Kuinka tuemme ryssän oppositiota täältä käsin ?

putinulosulosulos

Niinkuin hyvin tiedämme niin 99,9 % Suomalaisista vihaa Putinin rikollista sortohallintoa joka on polkenut kansansa oikeudet maanrakoon eikä oikeuslaitoskaan ole riippumaton niin olen miettinyt kuinka me Suomalaiset voisimme edesauttaa Navalnyin oppositiota kohti sitä hetkeä jossa Putinin hirmuhallinnosta päästäisiin eroon ?

Itse olen aina venäjällä käydessäni kirjoitellut hotellien puhelin luetteloon iskulauseita kuten "putin linnaan, putin alas, tiesittekö kuka vie rahanne, putin. Lavrov on varas, miksi sotilaanne tuhoaa verorahoillanne Syyriää" ym tämänkaltaista faktaa putinin lähipiiristä.
Lisäksi olen käynyt kiinnittelemässä näitä iskulauseita julkisiin paikkoihin mm. ilmoitustauluihin ja valotolppiin .
Netissä olen kääntänyt nämä venäjän kielelle.

Ryhtykääpä te muutkin samanlaiseen myyräntyöhön ainakin solidaarisuudesta toivoen että kerran saisimme itanaapuriksemme valtion jossa länsimainen sivistys ja demokratia olisivat voimissaan ja putin,lavrov,shoigu, medvedev lähipiireineen olisivat siperiassa pakkotyössä.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeddoo

      Venäjän oppositiota tukee parhaiten tiedottamalla totuuteen perustuvia uutisia koska Venäjän mediat on pakotettu valehtelemaan venäjän valtaapitävien vaatimuksesta.

      Venäjän valtaapitävät haluavat luoda ulkoisia uhkakuvia säilyttääkseen edes jonkinmoisen "kannatuksen" itsellään. Mutta samaan aikaan kun Venäjä riitelee länsimaiden kanssa luoden Naton uhkakuvia ,Venäjän valtaapitävät siirtävät varallisuuttaan "venäjää uhkaaviin"Nato maihin eli länteen. Kyseessä on valtaapitävien varmistelua siihen mikäli Venäjän kansa jonakin päivänä pillastuu ja riistää vallan nykyisiltä johtajilta. Nato maat ja länsimaat ovat heille tuolloin suojapaikka.

      Entäpä tämä:

      Vladimir Putinin vuositulot presidenttinä ovat 150 000 euroa.

      Putin on tehnyt uransa valtion palveluksessa. Tuloihinsa nähden Venäjän presidentillä vaikuttaa olevan moninkertaiseesti omaisuutta.

      Nikolas Tonev ja Anastasia Kirilenko esittelevät Putinin varallisuutta ohjauksessaan, jossa selvitetään Putinin yhteyksiä mafiaan ja korruptioon.

      Aluksi käydään kääntymässä lähellä Suomen rajaa sijaitsevalla ylellisellä huvilalla. Pinta-alaa on kaikkiaan 48 hehtaaria, joista varsinainen päärakennus vie 745 neliötä. Niistä on lohkaistu tilaa muun muassa valtavalle uima-altaalle ja työhuoneelle, jota vartioi Venäjän symboli, kaksipäinen kotka. Rakennusta ympäröi 1 500 neliön pihamaa. Alueella on myös helikopterikenttä, 3 000 neliön talo henkilökunnalle ja 1 500 neliön vierastalo.

      Muitakin kiinteistöjä Putin omistaa, kuten miljardin euron arvoiseksi arvioidun palatsin. Hulppea jahti taas on yli 25 miljoonan hintainen ja aikaa Putin seuraa jopa 400 000 euron rannekellosta.

      Kremlin vihan selvitystensä vuoksi päälleen saanut amerikkalainen liikemies William Browder arvioi dokumentissa, että Putilla on noin 200 miljardin dollarin omaisuus.

      Suomessa tällainen omaisuus noin pienillä tuloilla kutsuisi verottajan paikalle ja sitä myöden vankila kutsuisi. Tämä on sitä venäjää mitä venäjän kansalaiset eivät ansaitse. Ongelma on se että tavallisilta on viety mahdollisuus äänestäen vaikuttaa kelle valta kuuluu, ja rangaista kriminaaleja.

      Meillä Suomessa kaikki on niin paljon paremmin, siksi täällä asuu noin 70 000 venäläistä. Totuus on myös se että Venäjältä ihmiset muuttavat pääosin länsimaihin ja syystä. Tämän huono puoli on se että ne joilla on tietoa ja taitoa muuttavat pois, eli venäjän alamäki jyrkkenee.

      • Sevaanontyhmää

        En tiedä, miksi Putinilla on omaisuutta, mutta muistelen lukeneeni että ennen nykyistä Venäjää oli neuvostoliitto, joka romahti, osittain lännen avustamana, ja se mahdollisti yksityisomistuksen kasvamisen ja ökyrikkaat.

        Arvelen etteivät kaikki rikkaat rapakon takanakaan ole itse luoneet vaurauttaan. Se on vaan niin että tyhmät ihmiset vain ovat luopuneet omistaan joko vääryydellä tai sitten ostamalla tuotteita ja palveluja. Ei kukaan normaali terve ihminen tarvitse miljardia euroa/dollaria kun vähemmälläkin pärjää.


      • sergeisuomesta

        Tosi hyvät kommentit johon lisäisin vielä valtiolta varastettu omaisuus joka on siirretty putlerin tyttärille ja vävylle jonka omaisuudessa tapahtui järisyttävä kasvaminen vävyksi tullessa.


      • Bkoifda

        Mulle kelpais. Voisin ottaa itselleni Suomen metsät ja valtion maat, mutta velat jätän teille ;)


    • 3-33-33

      En vihaa venäläisiä juuri lainkaan, vihaan toisia suomalaisia jotka kiusasivat minua koulussa. Olen aina kokenut olevani huono ja alhainen ja syytän tästä suoraan toisia suomalaisia.

      Jos voin venäjän avulla kostaa muille suomalaisille niin teen sen ehdottomasti.

    • hiihtäjä47

      Hyi kun oli rumasti sanottu,etkö tiedä että ryssä-sanan käyttö on sivistymätöntä

    • Anonyymi

      Hyvä kamppanja sinulla aloittaja.

      Olisiko sellaista nettisivustoa venäjällä johon voisin käydä kirjoittelemassa anonyymisti totuuksia venäjän valtaapitävistä ?
      Olisi hauska tutkia kauanko totuudet saavat olla kansan luettavissa.

    • Anonyymi

      Ei kannata ryhtyä tukemaan Venäjän oppositiota. Voi johtaa sisällissisotaan ja pakolaistulvaan. Meillä on jo nyt enemmän venäläisiä kuin ruotsia puhuvia suomalaisia. Helpoin tapa suhtautua Venäjään on käsitellä sitä tsaarin johtamana sotilasjunttana. Putinilla on jo uusi perintöprinssi katsottuna, todennäköisesti se Medvedev. Se on palkinto siitä, että suostui vain yhden kauden presidentiksi.
      Tai sitten tulee yllätysnimi ja Medvedev jää huilaamaan miljardöörinä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe