Onpas taas krapula,pokerissa meni puolet tilistä,onneksi on muijalla yötöitä,paras olla nukkuvinaan kun hän kohta ilmestyy kotiin ettei tajuaisi äjän olleen taaskin koko yön pelaamassa,tytärkään ei näköjään ole tullut vielä kotiin,ei häntä kyllä ole sen penkkariristeilyn jälkeen täällä kai yleensä edes näkynytkään??
Maanantaiaamu
10
1114
Vastaukset
Muijas on täällä mun kainalossa
- bmw34
Ei kai hän tänään tule kotiin,ehdin pantata videot?
- töpseli
bmw34 kirjoitti:
Ei kai hän tänään tule kotiin,ehdin pantata videot?
ei hätää...töpseli on vielä pistorasiassa. Että on sinula runsaastikin aikaa vielä!
- bmw34
töpseli kirjoitti:
ei hätää...töpseli on vielä pistorasiassa. Että on sinula runsaastikin aikaa vielä!
Varmuus aina paras ja sittenhän jää enemmän aikaa eukolle,niin tietysti silloin kun oon kotona!
- omw34
bmw34 kirjoitti:
Varmuus aina paras ja sittenhän jää enemmän aikaa eukolle,niin tietysti silloin kun oon kotona!
poppikonetta? Menee se aika musiikin kanssakin...
- bmw34
omw34 kirjoitti:
poppikonetta? Menee se aika musiikin kanssakin...
Musiikissa kuitenkin piisaa kun on harppu vielä tallella!
- bmw34
Rahat loppu,piti lähettää että pääsee kotiin!
- kuutar
Muistan kirjoituksen, jota tässä provotaan, ihan hyvä niin. Se silloinen oli niin imelää, että minäkin silloin vastasin siihen nikillä rakas vaimo tai sinnepäin, en muista varmaksi.
- odotan...
... mikähän on tiistaiaamun avaus, ei kait sun sakit aina pois oo, siis kännäämäs;-) Taidat olla puhtonen poika, tuolta meitin lähinaapurista, hänellä on nääs samantapaiset jutut. Pusut*
- bmw34
Tytär tuli Tallinnasta,toi sentään tuliasia Virun Valkeeata ja Talvisotaa,kun ois fyrkkaa lähtee pelaamaan,ei enää oikein muuta kanittamista kuin muijan känny!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665655Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti943011- 2772646
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232359Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166