Katsotteko miehet naisen tissejä

Normaalia

Kun olette treffeillä naisen kanssa niin vai katsotteko vaan silmiin tai jonnekkin ja ette katso naisen tissejä.

49

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä.katson.tissejä

      riippuu mistä kuvakulmasta katsoo naista eli istualtaan edestä tai sivulta tai seisaaltaan edestä sivulta takaa niin riippuu kuvakulmasta

    • AsianVierestä

      Hassu kysymys, tietysti katson ja mielellään ilman rintaliivejä.
      Tarkastan mieluusti jokaisen sopukan jopa pintaa syvemmältä.

    • Viinimies

      Ilman muuta tuijotetaan naisen tisuleihin, pimpsan alueelle ja takapuoli on tärkeä tsekata.
      Samalla luodaan mielikuvaa, minkä näköinen nainen on ilman vaatteita.
      Silmiin katsomisella ei päästä treffejä pidemmälle.

    • Kyllähän sitä tulee tiirailtua vaikka mitä, mutta yritän hoitaa sen sillain herrasmiesmäisen hienovaraisesti.

      • niiiinsevaanon

        Tutkimusten mukaan naiset huomaa aina, kun heidän tissejä katsotaan, vaikka kuinka hienovaraisesti mies tämän yrittäisi tehdä.


      • niiiinsevaanon kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan naiset huomaa aina, kun heidän tissejä katsotaan, vaikka kuinka hienovaraisesti mies tämän yrittäisi tehdä.

        Treffeillä varsinkin, jos ollaan kahden kesken...kyllä sen huomaa missä ne silmät kiertelee. :)

        Ei niin viekasta kettua olekaan, etteikö huomaa.


      • niiiinsevaanon kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan naiset huomaa aina, kun heidän tissejä katsotaan, vaikka kuinka hienovaraisesti mies tämän yrittäisi tehdä.

        Naiset huomaavat varmaan senkin, katsooko mies tissejä hienosti vai karkeasti. Tällä perusteella miehet voidaan jakaa törkimyksiin, nössöihin ja homoihin.

        (_o_)(_o_)

        Naisesta sitten riippuu onko jokin vaihtoehdoista muita parempi.


    • Kaisanoasaa

      Kesällä käyn rannoilla katselemassa naisten tissejä ja perseita ja kuvittelen miltä ne näyttää alasti. Naiset ei varmaan tykkää kun ruma mies katselee.

      • ÄtmiToteaa

        Kesällä lähdetään pyöräilemään vain, että saadaan katsoa naisten tiukkaa takapuolia, kun takapuoli hieroo polkupyöränsatulaa.
        Varsinkin ylämäessä on takana pyöräillessä upeat näkymät, kun naisen tiukka takapuoli hieroo pyörän satulaa ja tekee suurempaa liikettä, kun tasamaalla.
        Maltan tuskin odottaa kesää ja pyöräileviä naisia.
        Kyllä siinä silmät nauliintuu, on se senverran kaunista katseltavaa, mut läskiperseitä ei halua katsella, vaan timmiä naisen takapuolta, jolloin ei voida puhua perseestä, vaan takapuolesta.


    • Tissejä on katsottu, miehen tissejä treffeillä. :)

      Silmät ja tissit on nähty.

    • Katselin treffeillä kaikki. Peppu on tärkein. Kyllä me vaan kiinnostaa, mutta en jäänyt tölläämään, enkä yrittänyt vaivihkaa katsoa, koska siitä kun jää kiinni, on tilsnne kehno.

      Kyllä ihmistä pitää saada katsoakin. 😊

      • Juu ja kyllähän naisetkin kattelee miehen päästä varpaisiin, kuinka se kävelee ja liikkuu...kaiken mitä suinkin ehtii silmineen katsella kussakin tilanteessa. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu ja kyllähän naisetkin kattelee miehen päästä varpaisiin, kuinka se kävelee ja liikkuu...kaiken mitä suinkin ehtii silmineen katsella kussakin tilanteessa. :)

        Pystyykö näkee, onks oikeessa vai vesemmassa puntissa? 😝


      • Päläpälä kirjoitti:

        Juu ja kyllähän naisetkin kattelee miehen päästä varpaisiin, kuinka se kävelee ja liikkuu...kaiken mitä suinkin ehtii silmineen katsella kussakin tilanteessa. :)

        Jopa aataminomenan huomaa. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Jopa aataminomenan huomaa. :D

        Perhana!!! Kunnonnkyyläystä! 😳😝


      • Dissi kirjoitti:

        Pystyykö näkee, onks oikeessa vai vesemmassa puntissa? 😝

        Riippuu miehen housuista, missä asennossa esim. istuu ja ehkäpä hiukan varustuksen sen hetkisestä koostakin. :D

        Joskus kyllä huomaa senkin, vaikkei vartavasten edes katselisi. :''D


      • Dissi kirjoitti:

        Perhana!!! Kunnonnkyyläystä! 😳😝

        Vaikka mä aina valkkaan viimesenä kulkemisen portaissa ylöspäin. Omsn naisen herkkupeppu kun siinä nenäedessä keinahtelee, niin olen ikionnellinen sanonnasta: naiset ensin. 😜


      • Dissi kirjoitti:

        Perhana!!! Kunnonnkyyläystä! 😳😝

        Tietysti, minä ainakin kattelen ihan huolella, kun kerran kattelemaan olen mennyt. :D

        Kaikki ilmeet ja eleet, äänepainot, kuinka on karvat ojennuksessa jne.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Riippuu miehen housuista, missä asennossa esim. istuu ja ehkäpä hiukan varustuksen sen hetkisestä koostakin. :D

        Joskus kyllä huomaa senkin, vaikkei vartavasten edes katselisi. :''D

        Sä paljastat kaikkien naisten salaisuudet ihan suitsait.... 😂
        Saat vihanaisia kimppuus vielä. 😃


      • Dissi kirjoitti:

        Vaikka mä aina valkkaan viimesenä kulkemisen portaissa ylöspäin. Omsn naisen herkkupeppu kun siinä nenäedessä keinahtelee, niin olen ikionnellinen sanonnasta: naiset ensin. 😜

        Haha, persmänni. :D

        Mulla on vähän samat metkut, pistän miehen menemään edellä ja voin silmäillä perssulkia., selkää, kuinka se keho siinä kulkee edellä.. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tietysti, minä ainakin kattelen ihan huolella, kun kerran kattelemaan olen mennyt. :D

        Kaikki ilmeet ja eleet, äänepainot, kuinka on karvat ojennuksessa jne.

        No niin se pitääkin. Mitä sitä suotta siekailemaan. Mä sit kyllä möllötin silmiin. Niistä pystyy hyvin katsomaan, minkälainen nainen edessä töröttää. 😊👌


      • Dissi kirjoitti:

        Sä paljastat kaikkien naisten salaisuudet ihan suitsait.... 😂
        Saat vihanaisia kimppuus vielä. 😃

        Ääääh, ei siitä kukaan suutu. Onhan naisissakin varmasti eroja, kuka mitäkin katselee...mä vaan olen kauheen utelias silmineni katselemaan kaikkea ja korvineni kuuntelemaan. :)

        Jos ollaan läsnä ollaan sitten ihan kunnolla. :D


      • Dissi kirjoitti:

        No niin se pitääkin. Mitä sitä suotta siekailemaan. Mä sit kyllä möllötin silmiin. Niistä pystyy hyvin katsomaan, minkälainen nainen edessä töröttää. 😊👌

        Silmät onkin tärkeät, kuten myös hymy ja ilmeet kun juttelet. Niistäkin näkee kaikenlaista. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Haha, persmänni. :D

        Mulla on vähän samat metkut, pistän miehen menemään edellä ja voin silmäillä perssulkia., selkää, kuinka se keho siinä kulkee edellä.. :D

        Joka-askeleella voi läpyttää pepulle myös. Menee sopivasti tahtiin. 😬👋
        Vasen, vasen vasen kaks kolme....tööttööt....<————(puristelua)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Silmät onkin tärkeät, kuten myös hymy ja ilmeet kun juttelet. Niistäkin näkee kaikenlaista. :)

        Jeps. Yks treffikumppani sai mut itse ihan noloks ja katselin seiniin. Se oli niin itsevarma ja mä olin ihan höperönä sit. 😁


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ääääh, ei siitä kukaan suutu. Onhan naisissakin varmasti eroja, kuka mitäkin katselee...mä vaan olen kauheen utelias silmineni katselemaan kaikkea ja korvineni kuuntelemaan. :)

        Jos ollaan läsnä ollaan sitten ihan kunnolla. :D

        Öööp... komppaan. 😝


      • Dissi kirjoitti:

