Vastauksissaan loistavasti argumentoinut Halla sai YLE'n kyvyttömät toimittajat kauhun valtaan, kun eivät pystynetkään ampumaan Hallaa alas. YLE'n palkkaama hurrien ns. asiantuntija oli täysin onnettoman osaamaton esiintyjä Apusen rinnalla.
Älykkö Halla-Aho pyyhki pöytää YLE'n avuttomilla toimittajilla
5
138
Vastaukset
- Komarov
Sopulitoimittajat eivät oikein sopeutuneet Halla-ahon itsenäiseen linjaan.
- Niinyleä
Parhaansa toimittajat kuitenkin yrittivät keskeyttämällä kaiken aikaa, niin ettei Halla-aho saanut eri aiheita loppuun käsitellä. Tämä on niin Yleä, joka on aina sortanut perussuomalaisia, ihan kuin olisivat toisen luokan kansalaisia. Ja tämä kaikki meidän verorahoillamme.
- logonomi
Koska siitä on tullut toimittajien vika, että haastateltavan puhe on hapuilevan jäykkää?
Ohjelma-aika on rajallinen ja katsojaa kiinnostavia asioita paljon. Jos haastateltavan puhekommunikointikyky ylipäätään on aikaa vievän hidasta ja kankean epävarmaa, kuten kyseisessä tapauksessa, niin se ei todellakaan ole toimittajien vika. - Nähtynä
logonomi kirjoitti:
Koska siitä on tullut toimittajien vika, että haastateltavan puhe on hapuilevan jäykkää?
Ohjelma-aika on rajallinen ja katsojaa kiinnostavia asioita paljon. Jos haastateltavan puhekommunikointikyky ylipäätään on aikaa vievän hidasta ja kankean epävarmaa, kuten kyseisessä tapauksessa, niin se ei todellakaan ole toimittajien vika.Puhe oli normaalinopeuksista, on vain huvittavaa lytätä toisen kiistämättä järkeviä puheita tuollaisilla noin naiveilla syytöksillä. Toimittajilta loppui ihan selvästi aseet, enkä ole persu.
- faktaonnäin
Halla-aho voi olla älykäs, mutta valtiomiesmäistä ulosantia sillä ei ole. Ihan pahaa teki kun se nielaista klunksautteli ja imi suu supussa etuhampaitaan, todella ärsyttävää. Rinne on toinen, jonka söheltämistä ei vaan kestä kuunnella. Tollasten sanoma jää toisijaiseksi kun pakosti kiinnittyy huomio noihin vikoihin. Ukot vaihtoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756