Täälläkin elää keski-ikäisiä (neitsyt)setiä "hikikomerossa"
https://yle.fi/uutiset/3-10712796
Suomi on Pohjolan Japani
4
57
Vastaukset
Ja mitäs sitten kun aika jättää äiskästä ja iskästä?
"Monien hikikomoreiden arvioidaan olevan taloudellisesti riippuvaisia ikääntyvistä vanhemmistaan."Kaikissa kulttuureissa kaikkina aikoina on seksiä saamattomien miesten määrä ollut suurempi kuin naisten. Koska mies esittäytyy ja nainen valitsee, naisen halu on pariutumisessa voimakkampi.
Naisen on edullista pariutua alfauroksen kanssa, miehen olisi edullisinta pariutua mahdollisimman monen naisen kanssa. Tämä taas johtuu siitä, että nainen voi saada vain vähän lapsia, liukas mies moninkertaisen määrän.
Toimittajat ymmärtävät heikosti biologiaa. He luulevat, että tämä on kulttuurisidonnaista. Ei se millään tavalla koske vain Japania ja Suomea.- ratkaisut.erilaisia
Juuri näin. Ratkaisuja saanattomuusongelmaan on monia. Japanissa eristäydytään. Irakissa pillua saamattomat lähtivät kohti Eurooppsa, jossa sitä pilkua todennäköisemmin saisi.
No minä olen sitten naispuolinen 30-vuotias hikokomori, kun mullakin sosiaalinen vuorovaikutus rajoittuu nykyään omaan sukuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719687- 766690
- 286336
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996105Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435969Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015851- 635275
- 454990
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604320- 503930