        Joka-askeleella voi läpyttää pepulle myös. Menee sopivasti tahtiin. 😬👋
        Vasen, vasen vasen kaks kolme....tööttööt....<————(puristelua)

        Samalla sanoo miip miip, kun puristelee. x''D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Samalla sanoo miip miip, kun puristelee. x''D

        Ai niinkuin maantiekiitäjä ja sit taputtaa jalkojaan yhteen ja katoaa paikalta? 😂


      • Dissi kirjoitti:

        Jeps. Yks treffikumppani sai mut itse ihan noloks ja katselin seiniin. Se oli niin itsevarma ja mä olin ihan höperönä sit. 😁

        Sehän siinä kyllä on, että jos toinen on kovinkin ujostelematon katselemaan ikään kuin olet polttopisteessä, niin voi tulla tukala olokin. :)

        Sitten pitää samalla toki tehdä arviota treffikumppanista ja sen mahdollisesta tukalasta olosta, höllätä vähän jos näyttää että alkaa menee kipsiin ja vaivaantumaan. Tilannetajua hiukan. :D

        Ja joillain ihmisillä on sellanen "energia" tai kehä ympärillään jo, kun ne astuu johonkin tilaan ne saa muut nieleskelemään. :D


      • Dissi kirjoitti:

        Jeps. Yks treffikumppani sai mut itse ihan noloks ja katselin seiniin. Se oli niin itsevarma ja mä olin ihan höperönä sit. 😁

        Sehän siinä kyllä on, että jos toinen on kovinkin ujostelematon katselemaan ikään kuin olet polttopisteessä, niin voi tulla tukala olokin. :)

        Sitten pitää samalla toki tehdä arviota treffikumppanista ja sen mahdollisesta tukalasta olosta, höllätä vähän jos näyttää että alkaa menee kipsiin ja vaivaantumaan. Tilannetajua hiukan. :D

        Ja joillain ihmisillä on sellanen "energia" tai kehä ympärillään jo, kun ne astuu johonkin tilaan ne saa muut nieleskelemään. :D


      • Dissi kirjoitti:

        Ai niinkuin maantiekiitäjä ja sit taputtaa jalkojaan yhteen ja katoaa paikalta? 😂

        Justiinsa niin! Välillä tietysti leikillään sanoo, prööt prööts..ja katsoo kestääkö toisen huumori ollenkaan. ;D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Sehän siinä kyllä on, että jos toinen on kovinkin ujostelematon katselemaan ikään kuin olet polttopisteessä, niin voi tulla tukala olokin. :)

        Sitten pitää samalla toki tehdä arviota treffikumppanista ja sen mahdollisesta tukalasta olosta, höllätä vähän jos näyttää että alkaa menee kipsiin ja vaivaantumaan. Tilannetajua hiukan. :D

        Ja joillain ihmisillä on sellanen "energia" tai kehä ympärillään jo, kun ne astuu johonkin tilaan ne saa muut nieleskelemään. :D

        Joo. Se oli huikea kokemus. Siihen se jäikin, mutta olipas siinä kaikki kohillaan. Niin avoin ja rento. Oikein polvet nytkähti. 😁

        Mutta siitä sain idean koittaa hommata sama itsevarmuus. 😊👌


      • näinsemeneejoo
        Päläpälä kirjoitti:

        Juu ja kyllähän naisetkin kattelee miehen päästä varpaisiin, kuinka se kävelee ja liikkuu...kaiken mitä suinkin ehtii silmineen katsella kussakin tilanteessa. :)

        Naiset etsivätkin vikoja ja kiinnittävät huomiota pieniinkin yksityiskohtiin mitkä voivat olla turn off/on kuten koruihin, kenkiin yms.. Me miehet taas katotaan pitkälti suurmalkaisesti.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Justiinsa niin! Välillä tietysti leikillään sanoo, prööt prööts..ja katsoo kestääkö toisen huumori ollenkaan. ;D

        Taijat olla ihan yhtä pelle kuin mä? 😝


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Se oli huikea kokemus. Siihen se jäikin, mutta olipas siinä kaikki kohillaan. Niin avoin ja rento. Oikein polvet nytkähti. 😁

        Mutta siitä sain idean koittaa hommata sama itsevarmuus. 😊👌

        Teki suhun vaikutuksen. :)

        Kyllähän ihminen joka on sinut ittensä kanssa helposti hurmaa, kun ei vaan ole ylimielinen. Sellainen taas on hyvin hyvin vastenmielistä ja aiheutaa lähinnä inhon puistatuksia. Tekee mieli tiputtaa taivaista semmoset tyypit... :D

        Tuu alas vaan, kyllä säkin ihan tavallinen kuolevainen olet niinko muutkin tyyliin...


      • näinsemeneejoo kirjoitti:

        Naiset etsivätkin vikoja ja kiinnittävät huomiota pieniinkin yksityiskohtiin mitkä voivat olla turn off/on kuten koruihin, kenkiin yms.. Me miehet taas katotaan pitkälti suurmalkaisesti.

        Ei välttis vikoja, siinä vaan tekee itselleen hahmotusta tyypistä. Enkä käyttäs sanaa vika, mielumminkin ominaisuudet...toivottuja ja ei toivottuja...viehättäviä ja ei viehättäviä. :)

        Kaikissa on jotakin ei viehättävää..mutta onkin sitten oma asiansa miten paljon sen päälle haluaa pinota lisää.


      • Dissi kirjoitti:

        Taijat olla ihan yhtä pelle kuin mä? 😝

        Pahaa pelkään, että yhtä lapsenmielisiä ollaa. :D

        Välillä kun mies syö tai juo jotain, mä vieressä äänetelen sikamaisia mässytyksiä tai maikutuksia ..hörpin kuin sika..välillä siltä pettää pokka ja nauraa makeesti. :)

        Tykkää kumminkin mun tuommosesta pelleilystä...kun härnään vähän ja heittäydyn välillä ihan pelleksi..kirjaimellisesti. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        Pahaa pelkään, että yhtä lapsenmielisiä ollaa. :D

        Välillä kun mies syö tai juo jotain, mä vieressä äänetelen sikamaisia mässytyksiä tai maikutuksia ..hörpin kuin sika..välillä siltä pettää pokka ja nauraa makeesti. :)

        Tykkää kumminkin mun tuommosesta pelleilystä...kun härnään vähän ja heittäydyn välillä ihan pelleksi..kirjaimellisesti. :D

        Ja se sanoo aina, ettei naiset osaa naurattaa... :D


        Osaa osaa...pitää vaan uskaltaa heittäytyä. ;)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Teki suhun vaikutuksen. :)

        Kyllähän ihminen joka on sinut ittensä kanssa helposti hurmaa, kun ei vaan ole ylimielinen. Sellainen taas on hyvin hyvin vastenmielistä ja aiheutaa lähinnä inhon puistatuksia. Tekee mieli tiputtaa taivaista semmoset tyypit... :D

        Tuu alas vaan, kyllä säkin ihan tavallinen kuolevainen olet niinko muutkin tyyliin...

        Joo. Oli tosi mukava ja reipas nainen.

        Ei mulle osunut kohdalle sellasia ilkeitä.... mukavia vaan. 😊👌


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ja se sanoo aina, ettei naiset osaa naurattaa... :D


        Osaa osaa...pitää vaan uskaltaa heittäytyä. ;)

        Huippuhäslääjä oot. 😁👍

        Nyt mä muuuten otan ne päikyt. Käpäsin yhden ringin pellolla kelkalla ja nyt voi urvahtaa. Hellaan tuli ja siihen jytinään voikin nukahtaa. 😴


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Oli tosi mukava ja reipas nainen.

        Ei mulle osunut kohdalle sellasia ilkeitä.... mukavia vaan. 😊👌

        Se on mukavaa, jos ilkimyksiltä säästyy. Minä en ole eläissäni ihan kauheen monilla treffeillä ehtinyt käydä, mutta jokusilla ja onhan niitä ihmisiä niin monenmoisia. Pahimpia ehkä on yli innokkaat...jotka on heti melkein avioon menossa, kun ekan kerran näkee.

        Aika lapsellisen mielikuvan kyllä antaa itsestään. Ei mahda mitään.

        En mäkään ole ilkeitä tavannut, mutta jokusen vähän erikoisen persoonan. Jonka kanssa oli hirmu vaikeeta mitenkään päästä samoille aalloille koko treffien aikana. Ihan kun olis eri maailmasta kokonaan kumpikin. :)


      • Dissi kirjoitti:

        Huippuhäslääjä oot. 😁👍

        Nyt mä muuuten otan ne päikyt. Käpäsin yhden ringin pellolla kelkalla ja nyt voi urvahtaa. Hellaan tuli ja siihen jytinään voikin nukahtaa. 😴

        Noniin sitä pittää, nuku hyvin on edelleen voimassa. :D

        Palataan taas!!!


