Yrjö66:lle

veeäm43

Maanisen hysteerinen valistuksesi on viimein uponnut oikeaan kohteeseensa.
Reilun 2:n viikon kuluttua lähden jokakeväiselle ( ja syksyiselle ) 6:n viikon rentoutumisjaksolleni.
En luovu giganttisesta, anteliaan reseptin mukaisesta roinaamisesta vaan vaihdan puntti-/kuntosalitreenit päivittäiseen, aamuisin klo9:n tienoissa alkavaan dokaamiseen.
Tästä minulla on lukuisien vuosien kokemus. Jopa ajalta ennen roinaamiseni aloittamista 10 vuotta sitten.

Puntti ta ryyppääminen. Molemmat kuormittavat elimistöä ja kun siinä ohessa on vielä osoitettava 71v eukolle riittävän usein "huomaavaisuutta" niin eihän se onnistu tyydyttävästi ilman giganttista roinaamista. Eikö vaan?

Vuoden mittaan tapahtuvia, vastaavia viikon ja kahden mittaisia jaksoja ei kannata mainitakaan.

Sitä olen miettinyt, että miten perinpohjaisesti nauttisinkaan näistä rentoutumisviikoista ilman giganttista roinaamista.

Rakentavia, hyväntahtoisia ja asiantuntevia ohjeitasi odottaen.

1

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö66

      Olen todella tyytyväinen että vihdoin huomaat miten paljon roinaaminen on muuttanut identiteettiäsi. Elinvuosia sinulla sen verran jäljellä, vaikkakin olet doupingin avulla sitä lyhentänyt, että löydät oman itsesi.
      Muutkin tulevat kiittelemään sinua kun et enään kisaa kaikkia vastaan ja narsistinen elämänasenne saa väistyä.
      Yritä pitää itsesi kaidalla tiellä. Ja ole rehellinen itsellesi.
      Parantuminen etenee suunnitelman mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe