https://www.ksml.fi/kotimaa/Timo-Soini-vaatii-että-pedofiiliepäiltyjen-kasvot-paljastetaan-Huput-pois-päästä/1348145?pwbi=0dcd3aa5b6280a91f278d3d9fff88aa1
Eipä jaellut Soini likikään noin nohevia kommentteja kun Oulun pedarit alkoi paljastumaan, oli muiden poliitikkkokavereidensa kanssa että hys hys ihan kuin kaikki virkamiehet, toimittelijat, hyväntekeväisyysjärjestöihmiset ja muut kuvottavuudet. Koska nyt on kuitenkin tulossa vaalit eikä tämän tapauksen pedarit ole Timon suosiolisella avustuksella maahantuotettuja voi olla nohevana, ehkä sillä saa muutaman äänen haalittua uuvateille.
Ei sillä, samaa mieltä tuosta kasvojen peittämisestä, sitä ei pitäisi sallia kenellekään rikolliselle ja aina pitäisi julkaista niiden rikollisten kuvat, väristä ja yhteiskuntaluokasta riippumatta, jotta ihmiset osaisi niitä varoa kun "oikeus" ne kuitenkin täällä suomessa päästää vapaalle jalalle.
Pedarien ystävä nyt nohevana koska vaalit
4
92
Vastaukset
Älä nyt naurata..Vai oltiin muka Oulun jutusta hyshys...Koskaan aiemmin ei ole seksuaalirikoksista noussut yhtä suurta kohua.
Muistelepas sen tutkinnajohtajan lausuntoja. Oulun juttua yrittivät kaikki mahdolliset tahot peitellä kunnes tuli niin julkiseksi että oli pakko alkaa niidenkin reagoida. Ilman Junes Lokkaa, joka n. kuukausi ennen jo sitä nosti tapetille ei se ehkä koskaan olisi tullut julkiseksi. Teillä ihmisillä on tosi lyhyt muisti. tutkinnanjohtajan ei esim. alkuun suostunut paljastamaan uhrin oikeaa ikää, antoi ymmärtää että olisi jo kypsä teini alle 16-v- kyseessä, sehän taisi olla sitten 11-vee tai jotain. Myöskään sen yhden tytön itsemurhaa ei myönnetty. Yhden uhrin isä joutui itse ottamaan hyväksikäyttäjät kiinni, poliisi uhkaili häntä pahoinpitelysyytteellä seiskan jutun mukaan jne.
Harmaaritari kirjoitti:
Muistelepas sen tutkinnajohtajan lausuntoja. Oulun juttua yrittivät kaikki mahdolliset tahot peitellä kunnes tuli niin julkiseksi että oli pakko alkaa niidenkin reagoida. Ilman Junes Lokkaa, joka n. kuukausi ennen jo sitä nosti tapetille ei se ehkä koskaan olisi tullut julkiseksi. Teillä ihmisillä on tosi lyhyt muisti. tutkinnanjohtajan ei esim. alkuun suostunut paljastamaan uhrin oikeaa ikää, antoi ymmärtää että olisi jo kypsä teini alle 16-v- kyseessä, sehän taisi olla sitten 11-vee tai jotain. Myöskään sen yhden tytön itsemurhaa ei myönnetty. Yhden uhrin isä joutui itse ottamaan hyväksikäyttäjät kiinni, poliisi uhkaili häntä pahoinpitelysyytteellä seiskan jutun mukaan jne.
Vähän ohi aiheen, mutta oliko se Lokkakin joku maahanmuuttaja alkuaan? Näin muistelisin joskus puhutun.
- Kaisanoasaa
Kyllä kannatan että jännämiesten naamat esiin. Naiset tietenkin vastustaa mutta sitten voisi myös naisten naamat julkistaa jotka panee jännämiehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
