Viola pika paranee

efefefef

Mä veikkaan et ei kulu taas kun pari viikkoa niin Viola kävelee ja on ihan normaali kun mitään ei olis tapahtunutkaan. Normaali elämässä Viola olis kuollut saman tien jos olis hypännyt tai pudonnut sillalta asfaltti tielle. Samaten Jiri, Lola ja Aaro ei mitenkään vois oikeassa elämässä olla enää mitenkään elossa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KallelleSuitsutusta

      Salkkareissa kaikki on mahdollista ja aivan mahtava johtajaylilääkäri Kalle
      hoitelee Violan kuntoon.

      • PeppuKalleOnPop

        Kalle leikkaa Violasta itselleen Kosonen kakkosen ja Viola parantuu täysin, koska olikin vankina naisen kehossa. Palkinnoksi he menevät naimisiin ja Kalle raitistuu ja koko sarjasta tulee kristillinen ohjelma.


    • präät

      Aki paransi Jirin näön vetämällä sitä turpiin. Pitäisiköhän Akin käydä vähän muksimassa Viulua että jos se hyvinkin sillä suttaantuisi?

      • Hyvällä tuurilla ku Ismo sielä kävi ni siinä ois epilepsiat lentäny kolomos pesälle asti, jos ois sillä tuulela ollu.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Hyvällä tuurilla ku Ismo sielä kävi ni siinä ois epilepsiat lentäny kolomos pesälle asti, jos ois sillä tuulela ollu.

        Mä keksin sille jaksolle jo nimenkii:

        "Violaatio huoneessa [mikä se huone nyt onkaa vai laitetaanko.. kakkoseen, tai jotai että B-rapussa?]"


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Mä keksin sille jaksolle jo nimenkii:

        "Violaatio huoneessa [mikä se huone nyt onkaa vai laitetaanko.. kakkoseen, tai jotai että B-rapussa?]"

        Jos Kalle vielä kostoks ottaa ja raiskaa uuden laitossiivojaan joka ei (ihme kyllä) edes ole homo.


    • Mitäköhä Kiusaaja sanoo (en muista nimee, mut se yks lehmänkanttura nyt kuitenkii) nyt? Vai eikö sitä enää näytetä ollenkaan.


    • Anonyymi

      Viola, Viola, on kaikkien kaveri.

      • Anonyymi

        Luin ensin että ”Viola pika panee”.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe