Sitä kaikille hyväksi Laillista julkisesti sanomisen vapautta on kaikki, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden puolesta asiallisesti ja rakentavasti sanomiset / puhumiset, mutta myös kaikki asialliset ns. kysymysmerkkiset, Ei mielivaltaiset eikä häpeälliset, eikä loukkaavat.
Näin, kaiken Laillisuuden, kaikille Luvallisen Oikeuden mukaisuuden lähdekirjan, (Raamatun UT) kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaisten, Laillisten / Luvallisten, = virallisten opetusten ja ohjeiden mukaan.
Nyt kun eletään tätä Kristuksen Jeesuksen ihmiskunnalla ansaitseman UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden aikakautta jo vuotta 2019.
Ilmenee vuosiluvustammekin. Vaikkakin jo sitä Jumalan ARMON aikakauden viimeisen sukupolven LOPUN puolen aikaa, liekö jo ihan niitä viimeisiä ARMONSA vuosia, ennen SITÄ!! Hirmuiseksi lopuksi, lopullisen tuomion alkamista!!
Oikeasti ja julkisesti sanomisen vapautta on.
Muistuttaen
1
114
Vastaukset
- Uuhlalalhiiohoii
Teksti muistuttaa sen hukkuvan demokraatin ripulia kapefearista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308