Miehet jotka ovat saaneet eturauhasen hierontaa.

Eetu-rauhanen-mies55v

Kertoisitteko oletteko saaneet kyseisestä toimenpiteestä mitään hyötyä, ja jos olette niin minkälaista onko esim: parantanut eturauhasen jomottavaa särkyä tai kipua tai parantanut muuten seksuaalista halukkuutta tai yms. Toivottavasti annatte asiallista palautetta kysymykseen, itsellänikin on lääkäri todennut hyvänlaatuista liikakasvua eturauhasessa noin 4 vuotta sitten. Olen saanut apua tuosta eturauhasen hieronnasta ainakin omalla kohdallani jonkin verran, jos teillä on hyviä hoito vihjeitä asiaan liittyen niin kertokaan toki niistä meille muillekkin kohtalo tovereille. Hyvää kevään jatkoa teille kaikille.

1

290

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nautinelämästä

Mulla on eturauhasen liikakasvua,, ja kävin tähystyksessä olen 70v mies ja muuten kaikki ihan hyvin ja rakastelukin toimii ja koen siitä suurta nautintoa
      uroloki sanoi että kaikki näyttää oikein hyvältä eikä ole mittään syöpään tai muuhunkaan vakavaan mitään viittaavaa ,,muuta haittaa ei ole kuin tihentynyt virtsaamisen tarve ja siihen hän suositteli höyläystä jos vaiva, käy elämää haittaavaksi.
      Mutta toinen lääkäri määräsi mulle uutta lääkettä joka kuulemma parantaa ja pienentää hyvän laatuista eturauhasen liika kasvua
      apteekkari jo varoitti sen pyörryttävistä haitoista, ja kun luin sen haitoista niin ne oli kylläkin kauheita hyötyyn nähden
      Rakkuloiota suku elimissä ,, Impotentti, jää vaikka lopettaa syömisen, ja sukupuolinen haluttomuus,, pakollinen kondomin käyttö suureksi haitaksi naiselle
      ja kaiken slisäksi miehet jotka on käyttäneet tätä lääkettä,, syntyy pahan laatuinen syöpä
      tämä lääke on,,Duodart
      En ole alkanyt syömään tätä lääkettä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe