Ei varaa eduskuntavaaleihin koska tärkeintä on SOINI.
Sinisten viimeiset ropot Soinin EU vaaleihin
3
60
Vastaukset
- Soinin-siniuhrilampaat
Jos Soini päättää lähteä EU-vaaliehdokkaaksi, silloin sinisten pitää todellakin uhrautua vielä kerran Isä Timon hyväksi. Soinismissa millään muulla ei ole väliä, kuin Isä Timon hillotolpalla. Minä-minä-minä-Soini käskyttää lampaidensa alistuvan vielä kerran täydellisesti hänen jalkojensa juureen. -Sen jälkeen koko sininen-show onkin lopullisesti ohi.
- näinsevainon
Turha öyköttää, ei Soini enää pääse mepiksi. Kannatusta ei ole maakunnissa, vain katkeraa porukkaa. Huijari, mikä huijari!
- EtteiTotuusUnohdu
Viime EU-vaaleissa RKP sai yhden paikan. Paikan sai silloin Nils Torvalds. Rkp sai silloin lähes 117 000 . Torvalds sai sillon 29 355 ääntä.
Eli saadakseen edes yhden paikan siniset tarvitsevat tuon 120 000 ääntä. Soinin pitäisi lähes yksin kerätä tuo äänimäärä, jotta tulisi valituksi, koska muut siniset eivät kerää kuin korkeintaan muutamia satoja hajaääniä.
Soini ei siksi tule asettumaan ehdolle, koska Hän osaa laskea, että nöyryytys olisi liian suuri jäädä valitsematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911