Miten saa loppumaan Tom Tomin jatkuvat sähköpostitarjoukset? Minulla oli ollut noin 3 vuotta sitten tuollainen autonavigaattori mutta se hajosi korjaamattomaan kuntoon.
Ja sähköpostiini on jatkuvasti tullut uusia sähköpostiviesti tarjouksia uusista laitteista, mutta nämä eivät kiinnosta minua pätkän vertaa.
Hakusanalla "Tom Tom" ei löydy sopivaa paikkaa josta voisi kieltää nuo jatkuvat tarjousviestit. En todellakaan tarvitse Tom Tomin laitetukea koska laitteitta ei minulla enää ole.
Haluaisin vain saada lopetetuksi nuo turhat sähköpostiviesti tarjoukset. Tarjousviesteihin ei voi vastata kielteisesti koska Tom Tomin email osoite ei toimi vastaanottajana - se on vain tarjouksia lähettävä.
Eikö tälläistä häiritsevää tarjousviestintää saa millään loppumaan. (Tom Tomin suomalainen maahantuoja ei kerro sopivaa sähköpostiosoitettaan. Tai onko sitä edes olemassa?)
Tom Tom autonavigaattori
ei_häirintää
1
111
Vastaukset
- TooTomSuomiMyynti
Meillä ei ole puhelinta eikä sähköpostiosoitetta eikä aina edes yhtään työntekijää. Ei ole aikaa vastailla kaiken maailman valituksiin ja urputuksiin. Jos on jotain ongelmia, ottakaa yhteyttä pääkonttoriin. Tai ostakaa uusi laite meiltä. Me vain myymme uusia laitteita. Toimimattomat vanhat romut voi laittaa kierrätykseen. Mainosviestit saa loppumaan ostamalla uuden laitteen. Simppeliä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711