Elämästä puuttuu rock'n roll.
Masentaa...
10
<50
Vastaukset
- Member
Minä olen myös masentunut siksi en pääse eteen enkä taakse olen jämähtänyt paikoilleni.
Ehkä itselläkin alkaa virtaa olla enemmän, kuin kevät koittaa..
Vuoden alku mennyt jumissa =(
- Harrasharrastus
Minun suuri onni on nykyisin nukkua kunnolla. Noin 8 tuntia, jos ei enemmänkin yössä. Aamulla on HYVÄ olo. Se on suuri siunaus.
Täysi yllätys.
Työelämä riistää useimmilta ihmisiltä elämänrauhan. Se tuo liikaa stressiä.
Vaaditaan kaikenmaailman toisarvoisia asioita, joista ei ole mitään hyötyä varsinaisessa työssä.
Kaikki eivät varmaankaan stressaannu, mutta useimmat. Liian vaativaa.
Ihmisen ei tarvitse paljoa tehdä voidakseen hyvin. Hyvä ravinto, vähän liikuntaa joka päivä ja jotain mielekästä tekemistä ajankuluksi. Ja uni tulee.
Se on uskomatonta, mutta totta.
Ja päihteitä vain harvakseltaan.- Ja_Hän
Kutakuinkin minun elämästäni kirjoitat. On paljon mielekästä tekemistä, mutta kaipaan läheisyyttä ja hyvää seksiä. Enkä kelpuuta siihen kuin yhden, jonka kanssa ei kyllä oikein tulla toimeen....
- Member
Kenen kanssa et tule toimeen ja kenet kelpuutat?
Elämä on muutakin kuin seksiä. - Ja_Hän
Member kirjoitti:
Kenen kanssa et tule toimeen ja kenet kelpuutat?
Elämä on muutakin kuin seksiä.Kuka väitti ettei elämä ole muuta, kuin seksiä? Väitän kuitenkin olevani normaali, kun kaipaan läheisyyttä ja seksiä, joka tapahtuu toisen ihmisen kanssa.
- Member
No anteeksi en tahtonut loukata.
- samatäällä
Multakin, molemmat. Ikävä on vaikka paljon nähdäänkin. Pitäs kai jotain tehdä asialle.
- kieltämättä
Olis kyllä ikävä jollekin hyvälle keikalle ku ei oo pitkiin aikoihin tullut oltua ;) Toki häntä enemmän... <3
- edelleen_höpsähtänyt
Kuulin tänään radiosta erään kitarasoolon ja se toi mieleeni hänet.... Vuosien takaa.... Keskittyneenä soittamaan....
Ei kuulu enää rock`n rollia, eikä tiukujen helinää. Väliin vain epäsointuisia torven törähdyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543