EIköhän oteta ihan kaikki asiaksi ja äänestetä Keskustapuoluetta. Annetaan luottamus Juha Sipilälle. Keskustapuolue on vaan yksinkertaisesti paras puolue. Mikään muu puole ei onnistu olemaan työmiehen ja porvarin puolella samaan aikaan.
Muut kun ovat lukkiutuneet asemiinsa, niin Keskusta voi diplomatian avulla olla aamulla vasemmiston puolella ja illalla Kokoomuksen kanssa samoilla linjoilla.
Vaalit tulevat!
6
158
Vastaukset
- Pariskunnan_mielipide
No eihän me nyt voida ottaa semmoista asiaksi kun on jo sosialidemokraatit valmiiksi katsottuna mutta hyvää jatkoa vaan.
- Vihervassari420
Äänestäkää itse mestaria Jussi Halla-Ahoa
- Ja_höpö_höpö
No ei äänestetä, ei. Jotain rajaa sentään.
- Vihervassari420
Kyllä sen sinä sanoit rajat kiinni!
- Xyxyxy
Ihmettelen kun olen nyt kiinnittänyt huomion Halla-ahon puhumisiin, miten asiallinen ja viisas mies hän on. Hän puhuu asiaa! Kyllä hänellä ja persuille on muutakin viisasta asiaa kuin maahanmuutto esim. ilmastosta ja taloudesta. Heihin kohdistuu täysin aiheetonta panettelua. Ajatelkaa hyvät ihmiset itse!
En ole koskaan äänestänyt Perussuomalaisia mutta nyt taidan sen tehdä.
Katsotaan illalla klo 21 Halla-ahon haastattelua.
- Kauhea_kömmähdys
Kepulaisilla on paniikki. Tupaillassa joku näppärä on ihan luullut keksineensä hienon idean, että joka paikassa pitää pyytää ihmisiä äänestämään kepua. Kepulaiset luulevat että muutoin ihmiset ei ihan itse tiedä ketä äänestäisivät. Ihan kun joltakin olisi nyt unohtunut kuin dementiassa mitä kiusaa Sipilä kansalaisille sai aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697051
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642722- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661349Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3581303- 561264
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181176Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978