Galluppi !!! Josta Helluntailaiset tykkää!

Tutkitaan mistä Helluntaisuus on kotoisin?

A perkeleestä ?

B osittain Jumalasta ?

C kokonaan Jumalasta. ?

Helluntalaisuus ja sen henki. Mistä kaikki alkoi ? Juu azusa kadulla jossa tuli ihmeellinen voima joka ei tehnyt ihmiset hienoja rakastavaisia ja ihania Kristuksen Kaltaisia vaan kaatoi ihmisiä ja sai aikaan monia ihmeellisiä tekoja josta kirjassa azusa kadun historiasta voimme lukea ! Sama voima sitten on Niilo Ylivainio käynyt hakemassa Australiasta ja tuli sitten takaisin julistamaan armoa ja kaataa ihmisiä,, jolloin hänen uskon veljet ylisti hänet ettei hän julistaa laki enää vaan feikki armo. Laki jonka on välttämättä että Oikea Herätys, on mahdollista tulla uskoville. Niilo avasi oven kaikille uuskarismaattisuus joka on perkeleestä ja Helluntailaiset ovat hirveän ylpeä helluntaiherätyksestä . Mikä on se voima joka julistaa että on ollut herätystä ilman parannusta Kristuksen Kaltaisuuteen ? Herätystä ilman että ihmiset muuttuu ja hylkää synnit on perkeleestä Herätystä ilman että ihmiset ja uskovaiset tunnustaa että elää synnissä ja kipeä ylös Ristille Herralle. Ja Hänen luokse joka muuttaa jokaisen ihminen jonka Hänen luokse tulee.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi ! Piti olla >> Galluppi mistä Helluntailaiset ei tykkää !!

• Elävään uskoa vastaan on aina hyökätty, mutta vainoissa on kasvumme siemen, jonka Jumala on hyvyydessään siunannut.

5:11 Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa

• 1234567---

>>>Mistä Helluntailaiset eivät tykkää<<<<
        Jumalan antama sapatti on heille kompastuskivi. . Tunnen helluntailaisia ja tämä pitää paikkansa, ei heille suurelle osalle käy Jumalan antama sapatti pyhäksipäiväksi.

• BbBb

Vastaan b

• Se on liha joka puhuu.

• JeesusSaapuu

Kannattaa vähän miettiä mitä kirjoittelee. Ylivainion aikaan tuli ihmisiä paljon uskoon joten tämä jo todistaa että hän oli Jumalan asialla. Jeesusta syytettiin että Hän parantaa ihmisiä paholaisen voimalla. Jeesus varoitti ko. henkilöitä siitä että voivat syyllistyä väitteillään Pyhän Hengen pilkkaan ja että se on synti jota ei saa anteeksi tässä ajassa eikä ikuisuudessa.

• Huikamalata ihan pelottaa. Juutalaiset teki sen pyhänhengenpilikan mutta mielenterveysongelmaisia sairasmieliset HELLnarsistit sillä peloittelevat. = Hengellistä väkivaltaa & saatanallista vallankäyttöä. Onkohan näillä HELLpeloittelijoilla oikeesti mitään ns. pyhheähenkeä vai lieneekö kyse vain hysteerisestä ilmiöistä kuten tääsaekasesta ihmisestä vahvastikin siltä näyttää...?

• herätkää

Niin on. Olisi syytä olla varovainen tuomioissa. Helluntaiherätyksen historia on ollut hieno. Tulevaisuus näyttää pahalta, jos ei ihmeitä tapahdu. Näin Suomessa. Ulkokentillä liike jatkaa räjähdysmäistä kasvuaan.

Siksi c

• Kysymys edelleen mikä henki avaa oven, tuo ja tuottaa perkelellinen uuskarismaattisuus.

• mieti.itse

Niin, sitä kannattaa sinun itsesi mietttiä, että mikä on se henki, joka sinua itseäsi juoksuttaa.

Olet itse sen feikki armon opettaja.

Uskot itse emenstysteologian oppiehin.

Touhusi on juuri senkaltaista, mikä on ominaista juurikin äärikarismaattisille.

• mieti.itse
        mieti.itse kirjoitti:

Niin, sitä kannattaa sinun itsesi mietttiä, että mikä on se henki, joka sinua itseäsi juoksuttaa.

Olet itse sen feikki armon opettaja.

Uskot itse emenstysteologian oppiehin.

Touhusi on juuri senkaltaista, mikä on ominaista juurikin äärikarismaattisille.

Tulipa kirjoitusvirheitä !

Uskot itse menestysteologian oppeihin.

• Vai Helluntaiherätys? Herätys löytyy apostolin teossa 2 kun ne saivat synninpistos. Ja Paavali oli tuska Room 7 . Siinä teillä Herätys joka uskovaiset koki Pyhässä Raamatussa. Te nimittelet feikkiherätys siitä,, että jos joku tulee uskoon siihen mitä te opetatte heille.

• kivisydämesi

Sinun oma kivisydämesi ei koe mitään pistoja.

Eihän sinun omien sanojesi mukaan tarvitse pyytää enää edes syntejäsi anteeksi lähimmäisiltäsi, joita kohtaan olet rikkonut.

• Valehtelet ja vääristelet mun sanoma voi voi. Täytyy pyytää anteeksi kunnes Jumala puhdistaa ihminen niin ettei ole rikkomuksia elämässä mistä tarvitse pyytää anteeksi. Mutta ei Pyhä Raamattu opettaa että ihminen tulisi perustaa anteeksipyytämisen seurakunta missä ihmiset hokee anteeksi aamusta iltaan koska ovat näin oppineet muka Pyhästä Raamatusta. Olen kyllä pyytänyt julkisesti uskonnottomilta aneteeksi että uskovat ovat niin kurjia tänä päivänä että iltalehti kirjoitta uskovista ja uskonnottomat nauraa ja pilkkaa ja kysy ihan oikeutetusti missä on teidän Jumalanne,

• kivisydämesi
        Savis kirjoitti:

Valehtelet ja vääristelet mun sanoma voi voi. Täytyy pyytää anteeksi kunnes Jumala puhdistaa ihminen niin ettei ole rikkomuksia elämässä mistä tarvitse pyytää anteeksi. Mutta ei Pyhä Raamattu opettaa että ihminen tulisi perustaa anteeksipyytämisen seurakunta missä ihmiset hokee anteeksi aamusta iltaan koska ovat näin oppineet muka Pyhästä Raamatusta. Olen kyllä pyytänyt julkisesti uskonnottomilta aneteeksi että uskovat ovat niin kurjia tänä päivänä että iltalehti kirjoitta uskovista ja uskonnottomat nauraa ja pilkkaa ja kysy ihan oikeutetusti missä on teidän Jumalanne,

Voisitko pysyä edes Totuudessa ?

Olet itse ollut pyytämättä anteeksi lähimmäisiltäsi tällä foorumilla yli 10 v. ajan !

Eli olet siis antanut vääriä todistuksia lähimmäisistäsi, mutta et kertaakaan ole niitä valheitasi eli syntejäsi anteeksi pyytänyt !

Siis: väärä todistus lähimmäisestä = valhe = synti !

Et siis ole saavuttanut synnittömyyttä, joten sinun yhä pitäisi Sanan mukaan pyytää syntejäsi anteeksi !

Siis ei sitten tarvitse pyytää syntejä anteeksi, kun niitä ei tee, mutta sinä siis teet YHÄ KAIKEN AIKAA niitä !

Mutta silti et pyydä anteeksi syntejäsi, eli olet siis selvästi kivisydäminen !

Niin ja näytä minulle yksikin synnitön, eli sellainen ihminen, joka ei syntiä tee !

Siihen et kykene, sillä ainoa synnitön on ollut ja on Jeesus eli Jumala !

• Steyr

Minkä hengen vaikutuksen alaisena Sinä tuollaista löperöpuhetta helluntailaisuudesta höperrät..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2282
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1547
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1115
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe