onko kaisa liski näyttävä nainen

onko.näyttävä.nainen

onko kaisa liski näyttävä ja seksikäs naaras

19

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diilit

      Tuhti mamma hyvä kun mahtuu bemariin 😀😃😄😆

    • Upeamimmi

      On kyllä upean näköinen, mutta muutama kilo pois.

      • normaali.nainen.on

        nyt on normaalin kokoinen ja muutama kilo pois niin hänestä tulee ruikki ja laiha


    • ffhjhfuytgrf

      Oli 30 vuotta ja 30 kiloa sitten.

    • On viehättävä sisko. 🌹

    • Tämä-selvä

      Kaisalle tulee kohta 700 000 euron lasku, sitten se joutuu kadulle asumaan. Näin entinen rikas muija on kohta köyhä. Niin se elämä menee kun ei osaa hoitaa asioita hyvin vaan huijaa ihmisiä.

      • Ätmelsson

        Eiköhän entisen tv julkkiksen äänet eduskuntaan riitä. Vittu!! Ei lopu Kaisalla heti rahat


      • Tämä-selvä
        Ätmelsson kirjoitti:

        Eiköhän entisen tv julkkiksen äänet eduskuntaan riitä. Vittu!! Ei lopu Kaisalla heti rahat

        Elä sano, julkisuus on naisia pistänyt konttamaan ennenkin.


    • Mielestäni Kaisa L:n paras piirre on sen positiivisuus ja iloisuus. Tietysti se saattaa olla vain julkinen rooli ja teennäistä, mutta jos se on aito luonteenpiirre, niin sillä pääsee jo pitkälle.
      Hän osaa olla ja jutella luontevasti kaikenlaisten ihmisten kanssa. Ei ole jännittäjätyyppiä.

      Mitä taas tulee tuohon sen politiikkaan siirtymisestä, en ole vakuuttunut. En ota kantaa.

      • pthyi.vttu

        Tapauksen tuntevat kuvailevat häntä narsistiseksi/sosiopaatiksi. Kuulmma röyhkeä, kaksinaamainen ja muuta kivaa. Niin, ja oman äitinsäkin leimasi julkisesti vaikka miksi... silkkaa satua ja tarinaa..


      • nätti.on
        pthyi.vttu kirjoitti:

        Tapauksen tuntevat kuvailevat häntä narsistiseksi/sosiopaatiksi. Kuulmma röyhkeä, kaksinaamainen ja muuta kivaa. Niin, ja oman äitinsäkin leimasi julkisesti vaikka miksi... silkkaa satua ja tarinaa..

        ei nyt kysyttykään luonteesta vaan onko nätti ja kyllä hän on kaunis ja seksikäs


    • Hmmkokeneempi

      On se näyttänyt. Mutta Theresa May...

      • Anonyymi

        Paaaljon paremmalta näyttää. - Nm. Tissifetissi(kö?)


    • Anonyymi

      Tekohymy aina päällä, voisi joskus olla hymyilemättä!

    • Anonyymi

      Nykypäivänä en tiedä Katja oli todella hyvännäköinen tyttö nuorena ,oli silloin Lemillä kesäisin pidettiin hauskaa isommalla porukalla 80-luvulla t. Wanha ukko Lemiltä

      • Anonyymi

        Miksi mun musiikkilinkkini poistettiin?! Tämähän liittyy Lemiin ja tässä pyydetään tyttöä kellumaan 🙄

        https://youtu.be/eOgSRTDwoHs


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe