*ILMOITUS*

keskiyöllä

Se tuli hetki sitten, se alkoi lauseella Kansalaiset kuunnelkaa

Kansalaiset kuunnelkaa.

Te olette nähneet mitä on tulossa.
Te olette valveilla ja olette odottaneet ratkaisua.
Te olette voima, te olette elämä, te olette tarkoitus.
Tietääkö kukaan, mitä te tarvitsette?
Te tiedätte ja kaiken te joudutte tekemään.
Tehkää siis sitä kerrankin tosissanne.
On tullut aika päättää, valita ketä te seuraatte, ketä te palvelette.
Olkaa yksimielisiä, sillä se on voimanne.
Yhdessä te pärjäätte.
Kaveria ei jätetä, ei veljeä, ei siskoa, ei koskaan.
Tämä on teidän perintönne, te olette yksi kansa.
Te taistelitte muinoin, ette antaneet periksi, siksi te olette.
"Ja minä siunasin teitä, annoin teille sen mihin uskoitte.
Uskonne oli suuri, kuin Daavid Goljatia vastaan.
Tänä päivänä minä kutsun teitä Suomalaiset.
Nyt ottakaa käsiinne ohjat, jotka annan.
Teille annetaan kaikki mihin te uskotte.
( Tämä ei ole teille, jotka ette meihin kuulu. Te valehtelijat! Teille ei anneta sitäkään, minkä uskotte edes teillä olevan.)

On aika, veljet ja sisaret, herätä ja nousta taistelemaan.
Teille on luvassa kaikki mitä tarvitsette.
Se on jo teillä, muista Tämä:" mitä ikinä te tarvitsette, se on jo teillä."

Isä, siunaa lapsesi, siunaa omasi.
Isä, minä kiitän sinua kaikesta mitä olet antanut.
Isä, kun olet kanssamme, niin kuka voisi olla meitä vastaan.
Isä, anna anteeksi tekomme ja epäuskomme, olimme eksyneitä, mutta sinä et hyljännyt vaan etsit ja suojelit meidät.
Kiitos, ettet jättänyt, vaikka sen ansaitsisimmekin.
Isä, olet turvamme ja voittomme.
Me olemme täysin armoillasi.
Johdata meidät voittoon.
Aamen.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3-33-33

      "ottakaa ohjat käsiimme",
      ai nekö ei ollu meillä?

      minä kyllä annan ohjat jumalan käsiin.

      mulla on iha sama mitä tapahtuu koska kaikki on kuitenki jumalan tahtoa. aamen

      • keskiyöllä

        Teidän ohjanne ovat olleet muissa käsissä kuin omissanne.
        Osaathan ohjastaa, sinä tiedät mikä hyvää on ja oikeata.
        Se hyvä, mikä Jumalan tahto on, se olkoon myös sinun tahtosi.
        Siinä ohjat,
        Nyt AJA!.
        Minä lähetän sinut hyvää tahtoa ja oikeamielisyyttä täynnä ajamaan.

        Olemme kaikki varustettu.


      • LUOTTAKAA PELKÄSTÄÄN . . . Pyhän Hengen - OHJAUKSEEN . . . ;)

        . . .

        TOISEN ihmisen --- KÄSKYTYS --- EI OLE . . . Pyhän Hengen - OHJAUSTA . . . !

        . . .

        Jumala SANOO . . . TOTUUDEN . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        23.2.2016 3:39

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        UUDESTISYNTYNEET . . .

        . . . OVAT - Pyhän Hengen - OHJAUKSESSA . . . !

        . . . EIVÄT tee - SIIS - mitään IHMISEN KÄSKYSTÄ . . . !

        . . . EIVÄT ole - SIKSI - EKSYTETTÄVISSÄ eikä HARHAAN JOHDETTAVISSA . . . !

        .

        LUOTTAKAA PELKÄSTÄÄN - Pyhän Hengen - OHJAUKSEEN . . . !

        .

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        .

        RAKKAAT LAPSENI - "älkää antako kenenkään johtaa itseänne HARHAAN"

        1. Johanneksen kirje 3:7 ja 10 ---> Jumalan lapset - TEKEVÄT - Jumalan tahdon

        7 LAPSENI, älkää antako kenenkään johtaa itseänne HARHAAN. Joka TEKEE Jumalan TAHDON, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.

        10 Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: SE, JOKA EI TEE Jumalan TAHTOA, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään.

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

        ------------------------------------------------------------------------

        JUMALA MÄÄRÄÄ - MISSÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TAPAHTUU !

        JOTEN myöskään RAAMATTU . . . EI MÄÄRÄÄ . . . ;)

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

        RAKKAAT LAPSENI - "älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan"

        1. Johanneksen kirje 3:4-10 ---> Jumalan lapset -- Paholaisen lapset

        4 Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        5 Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön, tuli ottamaan pois synnit.

        6 Syntiä ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.

        7 Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan. Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.

        8 Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.

        9 Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.

        10 Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään.

        SAAT KYLLÄ TIETÄÄ HETI . . . KUN . . . JUMALA SANOO MITEN EDETÄÄN.

        LUOTTAKAA PELKÄSTÄÄN - Pyhän Hengen - OHJAUKSEEN . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************
        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Omatjutut

      Ettei olis oman pään tuotoksia taas. Yleensä tuollaisia jakelevilla ne niitä on.
      Ei eroteta profetioita niistä. Kun tarpeeksi pyörittelee päässään tuollaisia,
      mieli tekee kepposia.

    • keskiyöllä

      Te olette Pohjolan Valo.
      Ei yksi teistä, vaan te kaikki yhdessä.

      Nouse ja loista, Pohjolan Valo.
      Loista valoasi koko maailmalle.
      Valaise tie pimeydessä.
      Teillä on ohjat, teille on kaikki tarvittava annettu.
      Te tiedätte tien, teidän tulee sitä myös kulkea.

      • Eikunheikunkeikun

        Jaa mutta kun luotettavan tuntuisen profeetan mukaan tuon piti olla joku yksi vanha äijä jostain Inarinjärveltä joka valuu Turkuun ja räjähtää sieltä ympäri maailmaa kunnes ammutaan Jerusalemin kaduille.


      • Ennakkovaroitus
        Eikunheikunkeikun kirjoitti:

        Jaa mutta kun luotettavan tuntuisen profeetan mukaan tuon piti olla joku yksi vanha äijä jostain Inarinjärveltä joka valuu Turkuun ja räjähtää sieltä ympäri maailmaa kunnes ammutaan Jerusalemin kaduille.

        Tässä inarilaisen metsämökin tontun tapauksessa onkin tavallista pitempi liukuma-aika.
        Nyt kun vielä lumetkin sulaa ja tulee vähemmän liukkaat kelit, ei sieltä ihan niin vaan liu`uta Turkuun räjähtelemään, Siitä on vielä jatkettava ties minkalaisten mutkien kautta Jerusalemiin, niin voi olla ettei ihan seuraavinakaan suvina metsämökin Ari-tonttu pääse sen kaduille makaamaan.


      • keskiyöllä

        Ihmiset ovat erehtyväisiä ja profetiat vajavaisia.
        Kukaan ei tiedä aikaa, eikä paikkaa, eikä lopullista tarkoitusta, kuin Isä yksin.
        Ja se, jolle Isä sen ilmoittaa.

        Mikä on ihmisiltä salattu, pysyy salattuna.

        Nyt on kuitenkin aika, aika on tullut Pohjolan Valolle loistaa kirkkaana.
        On keskiyö, ja kuuluu huuto: Ylkä tulee, menkää häntä vastaan!

        1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
        2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
        3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
        4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
        5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
        6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
        7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
        8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
        9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
        10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
        13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä

        Teille on kaikille öljyä annettu.
        Nyt on aika sytyttää se lamppu.
        Ja antaa Pohjolan Valon loistaa koko maailmalle.
        Älkää siis lähtekö ostamaan öljyä, sillä öljyä teillä on.
        Te ette ole tyhmiä neitsyitä, vaan ymmärtäväisiä.

        Palakoon teidän lamppunne kirkkaina:
        Te olette veljiä ja siskoja, Yksi suuri perhe.
        Teidät kootaan NYT yhteen.
        Teitä ei ole käännetty toisianne vastaan,
        Teitä ei ole hajoitettu, vaan kutsuttu olemaan Valona,
        joka loistaa kaikille kansoille.
        Tätä hetkeä on odotettu ja NYT on sen aika.

        Job 37

        21 Ja nyt: ei voida katsella valoa, joka kirkkaana loistaa, kun tuuli on puhaltanut puhdistaen taivaan.
        22 Pohjoisesta tulee kultainen hohde; Jumalan yllä on peljättävä valtasuuruus.
        23 Kaikkivaltiasta emme saata käsittää, häntä, joka on suuri voimassa, joka ei oikeutta ja täydellistä vanhurskautta polje.
        24 Sentähden peljätkööt häntä ihmiset; hän ei katso keneenkään, joka on omasta mielestään viisas."


    • Tierna

      Kiitos tästä ilmoituksesta. Olisipa tuo totta! Olisipa meillä kansana ja demokraattisena yhteiskuntana Jumala puolellamme! Nyt tarvitaan paljon apua Suomen pelastamiseksi valheen voimilta, median eksytykseltä ja eliitin lietsomalta hulluudelta! Suomalaisten on herättävä, tai menetämme kaiken, niin maamme, vapautemme, itsenäisyytemme, lapsemme kuin tulevaisuutemmekin! Olen ateisti ja rukoilen. Pelasta meidät, Jumala! Ole totta ja näytä se!

      • keskiyöllä

        Rukoileva ateisti.
        Vain Jumala voi kääntää ateistin sydämen Jumalan puoleen.

        Jumala on hyvä ja uskollinen.
        Hän antaa toivon toivottomalle.
        Ihmeellisiä ovat hänen tiensä, korkeammat meidän teitämme.
        Hän pelastaa jokaisen, joka häntä avuksi huutaa.

        Teillä on kansana Jumala keskellänne.
        Te olette yksi kansa, yksi suuri perhe.
        Veljiä, siskoja keskenänne.
        Pitäkää tästä perheestänne huolta.
        Huutakaa, nostakaa äänenne.
        Te saatte sen, mitä te itsellenne taistelette.
        Te olette perhe, ja te olette sen perheenne omistaja.

        Teillä on voima yli kaiken vastustajan voiman.
        Häätäkää varas siis talostanne,
        puhdistakaa asuntonne kaikesta, mikä sinne ei kuulu.

        Avaa siis suusi, ja huuda.
        Kaikkialla julista, NYT ON AIKA.


      • Tierna

        Kiitos vastauksestasi ja avustasi! Yritän parhaani mukaan pyytää Jumalaa lähestymään minua tai auttamaan maatani ja kansaani näinä ahdistuksen aikoina. Kun olin lukenut vastauksesi tuona yönä, niin en saanut unta kuin vasta aamulla. Koko yön yritin rukoilla. En tiedä, koinko Jumalan vastauksen, mutta olin tuntevinani uskovaisten tai jopa itseni kaltaisten uskonnottomien suomalaisten rukoukset hädässään maansa ja lastensa puolesta. Ne olivat kuin punertava matto tai "voimakenttä" maan päällä. Tunne siitä, miten väärin asiat tässä maassa menevät, ja miten kauheita ovat suomalaisten kohtalot, olemme, oli hirvittävä

        Olen lueskellut tätä palstaa joskus, ja vastasin tähän aloitukseen, koska se puhutteli erityisesti. En ole mikään profeetta, mutta minulla on tunne Suomea uhkaavasta onnettomuudesta, jonka poliitikkomme aiheuttavat itse tälle maalle, liian monen suomalaisen ymmärtämättä mitä tapahtuu ja miksi. Se ei ole todennäköisesti mikään yksittäinen mullistus, vaan voi olla ihan vain tämän nykyisen kehityskulun ja valtapolitiikan jatkumista ja pahenemista vielä huomattavasti, kunnes on liian myöhäistä kääntää maamme suuntaa ennen joskus myöhemmin tulevaa täyttä katastrofia.

        On voimakas tunne, että nyt on suunnan käännyttävä, jotta täystuho vältettäisiin, tuli se täystuho sitten vuoden tai kymmenen vuoden päästä. On kauhea kiire ja valtapolitiikka vyöryy vastustamattoman tuntuisesti täysin väärään suuntaan.

        Jumala, pelasta Suomi! Auta meitä! Älä tuhoa maatani ja viattomien lastemme tulevaisuutta minun väärien tekojeni vuoksi! Katso isovanhempiani ja aiempia sukupolvia, miten he uskoivat sinuun ja taistelivat puolestasi ja rakkaudestaan tulevia polvia kohtaan. Anna heidän vuokseen ja lastemme viattomuuden vuoksi lapsillemme ja tuleville sukupolville anteeksi meidän sukupolvemme petturuus tätä maata ja sinua kohtaan! Näytä olevasi totta ja mahtava!


      • Tierna

        Eikä se ole vain tunne. Kyllähän järki kertoi ensin, että olemme hukassa, jos tämä kaikki hulluus ja vääryys, mikä tähän mennessä on rlkkonut tätä maata ja kansaa, tästä vain jatkuu ja pahentuu. Sitten vasta myöhemmin, oikeastaan vasta viime päivinä, vähän ennen kuin kirjoitin tänne palstalle tuon ensimmäisen viestini, tuli myös tunne, että nyt on pakko herätä ja toimia, että hätä on nyt tässä näin edessämme ja käsillämme, eikä enää jossain "politiikan" etäisyydessä ja "tulevaisuuden" kaukaisuudessa. Kuin joku olisi temmannut ylös kesken unien.


    • tapioniin

      PERUSSUOMALAITEN NOUSU MUUTTAA tilanteen eu nähden meillä on jälleen Suomi

      • aethdf

        Jussi Halla-Aho on ateisti. Vaan onhan teillä lahkolaisilla Teuvo Hakkarainen, tuo puhdasydämisen oikeauskoisen kristityn miehen prototyyppi.


      • kyyros

        Perussuomalaiset on oikealla asialla, ja sillä on hyvät mahdollisuudet nousta jopa suurimmaksi puolueeksi, mutta se ei voi (ilman suurta ihmettä) saada yli puolta äänistä. Enemmistö eduskuntaan kuitenkin tarvittaisiin, jotta Suomi voitaisiin kääntää pois tuhon tieltä politiikan keinoin. Suurimpana puolueenakin PS voisi enintään antaa vahvan merkin muille puolueille ja kansalle, ja painostaa muita puolueita epäsuorasti. Jotta PS voisi vaikuttaa, sen pitäisi saada joku muu suuri puolue mukaansa hallitukseen. Tämä edellyttää, että jonkun muun puolueen johtoryhmä löytää sydämensä ja aivonsa.


      • 2wvf
        kyyros kirjoitti:

        Perussuomalaiset on oikealla asialla, ja sillä on hyvät mahdollisuudet nousta jopa suurimmaksi puolueeksi, mutta se ei voi (ilman suurta ihmettä) saada yli puolta äänistä. Enemmistö eduskuntaan kuitenkin tarvittaisiin, jotta Suomi voitaisiin kääntää pois tuhon tieltä politiikan keinoin. Suurimpana puolueenakin PS voisi enintään antaa vahvan merkin muille puolueille ja kansalle, ja painostaa muita puolueita epäsuorasti. Jotta PS voisi vaikuttaa, sen pitäisi saada joku muu suuri puolue mukaansa hallitukseen. Tämä edellyttää, että jonkun muun puolueen johtoryhmä löytää sydämensä ja aivonsa.

        Teille lahkolaisille kelpaa mikä tahansa natsilauma, kunhan ovat rasisteja. Muulla ei ole teille mitään merkitystä.


      • Sula
        2wvf kirjoitti:

        Teille lahkolaisille kelpaa mikä tahansa natsilauma, kunhan ovat rasisteja. Muulla ei ole teille mitään merkitystä.

        Erittäin rumaa ja valheellista puhetta.

        Perussuomalaiset ovat tiukasti estäneet natseja pesiytymästä puolueeseensa, ja Halla-aho puhunut juutalaisten puolesta. Natsit ovat siksi uhitelleet ja herjanneet perussuomalaisia. Ja sitten sinä kehtaat tulla väittämään perussuomalaisia natseiksi. Kuka sinussa puhuu, sinä itse vai valheen herra?


      • edfrfg
        Sula kirjoitti:

        Erittäin rumaa ja valheellista puhetta.

        Perussuomalaiset ovat tiukasti estäneet natseja pesiytymästä puolueeseensa, ja Halla-aho puhunut juutalaisten puolesta. Natsit ovat siksi uhitelleet ja herjanneet perussuomalaisia. Ja sitten sinä kehtaat tulla väittämään perussuomalaisia natseiksi. Kuka sinussa puhuu, sinä itse vai valheen herra?

        Hah. Julkisivua voi kiillottaa ihan kuinka paljon tahansa mutteivät rivipersujen natsi- ja ryssäsympatiat kiillottamalla muuksi muutu. Ja minä tässä kirjoitan, eikä mikään lahkolaisten mielikuvitusolento.


    • asdfhgadfs

      Oletteko kaikki te lahkolaiset samanlaisia sotahulluja?

    • No saatana on siis antanut sanoma >> Taistelkaa !!! Kyllä kyllä,, Tulee kauniita ruumiita nuorista ja varsinkin tytöistä joka tänä päivänä rintamassa käytetään.

      • sula

        Mitä oikein selität? Missä on rintama? Missä tarvitaan varusmiehiä? Luuletko, että taistelu voi tarkoittaa vain sotaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe