Uusi tieteellinen tutkimus! Kaikki ovat ateisteja! Halleluja ja ihanaa! Paratiisi maan päällä! Kaikki ateisteja! Heti loppui kiusaaminen ja pahan teko! Kärpäsiä ei enää syödä, koska syöminen on syntriä ateismin mukaan! Nyt vain nautitaan auringon energiasta ja yhteytetään! Samalla naidaan kaikki toisiamme niin kuin kunnon ateistin tuleekin tehdä: sukupuoleen katsomatta!
Ateismi on ihanaa!
Kaikki ovat ateisteja!
24
<50
Vastaukset
- 4GC
Nyt se sekosi lopullisesti. Missähän se piipa-auto oikein viipyy? Onko kukaan soittanut hätänumeroon?
Piispa-auto on hakemassa lisää aperitiiveja ettei edustusviinakaappi vaan olisi missään vaiheessa tyhjenemään päin.
Jos vaikka Irja A olisi tulossa käymään, kun eläkkeellä on niin tylsää.
- kummatapaus
Julistaudut ateistiksi satunnaisesti. Miksi kuitenkin levität vihakirjoituksia ateismista? Mikä on motiivisi?
Sanon olevani ateisti ja sanon sen järjestelmällisesti. Ei ole yhtä ainoaa poikkeusta viesteissäni. Olen kaikkien sanojeni mukaan ateisti ja olen ylpeä siitä kuolemaani asti.
G4G kirjoitti:
Sanon olevani ateisti ja sanon sen järjestelmällisesti. Ei ole yhtä ainoaa poikkeusta viesteissäni. Olen kaikkien sanojeni mukaan ateisti ja olen ylpeä siitä kuolemaani asti.
Pitäisikö tarkentaa minkä jumalien suhteen olet ateisti, vai lienetkö sitä kaikkien jumalien suhteen?
- AteisriVaan
G4G kirjoitti:
”Sanon olevani ateisti ja sanon sen järjestelmällisesti. Ei ole yhtä ainoaa poikkeusta viesteissäni.”
Paitsi, että aiemmin kutsuit itseäsi deistiksi.... Toki eri nimimerkin alla.
"Kärpäsiä ei enää syödä, koska syöminen on syntriä ateismin mukaan! Nyt vain nautitaan auringon energiasta ja yhteytetään!"
Selvä merkki jumalan olemattomuudesta
-Ihminen ei osaa yhteyttää.
Jos jumla olisi luonut ihmisen rauhanomaiseksi, olisi ihmisellä selkä täynnä viherhiukkasia ja kidukset pullollaan symbioottisia leviä.- GööNeljäGöö
"Kärpäsiä ei enää syödä"
Ryhdyit siis vaihteeksi muurahaiskarhuksi. No pian ne heräävät, jotta saat vatsasi täyteen ja jaksat taas kirjoitella pehmoisia. - tutkimusta
Miten kaikki alkoi on arvoitus. Miten kaikki päättyy on myöskin arvoitus.
Melodysheep nimisellä Youtube kanavalla on mielenkiintoinen hypoteesi miten kaikki päättyy.
Se on saanut 5 miljoonaa katselua ensimmäisellä viikolla. Ottamatta kantaa videon totuusväittämiin niin kuitenkin tekninen toteutus on hienosti tehty (4K video)
TIMELAPSE OF THE FUTURE: A Journey to the End of Time (4K)
https://youtu.be/uD4izuDMUQA
Hox! Kestää puoli tuntia mutta suosittelen- tutkimusta
Mitäs mieltä palstan fysiikkaa ymmärtävät jäsenet ovat tästä?
- wind-
tutkimusta kirjoitti:
Mitäs mieltä palstan fysiikkaa ymmärtävät jäsenet ovat tästä?
Koskaan ei saa tuomita ateisteja.
Seuratkaa kanavaa Huff Paranormal- Arizona. Usa Phoenix.
https://www.youtube.com/watch?v=dU5IqUQZrPM - tutkimusta
Mitä mieltä jäsen G4G oli tästä videosta? Paskaa? Mielenkiintoinen hypoteesi?
- Hehhah_
<< Kestää puoli tuntia >>
Tuskin kukaan jaksaa uhrata puolta tuntia - varsinkin, jos suosittelija esittää asiansa nimimerkillä "tutkimusta". Youtubessa ei nimittäin julkaista tieteellisiä tutkimuksia. Jo tässä on siis ristiriita todellisuuden ja viestisi välillä. Mikä tosiaan ennustaa varsin vahvasti sitä, että tuo olisi hukkaan heitetty puolituntinen.
Mitään todellisia tutkimuksia ei taida esittämästäsi olla ? Sellaisen voisin katsoa läpi. - tutkimusta
Hehhah_ kirjoitti:
<< Kestää puoli tuntia >>
Tuskin kukaan jaksaa uhrata puolta tuntia - varsinkin, jos suosittelija esittää asiansa nimimerkillä "tutkimusta". Youtubessa ei nimittäin julkaista tieteellisiä tutkimuksia. Jo tässä on siis ristiriita todellisuuden ja viestisi välillä. Mikä tosiaan ennustaa varsin vahvasti sitä, että tuo olisi hukkaan heitetty puolituntinen.
Mitään todellisia tutkimuksia ei taida esittämästäsi olla ? Sellaisen voisin katsoa läpi.Taisit ymmärtää väärin.
Kyseessä ei ole tieteellinen tutkimus vaan siinä esitellään yksi hypoteteettinen käsitys siitä miten Universumille käy ajan saatossa. Siinä ei väitetä esitettyä asiaa 100% totuudeksi vaan päin vastoin kerrotaan, että meillä on vajaavaista tietoa monista siinä esitetyistä asioista.
Aihe on kuitenkin varsin mielenkiintoinen ja toteutus on todella hieno. - Hehhah_
tutkimusta kirjoitti:
Taisit ymmärtää väärin.
Kyseessä ei ole tieteellinen tutkimus vaan siinä esitellään yksi hypoteteettinen käsitys siitä miten Universumille käy ajan saatossa. Siinä ei väitetä esitettyä asiaa 100% totuudeksi vaan päin vastoin kerrotaan, että meillä on vajaavaista tietoa monista siinä esitetyistä asioista.
Aihe on kuitenkin varsin mielenkiintoinen ja toteutus on todella hieno.<< Taisit ymmärtää väärin. >>
Oikeastaan ei ole mitään ymmärrettävää.
<< Kyseessä ei ole tieteellinen tutkimus vaan siinä esitellään yksi hypoteteettinen käsitys siitä miten Universumille käy ajan saatossa. >>
No, jos haluat kommentteja, esittele käsitys täällä. Älä oleta, että joku jaksaisi tuhlata puolta tuntia vain kun joku nyt on sattunut tykkäämään. - tutkimusta
Jos katsot noin viimeiset 5 minuuttia niin sielläpä on yllätykseksesi puolittaminen argumentti deismin puolesta. Yllättävää eikö totta?
Siinä missä mietitään keinotekoisia Universumeita ja niiden evoluutiota. - Hehhah_
tutkimusta kirjoitti:
Jos katsot noin viimeiset 5 minuuttia niin sielläpä on yllätykseksesi puolittaminen argumentti deismin puolesta. Yllättävää eikö totta?
Siinä missä mietitään keinotekoisia Universumeita ja niiden evoluutiota.<< Jos katsot noin viimeiset 5 minuuttia niin sielläpä on yllätykseksesi puolittaminen argumentti deismin puolesta. Yllättävää eikö totta? >>
Mutta jos sitä ei pysty esittämään tässä, niin mitä se katsominen auttaisi ? Kyse ei kuitenkaan ole mistään tieteellisestä lähteestä, joten tuollaiset videot ovat yhtä tyhjän kanssa.
Ei kukaan jaksa uhrata ajastaan tyhjään tuotakaan aikaa. Ei vaan jaksa.
Täällä nimittäin kulkee jos jonkinlaisen huuhaapaskan jauhajahörhöjä, jotka mainostavat Youtube-videota, mutta kun niissä ei vaan ole koskaan ollut mitään maailmaa mullistavaa. Ja tosiaan, hieno toteutus on juuri nimenomaan erityisen selkeä osoitus siitä, että todennäköisesti siinä hihhuli on nyt uskonut huuhaata - eikä pysty sitä näköjään millään tuottamaan keskusteluun, niin antaa olla. Kukaan ei jaksa tuollaista. Ei vaan jaksa. - tutkimusta
Video yhdellä lauseella:
Siinä esitetään tämän hetkinen kosmologian tutkimuksen konsensus maailmankaikkeuden kohtalosta, kun lähdetään nykyhetkestä ja päästään niin kauas tulevaisuuteen, jossa entropia loppuu ja aika menettää merkityksensä.
Ok? - Hehhah_
tutkimusta kirjoitti:
Video yhdellä lauseella:
Siinä esitetään tämän hetkinen kosmologian tutkimuksen konsensus maailmankaikkeuden kohtalosta, kun lähdetään nykyhetkestä ja päästään niin kauas tulevaisuuteen, jossa entropia loppuu ja aika menettää merkityksensä.
Ok?tutkimusta 8.4.2019 klo 19:07: "Siinä esitetään tämän hetkinen kosmologian tutkimuksen konsensus maailmankaikkeuden kohtalosta"
Kun pari päivää aiemmin
tutkimusta 6.4.2019 klo 16:26
"Kyseessä ei ole tieteellinen tutkimus vaan siinä esitellään yksi hypoteteettinen käsitys siitä miten Universumille käy ajan saatossa."
Jep jep, menee niin sekoiluksi kaikenmaailman deismikuvitelmineen, että eiköhän tämä ollut sitten tässä.
Tule sitten taas takaisin, jos vihdoin pystyt löytämään jotain järkevää sanottavaa. Jos ei kerran saa mitään sanottua, niin kannattaa sitten olla turpa kiinni. - tutkimusta
Hehhah_ kirjoitti:
tutkimusta 8.4.2019 klo 19:07: "Siinä esitetään tämän hetkinen kosmologian tutkimuksen konsensus maailmankaikkeuden kohtalosta"
Kun pari päivää aiemmin
tutkimusta 6.4.2019 klo 16:26
"Kyseessä ei ole tieteellinen tutkimus vaan siinä esitellään yksi hypoteteettinen käsitys siitä miten Universumille käy ajan saatossa."
Jep jep, menee niin sekoiluksi kaikenmaailman deismikuvitelmineen, että eiköhän tämä ollut sitten tässä.
Tule sitten taas takaisin, jos vihdoin pystyt löytämään jotain järkevää sanottavaa. Jos ei kerran saa mitään sanottua, niin kannattaa sitten olla turpa kiinni.Ai sinä pelkäät. Ei se mitään.
- Hehhah_
tutkimusta kirjoitti:
Ai sinä pelkäät. Ei se mitään.
<< Ai sinä pelkäät. Ei se mitään. >>
Kerros nyt, mitä vittua minä muka pelkäisin tuossa ?
Tunnen kyllä tieteen käsityksen Maailmankaikkeuden tulevaisuudesta. Minkä vitun takia minun pitäisi katsoa se jostain Youtubesta ? Etkä millään helvetilläkään pysty sanomaan, mitä video koskettelee - tai jos yrität jotain, koko hölinäsi on umpityperää perseilyä.
Ehkä sanomassasi on jotain pielessä kun täällä nylkytit jo monta kertaa lahjetta, että "huomioikaa nyt tämä", mutta kukaan ei jaksa. Varmasti täällä jokainen kirjoittaja on katsonut jo ihan riittävän monta huuhaavideota. Kukaan ei vaan jaksa - ja kun itse et osaa, niin homma vaan jää siihen. Ei voi mitään. - tutkimusta
Hehhah_ kirjoitti:
<< Ai sinä pelkäät. Ei se mitään. >>
Kerros nyt, mitä vittua minä muka pelkäisin tuossa ?
Tunnen kyllä tieteen käsityksen Maailmankaikkeuden tulevaisuudesta. Minkä vitun takia minun pitäisi katsoa se jostain Youtubesta ? Etkä millään helvetilläkään pysty sanomaan, mitä video koskettelee - tai jos yrität jotain, koko hölinäsi on umpityperää perseilyä.
Ehkä sanomassasi on jotain pielessä kun täällä nylkytit jo monta kertaa lahjetta, että "huomioikaa nyt tämä", mutta kukaan ei jaksa. Varmasti täällä jokainen kirjoittaja on katsonut jo ihan riittävän monta huuhaavideota. Kukaan ei vaan jaksa - ja kun itse et osaa, niin homma vaan jää siihen. Ei voi mitään.Sinä olet niin ihanan pinkeä.
Kun sinulla on omien sanojesi mukaan tieto nykyisestä tieteeseen perustuvasta käsityksestä kuinka Universumi loppuu niin kuinka järkevänä pidät tämänkaltaista ajatusmallia, jossa entropia loppuu? Lyhyesti: Onko siihen mielestäsi järkevää uskoa vai ei? - Hehhah_
tutkimusta kirjoitti:
Sinä olet niin ihanan pinkeä.
Kun sinulla on omien sanojesi mukaan tieto nykyisestä tieteeseen perustuvasta käsityksestä kuinka Universumi loppuu niin kuinka järkevänä pidät tämänkaltaista ajatusmallia, jossa entropia loppuu? Lyhyesti: Onko siihen mielestäsi järkevää uskoa vai ei?<< kuinka järkevänä pidät tämänkaltaista ajatusmallia, jossa entropia loppuu? >>
Nyt vaan takaisin koulunpenkille: entropia ei lopu ko. mallissa.
Mutta mutta, et pystynyt pysymään aihessa ja vastaamaan esittämiini asioihin (esim. kertomaan, mitä minä muka pelkäisin), niin tämä "keskustelu" jää tähän. Kun et vaan pysty, niin et pysty.
Kaikki on ateisteja ennen kuin joku aivopesee uskon jonkun pääkaaliin. Uskoitko muka äitisi kohdussa jumalaan?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035