Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Muita pieniä mutta vahvoja

ruip

Vituttaa. Voimaa kyllä on vaikka olen täysin normaali kokoinen. Vaatteeni on kokoa M ja olen noin 176 senttinen. Olen 80 kiloinen mutta näytän 70 kiloiselta muiden mielestä.
Kaikki pitää ruipelo ja heikkona. "Millä tollanen mitään nostaa" , "etkö oo ruokaa kotona saanu" jne kuulee jatkuvasti kun meillä on töissä miehen kokoisia miehiä, eli sellaisia paskamahoja, heikkoja läskejä joita olen oikeasti paljon vahvempi. En ole koskaan kenellekään sanonut että nostelen.

Oletteko te tyytyväisiä jos ette erottaudu muista vaikka voimaa olisikin enemmän kuin keskivertoihmisellä? Itse olen ollut mutta enää en.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerkkokannus

      Kerroppa niitä tuloksia mistä päättelet olevasi keskivertoa vahvempi. Ja yritä olla laittamatta netti lisää. Jos vain pystyt.
      Näitä vahvoja netissä löytyy jo ihan liiaksi. 100kg kyykky onkin 80kg niiaus.

      • ruip

        Edellisissä salikisoissa kyykky 190 kiloa raakana. Ei sillä svnl kisoissa pärjää mutta keskiverto mies ei kyykkää tuota. Rinnalle saan vain 140 kiloa joten siinä on vähän parannettavaa.
        Mutta ei sillä ole väliä. Keskitytään kysymykseen. Jos ei muuta asiaa kuin pään aukominen niin voi pitää sen turpansa kiinni.


      • Kerkkokannus

        Et sitten voinut olla lisäämättä netti lisää.
        Eli oikeasti nuo tulokset voi puolittaa. Eikö niin.
        On se kumma kun ei voida kertoa asiallisesti oikeita tuloksia.
        Penkkihän sulla on vähintään 170kg ja kisoissa nostettu, mave 250kg sehän on teille netti hirmuille perus kauraa. Leukoja menee varmasti 30kpl 25kg lisäpainoilla.
        No mutta omapahan on elämäsi.


    • veeäm43

      Paras tunnustus on vaimoni asenne liikkuessamme yhdessä ulkona. Eukko muhii mielihyvää ollen ilmeisen tyytyväinen 75v ukkonsa olemukseen.
      Hänen terminologiansa mukaan kyykistelyni, ojenteluni, koukisteluni ja vetelyni eivät häntä kiinnosta mutta olemukseni kylläkin. Sekin saattaa olla bonusta kun vedellessäni ja kyykistellessäni en ota alkoa lainkaan.

      Täällä on turha puhua tuloksista mutta jyystettyäni "nuorisotyylillä" = pienet vastukset, pitkät sarjat hitaasti, yritin tänään hieman vetristyä ja vedin tangolla hack pyramidin 170 kiloon. 6 - - -1:een ja takaisin. Jähmeetä on.
      Koukisteluistani sen verran, että vedän paremmalla kävellä pari, kolme yhden käden leukaa.
      172cm, 85kg. 75v.

      • Yrjö66

        Kysyttiin pieniä ja vahvoja.
        Et ole kuin pieni.
        Eikö horkkaajan tulokset pitäisi olla paremmat..


      • veeäm43
        Yrjö66 kirjoitti:

        Kysyttiin pieniä ja vahvoja.
        Et ole kuin pieni.
        Eikö horkkaajan tulokset pitäisi olla paremmat..

        Pitäisi, pitäisi mutta kun eivät ole.
        Osaat myös varmaan järkevästi perustellen sanoa minkä ikäisenä tämän kammottavan ja massiivisen horkkaamisen kielteiset sivuvaikutukset alkaisivat näkymään?
        75v ukolle tulee pian aika täyteen luonnollisista syistä.

        Kyselyni perustuu ehdottomaan luottamukseen jo tähän mennessä osoittamaasi objektiivisuuteen ja asiantuntemukseesi tiiviisti kommentoimastasi aiheesta.


      • Yrjö66

        Hienoa kun myönnät olevasi doupingin käyttäjä. Siitä se lähtee, tie parantumiseen.
        On myös mukava huomata että olet valinnut minut tien näyttäjäksesi.
        Mutta asiaan. Yksi sivuvaikutus on voiman kasvu, tuloksesi voisi puolittaa jos olisit naturaali. Syöpä on ehkä pahin sivuvaikutus, ei ole mikään täsmä"lääke". Kaikki solut saavat saman piristyksen.
        Aivo muutokset ovat myös pahoja, aggressiivinen käytös, epäluulot, narsismi. Koet muut vahvemmat uhaksi ja yrität vähätellä niiden tuloksia, samalla Kehut itseäsi ja yrität saada huomiota.


      • Kjkjhkjhkj

        Nyt täytyy kyllä huomauttaa, että testosteroni on ihan yleisesti käytetty LÄÄKE... ja lääkärit määräävät sitä jos, kärsii puutoksesta.
        Ja nuo sivuvaikutukset koskevat lähinnä väärinkäytöksiä...


      • Yrjö66

        Kyse oli kammottavan ja massiivisen lääke käytön sivuvaikutuksista.
        Lue koko ketju niin tiedät mistä puhutaan.
        Kuten tiedät, on korvaushoitoa ja on "KORVAUSHOITOA".


    • Kilimanjari

      Hei.
      Itse olen juuri tuollaisen heikon läskin näköinen. Kädet ja jalat ovat ihan tikut.
      Mutta voimaa löytyy sitäkin enemmän. En ole salilla käynyt ikinä.
      Kaikki sanovat että näppivoimat on kuin ruuvipenkki. Sylissä olen kantanut painavia säkkejä portaita ylös. Muut eivät siihen pystyneet.
      Välillä harmittaa kun ei näytä niin vahvalta kuin on.

      • Kjjhjjhhh

        ”Painavia säkkejä”...? 50, 100kg...??? Eikä toi ruuvipenkkikään, kyllä paljon anna...


    • ihmisillä on joku sisäinen tarve arvostella toisia, koettu on niin monen monta kertaa siis vaikka pieni nainen olekin, niin lähes aina oisin toivonut olevani isompi,ja fyysisesti.

      Paskamahat monet nyt ei oo vahvaa nähnytkään, kolesterolillöllykät

      • veeäm43

        Monet paskamahat ja muutkin voisivat esittää uskottavin, numeerisin perustein asioitaan.
        Kehon koostumus, testojen laboratoriotulokset, fyysinen suorituskyky yms.
        Tietenkin kyse on uskottavuudesta eikä "hienosäätöä" pysty tunnistamaan mutta jos on riittävästi perillä asioista niin liioittelun tunnistaa.

        Vahvuus ei ole yksiselitteinen asia.


      • Kilimanjari

        Vaikka olen parjattu ja haukuttu "paskamaha" niin voimiltani olen keskivertoa vahvempi.
        Salilla ollaan vahvoja sali liikkeissä. Tekniikat huijaavat luulemaan että on vahva.
        Luulen että olisin aikamoisen lihaksikas jos vain näyttäisin yhtä vahvalta kuin olen.


      • veeäm43
        Kilimanjari kirjoitti:

        Vaikka olen parjattu ja haukuttu "paskamaha" niin voimiltani olen keskivertoa vahvempi.
        Salilla ollaan vahvoja sali liikkeissä. Tekniikat huijaavat luulemaan että on vahva.
        Luulen että olisin aikamoisen lihaksikas jos vain näyttäisin yhtä vahvalta kuin olen.

        Älä välitä! Oma asenteeni on, että tehoa on löydyttävä ainakin niin paljon kuin ulkonään perusteella voisi odottaa. Kaikki siitä eteen päin on pelkkää plussaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe