Tesla 3 on iso auto!

uiiuy

Tesla 3, vaikka on Teslan pieni automalli, on kuitenkin kooltaan iso, leveä ja pitkä. Kannattaa huomioida, jos sellaista kaupunki- ja kaupparassiksi suunnittelee. Joku Octavia tai Qashqai mahtuu paljon Teslaa helpommin parkkiruutuun. Sillä saattaa olla merkitystä. Jollekulle. Tesla 3 on ISO auto.

13

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4084mm

      Kaupunki- ja kaupparassiksi sopii paljon paremmin esim. Renault ZOE.

      • VanhanKokoinen

        Tesla koslaa ei saa mihinkään parkattua.
        Liian leveä, liia pitkä .
        Eikä missää lataussatamaa.


    • Kkkkkkkkk

      Octavia on kylläkin samanpituinen ja jonkun 5-10cm kapeampi. Ei todellakaan mitään merkitystä.
      Muutenkin jos aloittajalla on vaikeuksia mahtua suomalaiskaupunkeihin autolla, niin kannattaa käydä palauttamassa kortti.

      • ljksadfa

        "10cm kapeampi."

        Aika lailla kapeampi. Tästä JUURI oli kyse, Tesla 3 on ISO AUTO.


    • JihuuMitäÄlykköjä

      Mikä on oikein pointtisi asiassa. Toiset on isoja toiset pieniä ja jopa siltä väliltä.

      • Jihuu-mitä_Pentti

        Toisilla on iso ja toisilla pieni mutta sinulta se puuttuu kokonaan.


    • Eiooniikuennen

      Teslaa ei saa pestä kun jollaki höyhenellä sievästi hivellä ja pakkasessa ei saa päivää pitempää seisottaa.
      Onse kyllä hyvä auto.

      • Saa pestä normaalissa autopesussa. Valmistaja suosittaa harjatonta pesua , sillä valmistaja ei korvaa vahinkoa, joka harjapesusta saattaisi syntyä. Ei mikään automerkki korvaa.

        Teslan ohje on, että alle -30 C lämpötilassa autoa ei saa seisottaa yli 1 vrk ilman latausta. Suositeltavaa on pitää auto letkun päässä joka yö, jos mahdollista. Keväästä syksyyn tähän ei ole tarvetta.


    • Model 3 on lähes täsmälleen samankokoinen auto kuin BMW:n 3-sarjan sedan/farkku. Takapenkillä taitaa olla hieman enemmän tilaa.

    • surkeaa-lada-laatua

      Tesla 3 vaan vikaisin ja huonolaatuisin Tesloista. Googlaa Tesla 3 problems ja tuloksia tulee 77 200 000 vastausta heti.

      • "BMW 3 problems" löytyi 159 000 000 tulosta.


    • GoldenEraEV

      Oma Tesla Model 3 jo pihassa. Voin kertoa omia kokemuksia autosta piakkoin. Suurin osa noista keskusteluista on valheita, ilmeisesti kilpailevien merkkien trolleja. Sitä ei ole vaikea huomata, kun vähän noita viestejä ja käyttäjiä selailee. Tietysti Teslalla on myös ollut ongelmia, joita he ovat korjanneet ensimmäisten Model 3 versioiden jälkeen (2017). Kannattaa myös huomioida, että joka autossa on omat ongelmansa. Kokemusta löytyy Mercedes, Porsche, Audi, BMW, Volvo.. kaikissa ollut omat ongelmansa. Mercedes näistä ylivoimaisesti luotettavin ja Audista taas jäi huonoimmat kokemukset.

    • Naurulukki

      Jos Voyager mahtuu normaaliin parkkiruutuun, niin lyhyempi ja kapeampi Tesla ei liene ongelma. X:n naurulokinsiipien kanssa voi olla enemmän ongelmia (etenkin kun sensorit on jäässä).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe