Parannuksen tekeminen

KokemusParannuksesta

Raamattu selkeästi opettaa, että taivasten valtakuntaan ei pääse jos ei noudata Kristuksen lakia.

Se nähdään hedelmistä. Joka ei tuota hyvää hedelmää, se heitetään tuleen. (Matteus 3:8 Matteus 7:19) Joka ei noudata vuorisaarnaa, sen talo sortuu. Jne. (Matteus 7:24-27)

Jeesus varoittaa meitä, että me kuolemme ilman Häntä. Ilman Jeesusta me emme voi tehdä mitään, (Johannes 15: 5) emme edes parannusta. Jos yrität itse, sinä kuolet. Taivaaseen ei voi viedä syntejä ja meidän omat teot ovat Jumalan edessä niinkuin saastainen vaate. (Jesaja 64:5)

Niinpä, mitä on parannuksen teko? Se on sitä että ymmärrät, ettei mikään sinun elämässäsi ole mitään ilman Jeesusta. Pyhä Henki näyttää sen sinulle.

Se on täydellinen luovuttaminen koko elämästä Hänen edessään. Meidän on oltava valmiit heittämään kaikki tekemämme ja omistamamme roskiin Jeesuksen takia. Vain Jeesus tekee sen sinussa Pyhän Hengen kautta. Hän muuttaa sinun elämäsi, kun tulet parannukseen.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinsemenee

      Kristuksen laki on se, että jokainen, joka turvaa Kristuksen sovitusuhriin, pääsee sisälle taivasten valtakuntaan.

      Jokainen, joka hylkää tämän Kristuksen lain, joutuu kadotukseen.

      • tämä.on.totuus

        Kristuksen laki on Mooseksen laki, kuten Kristus itse ja myös Paavali sen niin opettavat. Kristuksen laki on Mooseksen laki, jossa Messias profetiat ovat toteutuneet Jeesuksessa Kristuksessa. Muuta lakia Raamattu ei tunne. Jos joku opettaa muuta lakia, niin hän saa Mooseksen lain kumoajana tuomion kadotukseen, kuten Jeesus on ilmoittanut.

        Matt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. [Luuk. 24:44; Room. 3:31]
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. [5. Moos. 28:1; Jaak. 2:10]

        Ap.t 25:8 sillä Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan".

        Matt 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Jopi48

      Joh.13:15. 1Piet.2:21. Fil.2:5. 1Joh.2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.

      • KokemusParannuksesta

        Jopi, juurikin näin. Jeesus kutsuu meitä erottautumaan maailmasta. Ei voi samasta lähteestä pulputa makeaa ja karvasta vettä.

        Jos jollain on elämässä asioita joista hän ajattelee että, "tää on tällainen mun oma juttu, tästä maailmallisesta asiasta minä nautin", niin Jeesuksen esimerkki kehoittaa meitä tekemään parannuksen siitä, koska joka rakastaa maailmaa, se on Jumalaa vastaan. Joka rakastaa Jumalaa, se vihaa maailmaa.


      • tämä.on.totuus
        KokemusParannuksesta kirjoitti:

        Jopi, juurikin näin. Jeesus kutsuu meitä erottautumaan maailmasta. Ei voi samasta lähteestä pulputa makeaa ja karvasta vettä.

        Jos jollain on elämässä asioita joista hän ajattelee että, "tää on tällainen mun oma juttu, tästä maailmallisesta asiasta minä nautin", niin Jeesuksen esimerkki kehoittaa meitä tekemään parannuksen siitä, koska joka rakastaa maailmaa, se on Jumalaa vastaan. Joka rakastaa Jumalaa, se vihaa maailmaa.

        Jeesus noudatti lakia. Noudatatko sinä tätä Jeesuksen esimerkkiä?

        Matt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. [Luuk. 24:44; Room. 3:31]
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. [5. Moos. 28:1; Jaak. 2:10]

        Paavali noudatti Jeesuksen esimerkkiä.

        Ap.t 25:8 sillä Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan".


      • KokemusParannuksesta
        tämä.on.totuus kirjoitti:

        Jeesus noudatti lakia. Noudatatko sinä tätä Jeesuksen esimerkkiä?

        Matt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. [Luuk. 24:44; Room. 3:31]
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. [5. Moos. 28:1; Jaak. 2:10]

        Paavali noudatti Jeesuksen esimerkkiä.

        Ap.t 25:8 sillä Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan".

        Jeesus sanoo että rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi ja Jumalaa yli kaike, niin täytät koko lain.

        Minä tiedän olevani syntinen, enkä todellakaan selviä ilman Jeesusta. Mutta tarkoitus on kilvoitella ja kasvaa kokoajan kohti Kristusta ja Kristuksen kaltaisuuteen.
        Nämä ovat asioita, joita olen oppinut Tim Conwayn saarnoista youtubessa (i'll he honest - kanava), enkä ole huomannut niiden olevan Raamatun kanssa ristiriidassa.


      • KokemusParannuksesta
        KokemusParannuksesta kirjoitti:

        Jeesus sanoo että rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi ja Jumalaa yli kaike, niin täytät koko lain.

        Minä tiedän olevani syntinen, enkä todellakaan selviä ilman Jeesusta. Mutta tarkoitus on kilvoitella ja kasvaa kokoajan kohti Kristusta ja Kristuksen kaltaisuuteen.
        Nämä ovat asioita, joita olen oppinut Tim Conwayn saarnoista youtubessa (i'll he honest - kanava), enkä ole huomannut niiden olevan Raamatun kanssa ristiriidassa.

        Huom, en todellakaan ymmärrä kaikkea Raamatusta, vaan pyydän teitä itse lukemaan. Nytkin huomasin että en edes löydä tuollaista kohtaa Raamatusta minkä mainitsin.

        Sen tiedän kuitenkin että uskossa oleminen on kilvoittelua ja kasvamista kohti Jeesusta ja täyttä ymmärrystä hänen tahdostaan. Sitä on tarkoitus jatkaa koko elämän. Jos me palataan takaisin siitä mitä ollaan opittu niin me ei olla oikealla tiellä.


    • Kirjakääröt

      Room.2:13 Biblia (1776) Sillä ei ole Jumalan edessä vanhurskaat, jotka lain kuulevat, mutta ne, jotka lain töillänsä täyttävät, ne pitää vanhurskaaksi tuleman. Vai onko se näin? Room.3:28

    • Jatkuvalla parannuksen paikalla ,kuten sanotaan ......usko on matka ja joka päivä tulee ottaa risti ja kantaa se kunnialla .Edustamme Jeesusta maanpäällä tekoinemme eli teot sen mukaiset.Ei parane olla pahennukseksi vaan tuottaa hyvää hedelmää ja Kunniaa Jumalalle.

    • Jobinpostia

      1Joh.2:3-4 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä. Joka sanoo: Minä tunnen hänet, eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. 1Joh.2:6. Joh.13:15

    • tässä.on.totuus

      Minut on läträtty päälaelta ja kummit ovat uskoneet ja se riittää.
      Ei siinä perisyntinen tarvitse mitään parannusta tehdä. Riittää, kun nimi on kastetodistuksen kautta luterilaisessa kirkossa ja ripitetty ja naitu - sekä hautaan manattu.
      Kaikki on senjälkeen kunnossa. Se on sitä yksi kaste riittää. Kaste pelastaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe