Onpas taas krapula,pokerissa meni puolet tilistä,onneksi on muijalla yötöitä,paras olla nukkuvinaan kun hän kohta ilmestyy kotiin ettei tajuaisi äjän olleen taaskin koko yön pelaamassa,tytärkään ei näköjään ole tullut vielä kotiin,ei häntä kyllä ole sen penkkariristeilyn jälkeen täällä kai yleensä edes näkynytkään??
Maanantaiaamu
10
1111
Vastaukset
Muijas on täällä mun kainalossa
- bmw34
Ei kai hän tänään tule kotiin,ehdin pantata videot?
- töpseli
bmw34 kirjoitti:
Ei kai hän tänään tule kotiin,ehdin pantata videot?
ei hätää...töpseli on vielä pistorasiassa. Että on sinula runsaastikin aikaa vielä!
- bmw34
töpseli kirjoitti:
ei hätää...töpseli on vielä pistorasiassa. Että on sinula runsaastikin aikaa vielä!
Varmuus aina paras ja sittenhän jää enemmän aikaa eukolle,niin tietysti silloin kun oon kotona!
- omw34
bmw34 kirjoitti:
Varmuus aina paras ja sittenhän jää enemmän aikaa eukolle,niin tietysti silloin kun oon kotona!
poppikonetta? Menee se aika musiikin kanssakin...
- bmw34
omw34 kirjoitti:
poppikonetta? Menee se aika musiikin kanssakin...
Musiikissa kuitenkin piisaa kun on harppu vielä tallella!
- bmw34
Rahat loppu,piti lähettää että pääsee kotiin!
- kuutar
Muistan kirjoituksen, jota tässä provotaan, ihan hyvä niin. Se silloinen oli niin imelää, että minäkin silloin vastasin siihen nikillä rakas vaimo tai sinnepäin, en muista varmaksi.
- odotan...
... mikähän on tiistaiaamun avaus, ei kait sun sakit aina pois oo, siis kännäämäs;-) Taidat olla puhtonen poika, tuolta meitin lähinaapurista, hänellä on nääs samantapaiset jutut. Pusut*
- bmw34
Tytär tuli Tallinnasta,toi sentään tuliasia Virun Valkeeata ja Talvisotaa,kun ois fyrkkaa lähtee pelaamaan,ei enää oikein muuta kanittamista kuin muijan känny!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023