    • riippuumistäroikkuu

      Se riippuu pitkälti tisseistä ja asustuksesta, onko miten paljon katsottavaa.

    • Joo, pelkästään...

    • Heleppoa

      Mitä sitten vaikka vilkuilisikin. En ainakaan itseltäni ole kieltänyt dna:aahan ohjelmoitua halua arvioida potentiaalisen parittelukumppanin kykyä tuottaa terveitä jälkeläisiä. Biologiani ohjaa halut kohdistumaan terhakoihin maidontuotantoon erikoistuneiden elimiin ja muodon vertailuun eri yksilöiden välillä. mielenkiintoni kohdistuu myös lantioiden kokoon ja muotoon, eli arvioin alitajunnassani naaraan kykyä tuottaa mahdollisimman monta kopiota omasta perimästäni. Myös aiotun parittelukumppanin ravitsemustila on hyvä selvittää myös, savannilla tämä onnistui parhaiten arvioimalla rasvaprosenttia pakaroiden muodoista, siksi katson myös sinne. Alitajuntani toimii näin. Tiedostava kognitiivinen minäni kokee tämän geenien ohjaaman biologisena ärsykkeinä toimivien havaintojen osoittautuessa suosiollisiksi jälkeläisten tuotantoon, lähinnä haluna harrastaa intiimiä kanssakäymistä kyseisten yksilöiden kanssa. Fyysisellä tasolla tämä tuntuu lähinnä sykkeen nousemisena ja boksereiden etumuksen kiristymisenä, sekä myös keskittymiskyvyn häviämisellä ja lievänä ohimenevänä typeryytenä.

      Olemmehan edelleen sama eläinlaji, joka pitkän tarinan päätteeksi onnistui saamaan vallan maailmassa, saavutti abstraktin ajattelukyvyn ja keksi tavan tuottaa ruokaa valtaville massoille ilman, että massojen tarvitsi itse nähdä vaivaa ravinnon hankkimiseen. Biologiamme ei tosin ole muuttunut miksikään niinä 200 000 vuoden aikana, jona nykyihminen on ollut olemassa. Ihmisen suku on ollut olemassa miljoonia vuosia, jonka ajasta 99,999% potentiaalisen kumppanin valinta on perustunut yksinomaan visuaaliseen arvioon kyvystä tuottaa terveitä jälkeläisiä.

      Yritän toki länsimaisen kulttuurisidonnaisesti hoitaa arvioni vaivihkaa. Toteuttaa kulttuurimme kosiskeluriittejä olemalla kohtelias, hauska, pukeutumalla hyvin, tuoksumalla hyvältä, olemalla huolitellun näköinen, pidän kehoni kunnossa ja investoida resurssejani tarjoamalla esimerkiksi ravintoa kumppaniehdokkaalle yrittäessäni vakuuttaa, että parittelu kanssani kannattaa.

      Olenhan vain mies.

    • Eipä juuri tule katsottua, harvoin on niin pitkiä ne treffit että ehtii katse niin alas laskeutua. On kyllä nykyisen elämäni aikana muutama poikkeus ollut. Silloin kyllä asettelu oli sellaiseksi laitettu että olisi ollut loukkaus olla niitä vilkaisematta; ehkä kyse ei ollut enää asettelusta vaan enemmänkin asetettu tarjolle.

      Yleensä se katse harhaile akselilla kahvikupin pohja ja silmät, paitsi jos käy niin mahtava tuuri että nainen on nostanut hiuksensa ylös. En tiedä onko sukuni joku haara Trasilvaniasta mutta minusta naisen kaula on kyllä hyvin aistikas.

    • Tämä-selvä

      Rannalle mennään ainoastaan katsomaan kauniita naisia. Ei sinne rusketusta mennä hakemaan vaikka sitä ehkä tulee mutta sinne mennää katsomaan naisia ja niitten kauniita vartaloita ja sitten kotiin runkulle kun ei enää kestä.

    • Katson toki, jos ei ole muuta katsottavaa, mutta jos nainen on pukeutunut alaosattomaan, katselen ja nautin tetenkin kauneimmasta.

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Yritän katsoa silmiin kun puhun naisen kanssa mutta jossain vaiheessa kyllä katsastan tissien koon. En tykkää isoista tisseistä. Usein kyllä naisen tissit huomaa vaikka ei katsois mutta sitä sitten silmät vaan menee sinne minne ei pitäisi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe