Ilmoitus työpaikasta, jota ajattelin hakea on suomeksi yrityksen nettisivuilla. Osa ilmoituksista on englanniksi.
Itse hakemus on nettisivuilla oleva kaavake, jossa on rastiruutuunkohtia sekä muutama tekstikenttä mm. itsensä esittelyyn. Koska yritys on kansainvälinen, hakemuskaavake on englanniksi. Yhdellä kaavakkeen sivulla on mainittu kyseinen tehtävän nimike, mutta se on suomeksi.
Pitääkö tällaisessa tapauksessa hakemuksen tekstiosiot kirjoittaa englanniksi vai suomeksi?
Itse ajattelen, että suomeksi, mutta mitenkähän asia on...? Ettei menisi heti jo kielen takia metsään. Vai voiko tällaista kysyä puhelimessa, jos soitan paikasta lisätietoja?
Hakemus suomeksi vai englanniksi?
maija
3
2962
Vastaukset
- Matti
ja täytä hakemus englanniksi.
- sdfdsfdfsd
Itse soittaisin ja kysyisin että millä kielellä paras ellei nimenomaisesti jossain lue että ei puhelintiedusteluja. Lycka till=)
- Punavuoren Paroni
Englanniksi, perustelut:
1. Vastataan hakemuskaavakkeen mukaan
2. Kansainvälinen yritys
3. Kielitaidon osoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351