Omistamme puoliksi omakotitalon, jossa vaimo ottaa vastaan asiakkaita. Virallisesti toiminta on "hieronta ja hyvinvointipalveluita." Kaksi kolmatta osaa asiakkaista haluaa seksipalveluita. Minä en osallistu mihinkään tuossa toiminnassa, enkä hyödy siitä millään tapaa. Voidaanko minua syyttää parittamisesta tuon puolikkaan kiinteistöosuuden vuoksi ?
Vaimoni on seksityöläinen.
17
1012
Vastaukset
- violet00
Periaatteessa mut ei se menisi läpi missään.
- JottaNoin
Onpas sulla mielenkiintoinen huusholli. Vaimo jakaa pillua toisessa päässä taloa ja sinä olet linnoittautunut toiseen päähän.
- Miettii
Älä nyt moiti, kun et tiedä miten hauskaa tuo olisi ? Mulla olis kanssa iso talo meren rannalla ja voisin hyvin ottaa seksityöntekijän tuonne alakertaan.
- Joskelpaa
Miettii kirjoitti:
Älä nyt moiti, kun et tiedä miten hauskaa tuo olisi ? Mulla olis kanssa iso talo meren rannalla ja voisin hyvin ottaa seksityöntekijän tuonne alakertaan.
Mä olen ollut alalla kohta kymmenen vuotta, siis seksityöläinen. Voisin tulla luoksesi asumaan ja ottaa asiakkaita vastaan siellä. Vaimoainesta... no... osaan keittää puuroa ja kahvia ja siivota myös. Sukan kutominen ei oikein onnistu. Laita yhteystietosi, niin vastaan kyllä.
- vierailia
Onko se sun äitisi onnitteluni sulle Fchhyu Keijo.
- Rahtarimyöskin
Jännää muijasi on työssä ja sinä katselet tv futista vai. Pitäskös munkin tulla "hierottavaksi" sun muijalles. Tunnustan mun muijani jos tekis samaa, niska perse kiinni ja ovesta ulos olis pika lähtö sille.
Vaimoni ei ole selsityöläinen mutta melkein yhtä paljon pannaan kimpassa kaverien kanssa häntä.
Seksikäs nainen on kiva jakaa ystävien kesken.Pari pariskuntaa (M M JA M N) kustantaa mun opinnot. Noin kerran viikossa mä olen yökylässä ja niiden vapaassa käytössä. Hyvää vastapainoa kirjojen pänttäämiselle.
- Anonyymi
En ole seksityöläinen silti viimevuoden tulot kuitenkin 51730,14 eur! Nic: bomfuck
- Anonyymi
Tyhjätasku! Tuonverranhan minä nettoan viikossa 😃
- Anonyymi
Tervemenoa oikeuteen kun eukkosi siihen tilanteeseen päätyy niin 5-vuotta linnaa napsahtaa alku tekijöiksi parittamisesta. =))))
- Anonyymi
Tehkää hallinnanjakosopimus, niin kummallakaan ei ole nokankoputtamista toisen tekemisistä
- Anonyymi
Jokainen myy sitä mitä on myytäväksi asti. Kaikilla ei ole.
- Anonyymi
Mistä päin olette? tapaaminen kiinnostais...
- Anonyymi
sponssilla haluasin nussia naista ja mies katselisi?
- Anonyymi
Hallinnonjakosopimus vaimosi kanssa takaa, että et joudu syytteeseen tuon asunnon käytön vuoksi. Kun et muutoinkaan, ainakaan myönnä hyötyväsi tuosta toiminnasta, niin ei siinä sen kummenpaa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091