Millainen on läski nainen?

uiuiuii

Mies, missä menee läskin naisen raja? En haluaisi mitään vitsikommentteja johon on linkitetty joku normaalipainoinen alusvaatemalli, vaan ihan vakavissaan annettuja mielipiteitä. Toki joku saa tuotakin mieltä olla jos haluaa...

Mutta voisitteko siis linkittää ihan kuvia, jotta näkisi selvästi mitä pidätte jo läskinä. Pelkät mitat eivät välttämättä kerro koko totuutta, kilot voivat kertyä kroppaan eri tavalla yms. Laittakaa vaikka julkkiksista kuvia jos ette muuten löydä.

14

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkossmiess

      No ei sinullekaan ole paljoa annettu. Kirjoita googleen läskinainen ja mene kuvahaun puolelle. Sieltä löytyy paljon läskejä naisia. Tosin löytyy kyllä laihojakin, mutta tajunnet jujun.

      • uiuiuii

        Huoh. Kaikilla miehillähän on varmaan sama näkemys asiasta? Ja sama kuin googlella :D SIeltä tulee kuviin todella läskejä, sellaisia jotka lähes kuka tahansa luokittelisi läskiksi.


    • yksi-esimerkki

      Lola Odusoga on nykyisellään ainakin selkeästi lihava, läski. Hän ei ole ollut normaalipainoinen ainakaan kymmeneen vuoteen.

    • 65kg

      165cm 70 kg on jo tukevahko mutta ei vielä läski. Yli 70 kiloisena alkaa näyttää läskiltä.

      • Hyvä, sittenhän en ollut mitoilla 171 cm ja 71 kg vielä edes tukevahko. Ja onneksi siitä on tullut karistettua jo ainakin 5 kiloa pois.

        En tiedä voiko miehiä ja naisia täysin verrata tässä, mutta "isoin" partnerini oli 180 cm/ 80 kg (eli samat suhteet kuin mitkä itselläni ollessani painavimmillani sen 71) ja suunnilleen niissä mitoissa myös kulki oma maksimikriteerini miehen painolle. Muistelisin myös, että ollessani mitoissa 171 cm/ 71 kg olin normaalipainon painoindeksin yläpäässä. Mikä tarkoittaa että jos vähänkin enemmän olisin vielä siitä 71 kilosta lihonnut, niin olisin ollut lievästi ylipainoinen.


      • pohjanpojat
        palstalutka kirjoitti:

        Hyvä, sittenhän en ollut mitoilla 171 cm ja 71 kg vielä edes tukevahko. Ja onneksi siitä on tullut karistettua jo ainakin 5 kiloa pois.

        En tiedä voiko miehiä ja naisia täysin verrata tässä, mutta "isoin" partnerini oli 180 cm/ 80 kg (eli samat suhteet kuin mitkä itselläni ollessani painavimmillani sen 71) ja suunnilleen niissä mitoissa myös kulki oma maksimikriteerini miehen painolle. Muistelisin myös, että ollessani mitoissa 171 cm/ 71 kg olin normaalipainon painoindeksin yläpäässä. Mikä tarkoittaa että jos vähänkin enemmän olisin vielä siitä 71 kilosta lihonnut, niin olisin ollut lievästi ylipainoinen.

        Kyllä, painoindeksisi olisi ollut 24,3 eli vielä niukasti normaali.

        Tästä voimemkin todeta läskin, eli painoindeksi 30 tai enemmän.

        Pituudellasi 1,71 m se olisi noin 88 kg = läski.


    • Tuo on totta, että kilomäärä kertoo vielä tosi vähän, sama painondeksikin voi vaihdella näköjään todella paljon, miltä näyttää:



      http://i.imgur.com/exxlUuK.jpg

      • ihan.oikein

        näkeehän tuossakin suoraan BMI,stä kuka on pullea kuka ei.


      • ihan.oikein kirjoitti:

        näkeehän tuossakin suoraan BMI,stä kuka on pullea kuka ei.

        Minusta nuo kaksi naista, joilla on BMI 25 pilkku jotain ovat todella erilaisia ulkomuodoltaan ja kropaltaan, vaikka paino on sama ja pituudessakin vain parin sentin ero. Minusta oikeanpuoleista (BMI 25, 5) ei mitenkään voi sanoa ulkomuodon perusteella "läskiksi", vaikka hänellä on korkeampi BMI kuin tuolla vasemmanpuoleisella (25, 1).


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Minusta nuo kaksi naista, joilla on BMI 25 pilkku jotain ovat todella erilaisia ulkomuodoltaan ja kropaltaan, vaikka paino on sama ja pituudessakin vain parin sentin ero. Minusta oikeanpuoleista (BMI 25, 5) ei mitenkään voi sanoa ulkomuodon perusteella "läskiksi", vaikka hänellä on korkeampi BMI kuin tuolla vasemmanpuoleisella (25, 1).

        Eikun se oikeanpuoleinen oli 25,7 eli selkeästi korkeampi BMI, mutta näyttää minusta paljon hoikemmalta. Oma bmi on 21 pilkku jotain ja kymmenen kiloa painavampana se olisi tuo 25. En usko, että todellakaan itse näyttäisin noin hoikalta. Ehkä hän on tosi (piilo)lihaksikas?


    • Läski on hirmusti ylipainoinen, pullukka lievästi. Kelpaako?

    • Siis oikeasti? Vastaukseni poistettiin sääntöjen vastaisena?

      Eli suoli kakkosnelosella ei saa enää rohkaista/kehua ketään?

      • Oletko_imbesilli

        Timo vanha peräkontin nuuhkija, miksi olet niin heikko vätys? Tuttavatkin häpeävät sinua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe