuutta tällä tavalla ja sitten kuitenkin syyllistetään tavan ihminen jos joku tilimurto tapahtuu saatanan vitun mulkkupaskiaiset perkele!

Vittu, minä kun vielä vedän kaikki rahat pois pankista omaan taskuun...

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä !!!
      Mikä on turvallisempi kuin taulukko himassa jemmassa.
      Taulukkohan poistetaan sen takia, että se on "muka" helppo kopioida.

      Saman johtopäätöksen mukaan pitäisi poistaa pankkikortit.
      Pankkikortteja skimmataan automaateilla jatkuvaa syöttöä ja
      toisen tiedoilla pystyy ostamaan netissa kamaa vaikka kuinka paljon.

      Jos varas saa lähimaksukortin käsiinsä sillä voi täräytellä ostaa niin monta kertaa kuin kerkii
      ennenkuin omistaja huomaa sen kadonneen.

      Tunnuslukutaulukko ei mene vialle,
      siitä ei lopu akku,
      se toimii aina !!!

      Eikö sen voi antaa olla käytössä muitten tunnistautumisten rinnalla ?
      Ketä se haittaa ? Pankkia tietysti, mutta ne hyötyy asiakkaan rahoista koko ajan,
      että ei mene tappiolle pankit.

      Tilimaksut nousee, palvelut vähenee.

      #€%&€## !!!

    • Anonyymi

      Pankit ei piittaa meistä asiakkaistaan mitään,tunnuslukutaulukko on paras,nyt pakotetaan mobiilisovellukseen jota en koskaan ota,se hakkeroidaan ym,tilasin nordean piku miniläpyskän se on pakko ottaa nyt syyskuussa käyttöön.Todella huonontua pankeilta suostua eu direktiiviin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe