Hei! Oon masentunut, oon työtön,en saa duunia,ei oo rahaa,elän pummina,naiset ei kiinnostu, meni kaverit ja oon yksinäinen, kauanko tätä paskaa jatkuu, ei jaksa elää. Ihmiset haukkuu ja ketää kiinnosta et oon olemas.
Olen masentunut, en jaksa tätä paskaa.
132
1272
Vastaukset
- KMT
Älä menetä toivoasi. Asiat järjestyvät kyllä pikkuhiljaa. Olen itsekin siinä tilanteessa, että olen pitkäaikaistyötön, sinkku, ja ihmissuhteitakin on aika vähän. Pidä yllä normaali päivärytmi, harrasta liikuntaa ja käy esim. kirjastoissa ja muissa ilmaisissa paikoissa piristyäksesi. Jatka sitkeästi sitä työnhakua. Ja vaikkei kukaan ihminen välittäisi, on aina yksi joka välittää: Taivaallinen isämme. Pidä häneen yhteyttä ja pyydä häneltä kaikkea, mitä elämääsi tarvitset.
Allu85 kirjoitti:
Joopa joo, sonninsoutavaa paskaa.
Jos et ole kiitollinen siitä mitä sinulla on ,,, et tule olemaan myöskään kiitollinen siitä mitä tulet saamaan !
Jos tuon allekirjoitat olet oikeasti masentunut...mutta mieti ensin !
Tuntuu et oon niin erilainen ja elän omas maailmas, toisilla on jo tässä iässä vakituiset työt ja omat kaverit ja parisuhteet, ei mä jatkan valitusta ja säälin itteeni ja kaikkee paskaa, miten luuseri musta tuli ja miks mun pitää elää, ku en osaa töissä mitää ja saan potkuja sun muuta, ei tässä oo mitää järkee, olen yrittänyt etsiä kavereita, mutta näköjään kukaan ei halua tutustua, näillä mennää hautaan asti.
Semmosta paskaa päivästä toiseen, unirytmi sekasi, lääkkeet nukuttaa herää ku toiset tulee toista ja ei oo mitään elämää kun olla päivästä toiseen yksin, se masentaa. Viimesin työpaikka oli Postilla ja sain potkut. Koulutusta ei ole ja ikinä vakituista työtä ollut. Kai olen naisten silmis jonkinlainen luuseri. Olen yrittäny etsiä kavereita, mutta tuntuu että kaikki mut tuntee ja pitää yksinkertasena tyhmänä, saa nähä kauanko tätä yksinoloo jaksaa. Apua olen hakenut. Mutta en saa edes naista.
Tuntuu nii jotenki semmoselta ettei täs ole mitään järkee täs hommas, kun elää nii omaa elämää yksin. Ainut missä ees yritän käydä on kuntosali ja lenkki. Muuten olen vain yksin. Täälä eteläs ei oikein tutustu ihmisiin, kaikilla on omat piirit ja oma elämä ja kaverit. Ja monet on viel kiireisiä,käy vaan töissä ja opiskelee ja vielä koulutettuja. Itellä meni koulut perseestä ja lähinnä vihaan elämääni ja itteeni, täähän on ihan hullua, töitä olen kokeillut tehdä monessa paikkaa hetken, mutta jotkut työt ovat vaan niin vaikeita ja raskaita että en ole pärjännyt. Sit sain diagnoosin heikkolahjaisuus. Olen paljo miettinyt kaikkee, en tule edes toimeen ihmistenkaa. Sit nää somalit ja musta kyl vie naiset. Että ei tässä muuta.
- Anonyymi
Entä jos olet tuossa täysin oikeassa että somalit vie heikko tasoisten suomalais sinkku miesten naiset.
Mitä sille voi tehdä? Ei voi mitään, ne on tarpeeksi jänniä ja komeita, teinit on niiden kimpussa heti,ja heti tulee pillua
Tuntuu vähä että tänne on mitää turha kirjottaa, ku ei ketää kiinnosta ongelma tapaukset. Joten heissulivei.
- oommaad
Millä tavalla olet yrittänyt löytää kavereita? Ilmeisesti sinulla on kuitenkin kavereita ollut, joten miksi ne ovat sitten hävinneet? Ehkä sinun kannattaisi sitten suoraa kysyä näiltä ihmisiltä, että missä oikein mättää.
Uuden harrastuksen kautta voisit löytää myös mukavaa seuraa. Täytyisi sitten vaan keksiä joku laji, mistä olisit kiinnostunut.Olen yrittänyt laittaa ilmotuksen/ ottanut itse ilmotuksiin yhteyttä. No en tiiä kai mussa on pahasti vikaa. Ei kukaan vastaa. Vanhat kaverit hävisi aikanaan, niillä on oma elämä!
netistä sun muuta, ne vaa ryyppäs ja oli luuseri paska porukkaa
- Paskatyöelämä
Teille, jotka olette työttömänä, sanon yhden lohdutuksen - se ei määritä teidän ihmisarvoanne todellisuudessa mitenkään. Tiedän, että varsinkin nykypäivänä tunnutaan oikein lietsovan vihaa työttömiä kohtaan, mutta minusta alkaa tuntua siltä, että mielummin olisin jo työtön. Mielelläni eristäytyisin kotiin enkä poistuisi täältä enää mihinkään. On aivan sama mihin työpaikkaan menen, niin minua katsotaan aina kieroon ja sorsitaan vaikka omasta mielestäni käyttäydyn kaikkia kohtaan ystävällisesti tai vähintäänkin asiallisesti. Tosin olen ollut jo niin kauan masentunut ja elämänhaluni menettänyt, että ehkä se sitten näkyy minun olemuksestani kun minua ei ikinä huolita porukkaan mukaan. Näin se tosin on aina ollutkin, minua on katsastettu peruskoulusta lähtien ja lähes jokaisessa työpaikassa. Ja kun en osaa pitää puoliani, niin olen kai helppo kohde syytää kiukkua ja negatiivisuutta. Tätä kun aikansa kokee, niin tulee siihen tulokseen ettei tämä maailma ole minua varten.
Nykypäivän työelämä on täyttä paskaa alusta loppuun ja se johtuu täysin siitä kuinka paskamaisia ihmisiä se on täynnä. Varsinkin jos on introvertti ja arka luonteeltaan kuten minä. Lähtisin sieltä heti jos pystyisin. Sen vaan haluaisin kaikille työttömille sanoa, että olette arvokkaita ihmisiä työttömyydestä huolimatta. No tätä paskaa jo kestäny kauan. Tyttöystävä jätti nii masennuin vaa pahemmi, ku hävisi kaveritki sen kautta. Nukun johki iltapäivään ku ei huvita mikää ja kiinnosta, ku aina pitää olla yksin. Ketään ei ota yhteyttä, puhelin ei juuri koskaan soi, naisia olen yrittänyt, mutta ei näytä kiinnostavan. Eli sama paska jatkuu, päivä kerrallaan.
- Tsempp11
Etelässä löytyy monia matalan kynnyksen harrasteporukoita esim. futiksen, sählyn, sulkapallon ja pöytätenniksen parista. Rohkeasti vain tutkimaan.
Vittu en tiiä kauanko tätä paskaa yksin jaksaa, ei tunnu töissäkää pärjäävän 1- 2 kk niin se loppuy, ja monet mun ikäset ollu jo vuosia töissä ja mulla vain velat kasvaa
Vittu naisten silmis täys laiska luuseri, joka nukkuu iltapäivään, unirytmi aivan sekasi, elämän ilo kadonnu sun muuta, huvittais vain nukkua.Naista ei saa vaikka haluais, ku niit kiinnostaa jännämiehet vaan. Sossupummina saa sen 518 e miinus kaikki, hyvä et jää 100 e kk omaa rahaa, tää on nii vitun paskaa, ja monen tonnin velat oottamas,ääs en tiedä miks on ees olemas.
Tää tilanne on kidutusta. Ei täs oo mitää järkee, ei kavereita, ei yhtää mitää elämää, et toivoton kuolu, olen miettinyt itseni tappamista, mutta jotenki en uskalla sitä tehdä, paljo etsinyt netistä myös kavereita, mutta ihan turhaa, ja en jaksa enään, helpompi alottaa pelikonsolin pelaamisen ja erakoitua kotiin, koska ei naistakaan ja läheisyyttä saa. Hävettää tää tilanne oikein mihin on itteni laittanu.
Vihaan itseeni vain enempi ja enempi ja valitan ku kaikki paskaa, säälin itseeni, ja ihmiset vihaa minua ja pitää tyhmänä, koska syy diagnoosi on Heikkolahjaisuus, minkä sain ollessani neuron tutkimuksis, se selittääki monta asiaa, miksi olen vajakki ja erilainen kuin muut ja elän vain yksin. Että helpompi olisi kuolla,kuin kärsiä loppuelämä luuserin ja laiskan nimiteltävänä.
Tätä paskaa siis jatkunu vuosia jo, ennen oli asiat paremmin, nyt on vaa vitusti velkoja ja ei töitä ja tuloja, tää on nii paskaa, kohta on rahat loppu ja saa syödä puuroa uutee kelan tukeen asti, saatanan saatana
Jännämiehet kyl saa naisia ne on nii jänniä ja ne tienaa, rahaa on tonnei tilillä ja bemari ja vakkarityöt, saatana et vituttaa tollaset, antaa saada naisia ja panna niitä oikee kunnolla.
Parempi kun ei tänne kirjota enää saatana mitää. Tyydyn elämääni yksin, hyvästi kaikki.
Perkele ei tule unta, tätä paskaa tää on, tyttöystävän ja duunien takia kaikki on paskaa nukutaa päivät ja mistään ei tule mitään saatan, ei helvetti kohta hyppään junan alle.
- oommaad
Et sinä mikään luuseri ole!! Eikä ainakaan kannata sitä muille kertoa, jos tuolla tavalla itsestäsi ajattelet. Se että kaipaa kavereita, taikka naisystävää on fiksuuden merkki. Sinun ikääsi en tosiaan tiedä, mutta aikuisiällä ystävien löytäminen on selkeästi vaikeampaa. Näin ainaskin itse näen asian. Sinun täytyykin tajuta se, että olet hyvä tyyppi. Tuot muitten aikana esille parhaimmat puolesi, eikä negatiivisesti kannata itsestään puhua olleskaan. Eiköhän se siitä liikkelle lähde!!
Kyllähän moni tosiaan yksinäisyydestä kärsii. Eikä oikeiden narujen vetäminen oikeasti ole helppoa, mikäli on tällaiseen tyhjään tilaan joutunut. Vaikeaa on joka tapauksessa nähdä syitä sille, miksi et onnistuisi kavereita löytämään!! No hyvä toivotaan etten ole, ja en jaksa sitä paskaa myös kuunnella et oon laiska työtön, kaikki ei jaksa käydä töis ja huvita jos on esim raskas työ ja ihmiset perseestä ja ei viihdy, olen myös miettinyt harrastusta missä ihmisiä, ja naisia oli ennen nyt taukoa,kai niitä taas joskus tulee, toki sossupummina on mahdottomuus löytää.
- tsemiäjayritä
Miksi et kävisi kuntasi/kaupunkisi mielenterveyskuntoutujien ryhmässä jos sulle on kerta diagnosoitu masennus. Tapaisit tod näk vertaistukea; joka vähän voisi mahdollisesti auttaa .. tai esim voisit käydä kansalaisopiston jossain harrasteryhmässä siellä myös voisi tavata ihmisiä. (Muiden ihmisten suora kadehtiminen ei taida auttaa kun jokaisella ihmisellä on vaan usein erilainen elämä että niin se vaan menee. Eihän sitä tiedä tosin jos vaikka törmäätkin yllättävällä hetkellä johonkin ihmiseen joka voisikin olla ystävä, ei siitä vaan voi tietää etukäteen. )
Olen hakenut apua ja menen kuntoutukseen, myös yrittänyt saada harrastusta, yritän vain esti saada tän unirytmin perkele kuntoon.
- poispääsynmahollisuus
Täytyy joka tilanteessa muistaa että, kyllä elämänsä lopettaminen on vaihtoehto. Millä oikeudella muut olisi oikeutettuja arvioimaan kuinka kauan pitäisi elää? Miksi kaikilla pitäisi olla tavoitteena pitkä elämä? Jos tuntuu ettei tällä elämällä ole muuta annettavaa kuin ongelmia. Ei yhteiskunta ihmisistä välitä paitsi erilaisten maksujen ja verojen maksajina. Ei mitään aktiivimallia tai eu:ssa oloa tarvi hyväksyä. Tästä maailmasta pääsee pois vai mitä?
Yleensä huonot hallituksen päätökset, huonot kelan päätökset, oman elämän ongelmat edellisistä riippumatta lopputulos on päiviensä päättäminen ? Sitten on ihan sama mitä ne tekee ei vaikuta omaan tilanteeseen? No aika vaikeeta tää on kun on paska mieli päivittäin, duuni elämä ollu päi vittua, määräaikasuuksia ja lyhkäsiä pestejä,. ei koskaa jatkuvaa ja sua lähinnä katotaan kieroon, ku meet haastatteluun paska papereilla, et jotkut on vähä kusenu ton työelämän, lisäks vituttaa elää sossun pienellä rahalla, ei ole ainuttakaan kaveria, ja kaipais läheisyyttä naisista, mutta en tiiä kai pitäs olla erilainen mies, yksin täytyy elää ilman naista ja semmosta, toiv se nainen sit joskus löytyy, mutta ei jaksa kotiin jäädä mätänemää jos ei työt onnistu, niin kuntouttava sit, ja jos naista ei saa, niin ei saa, niin yksinkertasta se on.
- ElämäKuinPaskaaVain
Pitäs olla sellainen keepsmiling / levengood helppoelämä tyyppi. Kenellä löytyy kepeää läppää ja huumoria joka tilanteeseen. Miksi yhteiskunta pilaa ihmisten elämän ja ajaa siihen pisteeseen ettei täällä halua olemassa oloaan enää jatkaan
- Valoakohti
Koska sul on vuosia ollut tää asenne elämääsi, niin tarvitset selkeästiuudet ajatusmallit miten ajattelet elämääsi ja suhtautumista itseesi. Suosittelen et kävisit tutustumassa jossakin mielenterveys paikassa, mistä saat uutta ajateltavaa ja mahdollisesti niitä kavereitakin. Jokinedullinen joukkuelaji? Moni täällä meistä on yksinäinen. Lopeta vertaaminen muihin!!!
Selvä parempi kun en kirjota tänne mitää. Aika monilla on elämä ja töitä perhettä jne, itse tuntee olevansa joku väliinputoaja.
Välil tekisi mieli vaan luovuttaa ja kuolla pois. Lääkkeitä syön, mut paha olo senku jatkuu,eiköhän tää jatkuva paska ja kun ei saa töitäkää ja yleensä ne ei kestä kauan, ja kavereita ei ole ja vitusti vaan velkaa,nii jotenki ei vaan jaksa. Vituttaa tää sossuraha ja sil joutuu pärjää vaan. Nytki on tiukkaa tässä.
- Hohhoijakkaa
Allu85 kirjoitti:
Välil tekisi mieli vaan luovuttaa ja kuolla pois. Lääkkeitä syön, mut paha olo senku jatkuu,eiköhän tää jatkuva paska ja kun ei saa töitäkää ja yleensä ne ei kestä kauan, ja kavereita ei ole ja vitusti vaan velkaa,nii jotenki ei vaan jaksa. Vituttaa tää sossuraha ja sil joutuu pärjää vaan. Nytki on tiukkaa tässä.
"Vituttaa tää sossuraha ja sil joutuu pärjää vaan. Nytki on tiukkaa tässä."
Kyllä se sossu varmasti jättää sen rahan sinulta pois jos se vituttaa.
Täälä näyttää olevan vaa ihme negatiivisia kommentteja, vittu joo kaikki on hyvin, on super kaunis nainen, tonneja tilillä ja mersu, joo vitun hyvin menee, ja vakkari unelma duuni, näin ei oo kaikilla saatana_!!
- Jeesj
Mistä tiedät et kaikilla muilla menee hyvin? Ei me päästä toisen pääkopan sisälle. Se mikä me näytetään muille, voi olla ihan toinen kuva mitä ihminen käy läpi. Osalla saattaa olla työtä ym. Mut on niitä ongelmia kaikilla. Älä vertaa itseäsi muihin, et kun sulla ei ole tätä eikä tätä.. nyt jostakin pitäis saada sulle itsetunto takas. On varmasti asioita, joissa olet edes kohtuu hyvä. Nainen tulee aikanaan kun elämä on muuten tasapainossa. Kaikki kääntyy vielä parempaan vaikka sitä ei itse uskoisikaan!!
No kyllä aika monella menee mitä olen nähnyt, naiset ja miehet tuola keskustassa hymyilee, kävelee käsikädes, voi ku on niin ihanaa, elämä on loistavaa. Mutta kaikilla näin ei ole. No vertaan, ei vissiin saisi joo!
Onneksi minä saan kohta töitä, sit alkaa tulemaan tuloja, ja saan naisia ku menee paremmin ja ei tarvi valehdella niille et on sossupummi.
- AivoSumutus
No mutta vaikka saisit miljoonien lottovoiton niin et silti ole kunnossa... valitettavaa sinänsä.
Oletko aloittanut hoitamaan itseäsi, aivosi on tärkein omaisuutesi, niitä kannattaa hoivata.
- hetkielämästä
Toiset kun näkee epäkohtia yrittää korjata niitä mutta sitten on niitä jotka näkee vaikka jossain edessä olevassa isossa hammaskorjaus operaatiossa syyn päättää elämänsä. Samoin perintäjutuista tai huonoissa päätöksissä mitä eri tahot tekee...on tietysti monia juttuja joissa kuolema tavalla tai toisella on ainoa tapa välttää ylitsepääsemätön asia.
- Armoaon
Ottakaa herran armo vastaan!
Joka uskoo, niin pelastuu.
Älä himoitse rahaa tai naisia, se on SYNTI!
Auta lähimmäistäsi ja rukoile syntisi anteeksi, niin pelastut!
Aamen.
- kun-täytät-13v
niin heti helpottaa. koita kestää siihen saakka.
- Jeppuu7
Moi. Sun kirjotus tuli "sattumalta" vastaan. Mä kävin terapiassa kolmisen vuotta, siitä oli apua sen verran, että ajatukset selkeytyi ja ymmärsin, miksi olin toiminut vahnigollisella tavalla itselleni aiemmin. Opin olemaan armollisempi itseäni kohtaan ja lopettamaan itseni sättimisen. Olen oppinut pitämään rajoistani enemmän kiinni ja saanut sen mukaisia ihmissuhteita. Tosin uudella paikkakunnalla ei ole liikaa kavereita, mutta päivä kerrallaan. Kyllä mäkin kaipaan läheisyyttä ja turvaa, mutta yritän pitää itestäni huolta ja keskittyä siihen mitä hyvää mulla on. Mä oon kyllä uskossa, mut en kirjoita sellasta väkisin sulle, mua on auttanu ku luottaa että on Korkeamnan käsissä.
Mun yks kaveri ehdotti, että kirjoittaa joka päivä 3kpk pikkulappuja, joihin kertoo mistä on kiitollinen, sit myöhemmin huomaa et elämässä on paljonki asioita, joista olla kiitollinen. Se asia voi olla vaik, et "ulkona paistaa aurinko, tein hyvää ruokaa tai tein salilla uuden ennätyksen." :) Tsemppiä ja halaus! No nyt sain töitä mut silti, ei auta, masentaa ku on liikaa yksin eikä halua, asun Pk seudulla mis on paljo ihmisiä, mutta eivät halua tutustua muhun, olen laittanut kaveri ilmoituksen vastannu muihin ilmotukseen ,mut kai mulla koittaa erakko elämä, käyn sentää töissä onneksi.
- Anonyymi
Hienoa että töitä löytyi. Se antaa muuta ajateltavaa ja siitä se talous paranee ehkä silloin olisi varaa käydä ulkona ,harrastaa jos sitä kautta löytyisi kavereita. Silti suosittelisin ottamaan yhteyttä mielenterveyspuolelle. Keskustelu voisi auttaa ja jos työt ei sujukkaan olisi mahdollisuus saada sairaslomaa ja sitä kautta ehkä kuntoutusta.
- Anonyymi
Menen kuntoutukseen, sain potkut töistä se siitä.
- Anonyymi
Tee sitten jotakin äläkä valita.
Valta on sinulla. Mistä näitä nössöjä oikein sikiää? - Anonyymi
Ootko miettinyt miksi et löydä kavereita? Onko luonteessasi jotakin mikä pelottaa muut pois? Mietin kun olit vastannut täällä yhdellekkin; " Pidä pääs kiinni". Aika mautonta. Mutta toki jokainen saa sanoa mitä haluaa, mutta tää voi olla yksi syy miksei sulla ole kavereita.
Vinkkejä kavereiden hakuun:
- Jokin harrastus, ryhmälajit esimerkiksi
- Työn kautta?
- Olisko suvussa joku samanhenkinen?
- Älä valita kokoajan miten hyvin muilla menee jne.. et sinä tiedä muiden elämästä. Se mitä sinä näet, ei ole koko totuus muiden elämästä.
- Erilaiset seurat; jos sairastat jotakin niin sen seuran kautta tai sitten ilmottaudut johonkin vapaaehtoistoimintaan?Luulen että aikusena vaikee löytää koska olen ujo,baarissa en uskalla oikein lähestyä naisia ja jutella. Livenä olen ujo, en uskalla jutella naisille. No ehkä oon vaikee ihminen, persoona vaikee tai ujo, no nyt sain töitä se helpottaa kun jotain ihmiskontakteja ja oon aika tyhmä, on sanottu. Voi johtuu siitä, ennen oli kamui..
Syy haukkumisee ilkeilyy on, että olen jäänyt aika yksin ja vähä erakoitunut ja liikaa paskaa tapahtunu elämäs, tarvin terapiaa, usein oon ilkee ja vihainen, eii oo helppoo.
Voi voi yksin pääsiäinen ja kokoajan yksin, onkohan mussa jotain vikaa, naiset ei kiinnostu tai mitään, ja en saa kavereita, ei tätä paskaa jaksa kauan.
- Anonyymi
Odotteletko, että joku tulisi ihan kotoa hakemaan sinua?
En todellakaan mutta, olen kaikkeni yrittänyt, naiset haluaa jutella ei muuta, minä etsin ihan muita juttuja.
- Anonyymi
Mäki jäin työttömäksi ja masentaa.
Kyllä mä viel hitto saan naista ku muutun ja hommaan terapiaa, sain töitäki nyt, ja panostan enempi ulkonäköön ja hommaan vakityön ja rupeen oleen rohkeempi naisia kohtaan.
- Anonyymi
Heti kun joku sanoo jotain oikeasti viisasta eikä silittelee päätä niin ylläpito poistaa kommentit. Voi tsiisus! *nauraa*
- Anonyymi
Poistamme väärät mielipiteet kuten Iltalehti ja Ilta-Sanomat.
Perkele taas masentaa, ei huvita mikää, hävisin pelikonees yli 300 e ja kaikki päin paskaa, oon yksin, ei kavereita, tulevaisuus näyttää paskalle menetin naiseni, mielellää alan miettimään jo junan alle menoa
Saatana mitä paskaa, sit on näitä hienoja naisia jotka vaa matkustaa ulkomailla, on kavereita, sosiaalista elämää. aina rahaa ja töitä. kateeksi käy, kun ite joutuu elää sossurahoilla ja velat senku kasvaa, ja on ihan yksin, tää on ikuinen paska kierre, hyi saatana mitä tehdä?
- Anonyymi
" ite joutuu elää sossurahoilla"
Ei niitä sossurahoja ole pakko ottaa jos tuntuu vastenmieliseltä.
- Anonyymi
Kokeillut myös deittailua, muttakun naiset ei vastaa viesteihin, ja melkeen 20 naiselle yrittäny viestittää ei vastaa, en tiedä mitä vikaa mussa on, oon tällänen, jos ei kelpaa niin ei kelpaa.
- Anonyymi
Se mikä ihmisissä monesti on että kun niillä menee elämä päi vittua, ne hyväksyy sen ja uskottelee itselleen että tälläistä se tulee aina olemaan. No totta kai tulee jos oikeesti ei ota ittestään kiinni, ei se elämä noin vaan yks kaks helpotu. Sitä yritetään nousta ylös eikä lopeteta vaikka tulee alamäkiä, sitä se elämä on. Elät vaan päivä kerrallaan ja yrität ryhdistäytyä. Mietit mitä haluut elämälläs tehdä ja mitä voit muuttaa itsessäs. Kaikki tinderit voit nakata jokeen, niistä ei sulle vaimoa ikinä tule. Luet vaikka raamattua jos kenties löydät jeesuksen, parempi sekin kuin vaan elämästään valittaminen
No ihan sama, ei tule ei, sitte mä pysyn yksin, ja töitäki olen yrittänyt löytää, ei ketään anna töitä ja ihmiset ei vastaa viesteihin sun muuta, se on inhottavaa.
- Anonyymi
Allu85 kirjoitti:
No ihan sama, ei tule ei, sitte mä pysyn yksin, ja töitäki olen yrittänyt löytää, ei ketään anna töitä ja ihmiset ei vastaa viesteihin sun muuta, se on inhottavaa.
Justhan sä muutama päivä sit sanoit et sait just töitä.... Lopeta jo tuo trollaaminen *huokaus*
- Anonyymi
no, sullahan on ihan tavallisen ihmisen murheet... jokaisella on samanlaisia....
ne vaan ei viitti motkottaa niistä. Juu parempi kun tänne ei kirjota enää mitään. Kaikki on todella loistavasti, hyvää elämää teillekki!!
- Anonyymi
epävakaa persoona? voisiko olla? jos työ/opiskelu ei onnistu eikä ihmissuhteetkaan?
On varmasti, mulla on mt ongelmia ja olen aika ujo, mut kyl puhua osaan, terapiassa en koskaan ole ollut,johtuu varmasti kun mulla diagnosoitu oppimisvaikeudet, en oo hyvä keskusteleen ja pelkään ihmisiä ja yleensä teen kaikki väärin kun en tajua mitään.
Enkä suostu koko elämääni kuntouttavas olemaan, halun normaalityön mistä saa sopivasti palkkaa, alkaa riittää tää rahattomuus.
Tiedän kyllä tasan tarkkaan miltä aloittajasta tuntuu, itsellä vaan siinä mielessä asiat vielä huonommin etten ole koskaan edes seurustellut tai ollut työelämässä vaikka olen jo 30-vuotias. Oli mulla yksi monivuotinen seksisuhde erään mua vanhemman naisen kanssa ja sekin päättyi kun se nainen halusi lopettaa tapaamiset yksipuolisella päätöksellä. Siitä lähtien olen ollut niin masentunut että olen vain ryypännyt, käyttänyt järjettömiä määriä erilaisia lääkkeitä ja hautonut itsemurhaa lähes päivittäin ja vuoden ajan.
Itsekkin olen kadehtinut muiden ihmisten elämää jo ainakin viimeiset 12-vuoden ajan ja muutun vuosi vuodelta yhä katkerammaksi ja vihamielisemmäksi kun näen kaduilla onnellisia, hymyileviä pariskuntia kulkemassa käsi kädessä ja suutelemassa. Vituttaa niin saatanasti kun naisille ei enää nykyään kelpaa kuin jotkut somalit tai muut perkeleen jännäpaska miehet jotka on niin vitun jänniä että ne voi vetää vaikka naista turpiin ja silti saa aina pillua. Käytän kyllä itsekkin alkoholia mutta ei se auta kun olen siltikin niin ujo etten uskalla lähestyä naisia vaikka olisin miten kovassa humalatilassa hyvänsä.
Olen siis kärsinyt jo ainakin jostain yläasteelta asti todella vakavasta sosiaalisten tilanteiden pelosta varmaan ainakin osittain koulukiusaamisen takia. Myöhemmin kuvaan on tullut todella vakava ahdistuneisuushäiriö, vakava pakko-oireinen häiriö ja joskus olen jopa saanut niin pahoja paniikkikohtauksia että olen luullut kuolevani. Minulla on diagnosoitu myös muun muassa add ja viimeisimpänä aspergerin oireyhtymä.
En tiedä sitten onko se mikään ihme jos ihmiset pitää minua vajakkina, vihaa ja välttelee minun seuraa, etenkin naiset tuntuvat välttelevän parhaansa mukaan vaikka joskus luulin että eräs nainen oli kiinnostunut kun jopa suuteli mua baarissa. Sitten mä yritin iskeä sitä naista niin se ahdistuikin ja teki selväksi ettei halua olla kuin korkeintaan kaveri.
Ainiin pääsin muuten juuri hiljattain pysyvälle eläkkeelle näiden diagnoosien johdosta kun Kelakin taisi lopulta ymmärtää että olen täysin invalidisoitunut kaikkien ongelmieni takia. Eipä silti juuri helpota sekään eikä kehtaa oikein edes kertoa kenellekkään olevansa eläkkeellä 30-vuotiaana. Masentaa ja ahdistaa edelleen joka päivä yksinäinen ja seksitön elämä niin paljon että tekee mieli vain päättää päivänsä tavalla tai toisella.Unohdin tuosta listasta vielä fyysiset kivutkin joiden takia jouduin ramppaamaan yli vuoden eri lääkäreillä ja laboratariokokeissa lähes tauotta eikä lopulta mitään syytä löytynyt kivuille, epäiltiin siinä jo jotain reumaakin. Niin että on tää elämä ollut itselläkin yhtä helvettiä eikä loppua ole näkyvissä.
Voin sanoa että ei nää ongelmat ole kuitenkaan sellaisia mitkä olisi rahalla ratkaistavissa. Tuskin tähän auttais edes se vaikka voittais Lotossa miljoonia. Monilla vain on taipumus kuvitella että raha ratkaisee kaikki ongelmat.
Joo no sain töitä mistä tienaan suht kivasti, mut silti on yksin ja työ mistä ei saa kavereita kun yksin tekee, mutta kai tää tästä
Sais edes joskus seksiä joltain hyvältä naiselta, ei tätä elämää muuten jaksa mutta eipä ole näillä ongelmilla koskaan toivoakaan sellaisesta. Vissiin ainut vaihtoehto on maksulliset naiset eikä sekään jostain syystä innosta.
No joo nyt sain edes töitä,mut vaikeeta se naistenkaa, toi dreamer niin oikees et jännä paskat somalit saa naisia. Ite ujo ja noit mt ongelmia niin ei naiset kiinnosti, ja oon suht kivan näkönen ja pitkä, mul on siisti asunto ja hienoi vaatteita, muttakun ei se riitä, ei tajuu naisii
Niin enpä tiedä miten se on lopulta edes mistään asenteesta kiinni ettei naiset kiinnostu jos kuitenkin käyttäytyy fiksusti eikä ole mitenkään avoimen vihamielinen tai halveksuva naisia kohtaan, hygienia puoli on kunnossa, pukeutuu ihan suht tyylikkäästi ja on vähintään ihan hyvää keskitasoa ulkonäöltään ainakin omasta mielestä. Onko ne naiset tosiaan niin saatanan vaativia nykyaikana ettei niille kelpaa enää oikein mikään? Tai onko se ujous ja mt-ongelmat niin iso miinus ja ne näkyy muka jotenkin päällepäin jo kilometrien päähän ja naiset karttaa kuin ruttoa?
Niin ja unohdin mainita että itsellä nyt ei ole edes taloudellisia ongelmia että sekään ei pitäisi olla syy vältellä.
dreamer89 kirjoitti:
Niin ja unohdin mainita että itsellä nyt ei ole edes taloudellisia ongelmia että sekään ei pitäisi olla syy vältellä.
Veikkaan että itsellä kuitenkin suurin syy on se ujous ja olemattoman huono itsetunto kun ei sitä oikein uskalla mennä juttelemaan naisille edes baareissa vaikka olis juonut ihan kunnolla.
- Anonyymi
Lopeta juominen ja rasismiurpoilu, niin saumat paranee saman tien. Naisia kannattaa lähestyä selvin päin. Se ei auta, että ruikutat jostain muukalaisista tai siitä, kun et saa. Et sä itekään halua, että joku paisti tulee tekeen tuttavuutta vihaamalla jotain ihmisryhmiä ja olemalla kännissä. Helvetti...
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta juominen ja rasismiurpoilu, niin saumat paranee saman tien. Naisia kannattaa lähestyä selvin päin. Se ei auta, että ruikutat jostain muukalaisista tai siitä, kun et saa. Et sä itekään halua, että joku paisti tulee tekeen tuttavuutta vihaamalla jotain ihmisryhmiä ja olemalla kännissä. Helvetti...
Jonninjoutavaa paskaa, luuletko että olen tuonut "rasismiani" millään tavalla esiin jos olen edes päässyt juttelemaan naisille?
dreamer89 kirjoitti:
Jonninjoutavaa paskaa, luuletko että olen tuonut "rasismiani" millään tavalla esiin jos olen edes päässyt juttelemaan naisille?
Ja miksi ei saa olla ylpeästi rasisti, jos sitä naiset ei hyväksy niin voi voi...
dreamer89 kirjoitti:
Ja miksi ei saa olla ylpeästi rasisti, jos sitä naiset ei hyväksy niin voi voi...
Antakaa ny parempia vinkkejä helvwetti...
Mietin kans samaa,mulla ollut mt ongelmia, naiset sanonu oot hyvin outo,mul ei oo tarpeeks rahaa ja vakkariduunia ollu koskaa, ja se on outoa kun on 34,muttakun kai se ulkonäkö ja pituus ei riitä, huolehdin itestäni, hygienia kunnos,mut naisia ei kiinnosta yhtää,pahalta se tuntuu ku haluais naisen niin kovaa.
Anonyymi kirjoitti:
No aika vaikeeta se on ilman juomista ja baareja tutustua naisiin, jos on ujo ja erikoinen.
- Anonyymi
Naisen näkökulma: kyllä niitä miehiäkin on vaikea löytää. itse kun en oikeastaan juo, niin en haluis lähtee baariin etsimään miestä. Muhun ainakin vetoaa; fyysinen ulkonäkö ok, en nyt tarkoita mitään mallimiestä, mut tottakai sen pitää olla sen näköinen että hän mua viehättää. Sopivasti itsevarma ja rento, Ei mua haittaa onko se työtön vai hyvässä työssä. Rasismia en siedä millään tasolla, joten parempi olla puhumatta kuinka jotkut muut saa helpommin.
Olemalla oma itsensä, leppoisa ja pitää hygieniansa kunnossa= se riittää.
Älkää puhuko ongelmistanne, tai karkoitatte naiset =D Just just, no mä juon välillä. Muhunkin vetoaa nainen joka meikkaa ja pitää huolta itestään, ei tarvi olla mallinainen, mutta itse huolehdin itestäni ja jotenki ees kuntoilen, asun hienos kämpäs ja kaikkee, käyn keikkatöissä, mutta silti ei oikein naisia kiinnosta, jossain on vika, ehkä mun luontees, käytökses tai persoonas, tai ujoudessa.
Jotkut somalipaskat taas ovat yleensä todella rohkeita ja ulospäinsuuntautuneita eli tavallaan ihan suomalaisen miehen peilikuvia. Hyvähän se on tänne tulla rellestämään toisten rahoilla ja iskemään meidän naiset kun saa ihan tosta vaan moninkertaiset etuudet kuin vaikkapa jo yli kymmenen vuotta vakavista mielenterveysongelmista kärsinyt suomalainen.
- Anonyymi
No toi muukalaisviha ei tule kyllä sua tai ketään muutakaan hyödyttämään vittujakaan täällä, että jos siihen energias ja mahkus tuhlaat, niin ihan oma ongelma. Hyvää yötä.
Vitun pettynyt ihmisiin ja niiden tyhmyyteen. Tän masennuksen lisäks.
Mitään ei ainakaan opita ikinä, eikä tästä persereiästä tule koskaan parempaa paikkaa. Anonyymi kirjoitti:
No toi muukalaisviha ei tule kyllä sua tai ketään muutakaan hyödyttämään vittujakaan täällä, että jos siihen energias ja mahkus tuhlaat, niin ihan oma ongelma. Hyvää yötä.
Vitun pettynyt ihmisiin ja niiden tyhmyyteen. Tän masennuksen lisäks.
Mitään ei ainakaan opita ikinä, eikä tästä persereiästä tule koskaan parempaa paikkaa.Ei se ole edes vihaa vaan ihan täyttä faktaa että ne muukalaiset tulee tänne ja aiheuttaa enimmäkseen pelkkiä ongelmia.
dreamer89 kirjoitti:
Ei se ole edes vihaa vaan ihan täyttä faktaa että ne muukalaiset tulee tänne ja aiheuttaa enimmäkseen pelkkiä ongelmia.
Äänestin tietenkin Perussuomalaisia mutta hukkaan meni minunkin ääneni ainakin toistaiseksi kun ei päästä taaskaan Hallitukseen.
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka kuolisin pääsis vain pois ei täällä ole mitään mitä kaipaan...
Terv. Taas yx vaan lisää Eilen olis ollut sopiva päivä kuolla sillä Adolf Hitlerkin kuoli 30.4
- Anonyymi
Vaatii varmaan suurtakin rohkeutta lynkata "rasistiurpoiksi" tällä palstalla anonyymin nimimerkin takaa muita ihmisiä.
T: Dreamer89- Anonyymi
Ei kai se suurta rokeutta vaadi, täällähän voi kuka vaan sanoa mitä vaan.
Jos ja kun sulla on tarve olla agressiivinen, sopeutumaton, uhoava jne jne. Niin miksi kukaan nainen haluaisi tutustua tuollaiseen tapaukseen, josta on odotettavissa vain ongelmia?
Korkeakoulutettua ja tasapainoista miestä liikkuu kaduilla vapaana vaikka kuinka paljon, he ovat merkittävästi potentiaalisempia isähahmoja kuin agessiivinen rasisti.
Ei hernettä nenään, kerroin vain faktat. Selvä,no kai mä hyvåksyn olevani erilainen, sentään sain töitä ja mulla on uus kämppä, eilen oli nainen ja meil meni hyvin,kunnes se anto numeron ja torju mut, et sellasta.
Baarissa pitää kädestä kiinni ja kiinnostaa, sitten tympeesti torjutaan, mulla ollut lähinnä koko elämä pelkkiä ongelmia, en ole fiksu ja koulutettu, työttömyyttä rahattomuutta, naisia ollu mut ei ole enää, vaikka olen komea ja pitkä
Allu85 kirjoitti:
Baarissa pitää kädestä kiinni ja kiinnostaa, sitten tympeesti torjutaan, mulla ollut lähinnä koko elämä pelkkiä ongelmia, en ole fiksu ja koulutettu, työttömyyttä rahattomuutta, naisia ollu mut ei ole enää, vaikka olen komea ja pitkä
Joo no en minäkään ole päässyt ylioppilastutkintoa pidemmälle. Ylioppilastodistus oli ihan paska kun silloin kiinnosti ihan muut asiat paitsi opiskelu ja tuli todella paljon poissaoloja koulusta ja nukutti kun olin masentunut jo tuolloin. Tuohon edellämainittuun oli paljolti syynä myös arkuus ja paha sosiaalisten tilanteiden pelko kun en oikein osannut silloinkaan sosiaalista kanssakäymistä ja suorastaan pelkäsin esiintymistä. Lukion jälkeen olin sitten jo suorastaan niin masentunut ja ahdistunut etten enää pystynyt edes hakemaan mihinkään jatkokoulutukseen ja siitä se syrjäytyminen sitten alkoi oikein todenteolla.
Armeijan vielä sain juuri ja juuri käytyä pakonedessä mutta sen jälkeen en ole ollut kymmeneen vuoteen opiskelu tai työelämässä jotain kuntoutuskursseja, lyhyitä työkokeiluita/harjoitteluita lukuunottamatta. Terapioissa ja erilaisissa vertaistukiryhmissäkin on tullut käytyä mutta ihan turhaan.Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se suurta rokeutta vaadi, täällähän voi kuka vaan sanoa mitä vaan.
Jos ja kun sulla on tarve olla agressiivinen, sopeutumaton, uhoava jne jne. Niin miksi kukaan nainen haluaisi tutustua tuollaiseen tapaukseen, josta on odotettavissa vain ongelmia?
Korkeakoulutettua ja tasapainoista miestä liikkuu kaduilla vapaana vaikka kuinka paljon, he ovat merkittävästi potentiaalisempia isähahmoja kuin agessiivinen rasisti.
Ei hernettä nenään, kerroin vain faktat."Jos ja kun sulla on tarve olla agressiivinen, sopeutumaton, uhoava jne jne. Niin miksi kukaan nainen haluaisi tutustua tuollaiseen tapaukseen, josta on odotettavissa vain ongelmia?
Korkeakoulutettua ja tasapainoista miestä liikkuu kaduilla vapaana vaikka kuinka paljon, he ovat merkittävästi potentiaalisempia isähahmoja kuin agessiivinen rasisti."
En kyllä edelleenkään ole tuolla ulkomaailmassa ollenkaan agressiivinen ketään kohtaan saati sitten tuo mitään rasistisia näkemyksiä esille ellei joku ala provosoimaan tai oikein hakemalla hakemaan riitaa. Tuo nyt on minun mielestä täysin tarpeetonta väittää että se siitä johtuisi ettei naiset kiinnostu minun seurasta.dreamer89 kirjoitti:
"Jos ja kun sulla on tarve olla agressiivinen, sopeutumaton, uhoava jne jne. Niin miksi kukaan nainen haluaisi tutustua tuollaiseen tapaukseen, josta on odotettavissa vain ongelmia?
Korkeakoulutettua ja tasapainoista miestä liikkuu kaduilla vapaana vaikka kuinka paljon, he ovat merkittävästi potentiaalisempia isähahmoja kuin agessiivinen rasisti."
En kyllä edelleenkään ole tuolla ulkomaailmassa ollenkaan agressiivinen ketään kohtaan saati sitten tuo mitään rasistisia näkemyksiä esille ellei joku ala provosoimaan tai oikein hakemalla hakemaan riitaa. Tuo nyt on minun mielestä täysin tarpeetonta väittää että se siitä johtuisi ettei naiset kiinnostu minun seurasta.Enkä tosiaan vetänyt hernettä nenään, kerroin vain oman näkemykseni asiasta.
"Baarissa pitää kädestä kiinni ja kiinnostaa, sitten tympeesti torjutaan."
Itsekkin olin alkukeväästä todella pettynyt kun tutustuin baarissa yhteen mukavanoloiseen naiseen joka kiehnäs koko ajan mun kyljessä kiinni, antoi mun hieroa hartioitaan, tultiin tosi hyvin juttuun ja se suutelikin mua. Sitten kuitenkin kun myöhemmin tapasin sen naisen ja toin aika selvästi esille että olen kiinnostunut siitä niin sen jälkeen se nainen selvästi ahdistui ja heti oli ihan toinen ääni kellossa. Lakkasin vaan yhtäkkiä kokonaan olemasta sille naiselle, ei noit naisia voi ymmärtää kun ensin annetaan ymmärtää että ollaan kiinnostuneita ja sitten käyttäydytäänkin jo täysin päinvastaisesti. En mielestäni edes mokannut mitään pahasti.Juu no tietää ettei oo oikenlainen nainen jos noin tympeesti torjutaan.
Yrittäny perkele soitella viimeiset 10 kuukautta ex-panolle mutta ei se enää vastaa ollenkaa, täytyy varmaan tunkeutua sen kotiin.
- Anonyymi
Tuon tulkitsisi muuten huonoksi vitsiksi, mutta kun on ihan nimimerkkikin rekisteröity niin kai tuo on vakavasti otettava kirjoitus.
Elämäsi taitaa olla aikalailla kivikauden ihmisen tasolla. Ei sinänsä se minua haittaa, mutta se voi haitata muiden ihmisten elämää, kuten tuon "ex-panosi".
On tuo ex-panosi sitten mies tai nainen, lienee hänellä omat syynsä siihen, miksei vastaa puhelimeen.
Miten olisi jos jatkaisit hanskarallia siihen saakka, kunnes alkeelliset käsitykset maailmasta ja sen toimintatavoista on löytyneet jostakin.
Kaikkea hyvää sinulle, pitkä matka on vielä kuljettavana kyllä.
- Anonyymi
tekemätön työ ei lopu koskaan maailmasta.
Juu, ei tätä elämää kyllä jaksa enää yhtään, vois vielä tän kesän eli noin 3 ja puoli kuukautta katsella ja sitten tappaa itsensä. Kuka on mukana jos vuokrataan kesän loppupuolella joku mökki, tilataan sinne huoria, pannaan ja ryypätään oikein kunnolla ja sitten tehdään itsemurha. Eikö kuulostakkin houkuttelevalta?
- Anonyymi
Eipä ole kummoiset haaveet elämisen ihanuudesta.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole kummoiset haaveet elämisen ihanuudesta.
Mitä tarkoitusta elämällä muka on jos ei saa parisuhdetta tai edes seksiä?
Ei kyllä hirveästi mitään, mä sain ennen,mut nykyään aiks hiljasta, naiset täälpäin aika vaikeita
Allu85 kirjoitti:
Ei kyllä hirveästi mitään, mä sain ennen,mut nykyään aiks hiljasta, naiset täälpäin aika vaikeita
Oon mäkin parin naisen kanssa seksiä harrastanut elämäni aikana ja toinen oli monen vuoden ajan kestänyt seksisuhde, jossa oli seksiä aika harvakseltaan ja oli siinä jonkin verran tunteitakin pelissä minkä takia olenkin ollut vielä tavallista masentuneempi suhteen päättymisen jälkeen.
Ei ne naiset kuitenkaan olleet mitään nuoria kaunottaria mikä on jäänyt kaivelemaan mieltä paljon koska haluaisin senkin kokea edes kerran elämässäni ja mielestäni jokaisella miehellä pitäisi olla oikeus kokea se vaikka ei niin komea tai sosiaalinen olisikkaan. Varmaan ainut vaihtoehto päästä kokemaan seksi nuoren kauniin naisen kanssa on lyödä seteleitä tiskiin riittävästi.- Anonyymi
dreamer89 kirjoitti:
Oon mäkin parin naisen kanssa seksiä harrastanut elämäni aikana ja toinen oli monen vuoden ajan kestänyt seksisuhde, jossa oli seksiä aika harvakseltaan ja oli siinä jonkin verran tunteitakin pelissä minkä takia olenkin ollut vielä tavallista masentuneempi suhteen päättymisen jälkeen.
Ei ne naiset kuitenkaan olleet mitään nuoria kaunottaria mikä on jäänyt kaivelemaan mieltä paljon koska haluaisin senkin kokea edes kerran elämässäni ja mielestäni jokaisella miehellä pitäisi olla oikeus kokea se vaikka ei niin komea tai sosiaalinen olisikkaan. Varmaan ainut vaihtoehto päästä kokemaan seksi nuoren kauniin naisen kanssa on lyödä seteleitä tiskiin riittävästi.Ja eikö näillä naisilla ole sama oikeus olla kokematta sitä miltä masentunut nenänkaivaja tuntuu lakanoissa?
- Anonyymi
Yleensä ne jotka ovat tuollaisia kuin aloittaja kuvaa eivät osaa tehdä itsestään noin diagnoosia. Tunnut tietävän tilanteesi liian hyvin. Olet siis todennäköisesti kirjoittanut kuvauksen jostakin muusta kuin itsestäsi, ja yrität löytää täältä diagnoosia hänelle .
- Anonyymi
Itseasiassa voisi väittää, että päivänsä päättäneet on fiksuja kun ajattelee onko tässä mitään järkeä taistella esimerkiksi kelan kanssa joka itselle ja hoitotaholle on selvää mutta kela tekee aina ihan ihme päätöksiä. Tuon voisi joku fiksu tulkita päätä päiväs pääset paljon helpommalla. Oon alkanut pohtimaan onko tämä tyhmyyttä taistella kelaa ja vastaavia tahoja vastaan vuodesta toiseen. Se ketä ei täällä enää ole ei tarvi murehtia kelan tekemisiä eikä huonoja kansankurjistus päätöksiä hallitukselta jne. vaikka ei vainajana pystyisikään nauttimaan päätöksestään tässä elämässä.
Itse käynyt mielessä että. hetken vielä vääntää tota kelan kanssa ja sitten se on goodbye tälle maailmalle ja tapelkoot muut. - Anonyymi
Jos naiset ei kiinnosta, kokeile miestä...jos oletkin h
Kuka on sanonut ettei naiset kiinnosta? Itse ainakin sanoin että naiset ei kiinnostu minusta, opettele lukemaan.
dreamer89 kirjoitti:
Kuka on sanonut ettei naiset kiinnosta? Itse ainakin sanoin että naiset ei kiinnostu minusta, opettele lukemaan.
Enkä tosiaankaan ole mikään hintti, siitä olen 100% varma.
- Anonyymi
Alluko ei vieläkään ole löytänyt naista itselleen?
Vanhat lapsuuskaverit on vakkari töis vakituiset naiset löytyy, kaikilla se elämä ei vaan mene niin.
- Anonyymi
Eläkeläisyys nuorella miehellä ei välttämättä ole mikään valttikortti naisten iskemisessä.
Onneksi sai vakkarin keikkatyön, hyvä alku,enkä polta ja asun hienosti ja oon suht kivan näkönen, vielä naisen saan sen joka kattelee mua.
- Anonyymi
En saanutkaa, vaan uudelleen oisko 8 potkut jo töistä. ei hyvin mene, alkaa masentuu liikaa ja semmosta se on.
- Anonyymi
No turha toive saada naista. Kun ei tuloja opiskelua ja töitä.
- Anonyymi
Tästä tää paska vasta alkaa kun masentuu kotona enempi, kun ei tee mitään. Ja eikä tuu rahaa mistään ja on velkoja paljon.
- Anonyymi
No ei se auta ku elää, onneks on katto pään päällä ja ruokaa ja asiat hyvin ja terve, laihdutus on hyvä aloittaa kun ei naista saa.
- Anonyymi
Ei järjesty. Ihan vittu saatanan sama mistä haaveilla kaikki on siltikin paskaa onko pakko elää ja kestää ihmisiä saman katon alla. Ei saa tehdä mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814