Ei tunnu Sinisten puolustelijoita olevan

Puoluetta

Hyvin on siniset lyöty, melkein käy sääliksi. Täälä oli vielä vuosi sitten kova uho päällä, nyt on luovutus mentaliteetti päällimmäisenä. Jaksamista kortistoon.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edrem

      Saivatpa pröystäillä hallituksessa mikä vaati aikamoista äänestäjien halveksuntaa.

    • loppunäkyy

      Siniset puhuvat äärinationalisteista. Äänestän perussuomalaisia ensimmäistä kertaa elämässäni. Olen kielitaitoinen maailmankansalainen ja liberaali mm. liittyen homoliittoihin. Toisten ihmisten sukupuolielämä ja abortit eivät kuulu minulle. Ne ovat yksityisasioita. . Olen sitä mieltä, että meidän pitää auttaa resurssiemme mukaan katastofialueilla eläviä heidän kotimaissaan. En hyväksy, että tänne tullaan sosiaaliturvan vuoksi.
      Sinisten pönäkkä ylimielisyys ja suomalaisten halveksunta on vastenmielistä.

    • vainminulle

      Tuskin Soinin tarjomat lohikeitot savolaisille sinisten kannatusta nostavat, mutta voivat lisätä Soinin kannatusta EU- vaaleissa, mikäli Soini uskaltaa tappion pelossa lähteä ehdokkaaksi. Soini voi tehdä vaalityötä vain itsekkäistä syistä, puolueesta viis.

    • Keittokelpaa

      Tarjoaako Soini lohikeittoa. Tulispa käymään Rovaniemelläkin. Kyllä keitto kelpaa. Sinisten Lapin piiri on moninkerroin hajalla. Siellä onTorvisen haukkumia mooseksenuskoisia ja kuuleman yksi sodankyläläinenkin laitettu ulos. Miten vain itä-Suomessa kulkee.

      • kauheea-tuhoa

        Kauheaa tuhoa jäljellle jää vain savuavia raunioita


    • hyväsiniset

      Kyllä ääni menee sinisille, ei siitä tarvitse möykätä kuukausitolkulla täällä. Paras puolue tällä hetkellä.
      Muut puhuvat, siniset tekevät, näin se on.

      • sininen.lanka

        Kyllä justiin näin ,
        tulkaa kaikki äänestämään sinisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe