Olin tehnyt monta vuotta lähes viikoittain erilaisia treffi -ilmoituksia eri sivustoille nettiin ja lehtiin ja tunsin itseni näiden kaikkien naisten profiilien, vastaamattomuuden ja pakkien jälkeen, että olen toivoton tapaus, enkä löydä koskaan naista, pääse naimisiin tai saa perhettä.
Aloin etsiä itsestäni vikoja huomaamatta näiden vuosien jälkeen, että vika ei olekaan minussa, vaan itse näissä ylimielisissä naisissa ja heidän vaatimuksissaan. Huomasin saman käyttäytymisen työskennellessäni naisvaltaisella alalla, että eronneet ja lapsettomat vanhatpiiat eristävät ulkopuolelle yhteisöstä ja syntyy kuppikuntia, johon saavat tulla vain naiset tai sitten korkeammin koulutettu mies, joka kelpaa keskustelukumppaniksi. Jos jotain asiaa on, niin se ilmenee tiuskimisena ja mykkäkouluna, vaikka ei ole kuitenkaan tekemisissä mitenkään näiden kuppikuntien takia. Jos jotain rakentavaa valitettavaa on, niin se tulee monen kollegan kautta (mutkien kautta) tietooni. Jotenkin tuntuu näiden naisten kohdalla, että he eivät halua miehestä elämänkumppania ollenkaan. Etsivät, mutta eivät sittenkään etsi.
Suomalaisista naisista tulee esiin riittämätön täydellisyys. Aina täytyy olla paras kaikista ja pätemässä. Jos joku on parempi, niin sitten tälle ollaan kateellisia. Huomaan myös, että suomalaiset naiset (varsinkin nuoret) käyttäytyvät törkeästi ja hän on kaiken keskipiste. Yökerhoissa saatat havaita kilpailun naisten suosiosta: jopa jotkut pojat pukeutuvat kuin rikkaat ja käyttävät kultakoruja ja rannekelloja ja autona pitää olla peniksenjatkeena Bemari, jos nämä edellämainitut eivät riitä. Naiset taas siirtyvät tanssilattialla aina nurkempaan tanssimaan, kun pojat iltaa myötä humaltuneena (ja humalasta rohkeutta uhkuen) uskaltautuvat tanssimaan. Nainen on aina tavoittamattomissa, tämän rituaalin näkee joka kerta.
Mutta mitä ihmettä! Lopetin nettideittailun reilu 2v sitten ja melkein heti ulkomaan matkallani tapasin sen elämänkumppanini. Minulla oli sittenkin toivoa, että löydän naisen ja odottamatta. Kunnioitamme toisiamme, meillä ei ole turhia riitoja ja pystymme keskustelemaan rakentavasti asioista ja ongelmista. Kaikkien suomalaisten ylimielisten naisten, turhien ilmoitusten, epämääräisiin profiileihin vastaamisten, sekä pettymysten jälkeen hän seisoo edessäni hymyillen ja omana aitona itsenään. Ei mitään esitystä mistään muusta, kuin on.
Nyt vain kaikki miehet netin ja jopa ehkä Suomenkin ulkopuolelle etsimään sitä oikeaa, sitä elämänkumppania. Vain tuhannesosa varmasti löytää kumppanin mistään netistä tai puhelimesta. Maailma on täynnä naisia ja varsinkin Aasia. Sinun ei tarvitse olla se kuuluisa tavallisesta suomalaisesta miehestä poikkeava tai erityinen, mitä suomalaiset nykynaiset mainostaa aina.
Netin ulkopuolella sen oikean kohtaa
18
<50
Vastaukset
- M333
Mulla tilanne ei ole noin huono, jos oikein yritän, niin saan naisseuraa nettideiteiltä, Jos karsisin yh-äidit, ylipainoiset ja koko ikänsä kullikarusellissa pyörineet, niin vaikeeta olis mullakin. Voin vaan kuvitella miten vaikeeta joillain miehillä on, vaikka ne olis naisten kanssa samantasoisia.
Ulkomaalaiset ei kiinnosta. En ole rasisti, mutta naisen pitää olla valkoinen.- ala-asteenoppilas
"Ulkomaalaiset ei kiinnosta. En ole rasisti, mutta naisen pitää olla valkoinen. "
Suomalaisetko ovat ainoita valkoisia maailmassa? Kysyppä äidiltäsi uudestaan ketkä ovat valkoisia. - M333
ala-asteenoppilas kirjoitti:
"Ulkomaalaiset ei kiinnosta. En ole rasisti, mutta naisen pitää olla valkoinen. "
Suomalaisetko ovat ainoita valkoisia maailmassa? Kysyppä äidiltäsi uudestaan ketkä ovat valkoisia.Niin no.. En nyt sillei ole kiinnostunut venäläisistä tai tshekkiläisistä. Kiinalaisista ja gambialaisista vielä vähemmän.
- ympärimaailman
M333 kirjoitti:
Niin no.. En nyt sillei ole kiinnostunut venäläisistä tai tshekkiläisistä. Kiinalaisista ja gambialaisista vielä vähemmän.
Ruotsissa ja Norjassakin asuu valkoisia naisia. Voittaa suominaisen 100-0
Usassa asuu valkoisia
- Rakkaus_kuuluu_kaikille
Samoja kokemuksia ollut todella monella. Totuushan on että 90% naisista on kiinnostunut itseään korkeammin koulutetuista miehistä ja naisten koulutustaso alkaa olla miehiä korkeampaa, joten moni mies jää ilman naista.
Siksipä kannattaa laajentaa hakua ainakin kotikunnan ulkopuolelle ja jopa Suomen ulkopuolelle. Näin lisää mahdollisuuksiaan löytää seuraa ja tapaa helpommin parisuhdetta ja rakkautta etsiviä naisia.
Kannattaa käydä katsomassa http://www.asumaanulkomaille.fi ja lukea muutama juttu. Näin oppii ymmärtämään, että onni voi löytyä jokaiselle, kun vaan tietää mistä etsiä.- mikkexxx
Rakkaus kuuluu kaikille, myös meille suomalaisille miehille.
Olen käynyt läpi e-kontaktit, match.comit ja eliittikumppaanit. Vapaata irtolaisseuraa on tullut eteen useita kertoja. Mutta mitään pysyvää näistä suomalaisnaisista ei saa. Se on fakta. Nettideittikuvioihin päätyvät sellaiset naiset tai ihmiset jotka eivät tunnu pystyvän luomaan pidempiä ihmissuhteita tai tarkemmin ilmaistuna suhdetta naisen ja miehen välille. Ja se myös "syö" toista ihmistä todella paljon.
Onneksi osaan itseäni suojatakseni myös ottaa siten etten putoa kun panosuhde loppuu. Se on tärkeää.
Ulkomaat ovat myös minulla tähtäimessä kunhan nuorin lapsi parin vuoden päästä on täysi-ikäinen.
- tgp9tg
Ei teillä miehillä mitään tunne-elämää ole. Mielessä on pelkkä seksi ja hyväksikäyttäminen. Siihen hommaan taas sopiikin jokin postimyyntimorsian joka on valmistautunut elämään reiän varassa lopun ikäänsä.
- Eikaikki
Kyllä sinulla on äärimmäisen huono tuuri, jos olet vain tuollaisiin miehiin saanut yhteyttä. Onko kenties joku syy tai outo valintakriteeri miksi ajaudut tutustumaan näihin? Liian hyvältä kuulostava tai näyttävä on ehkä petturi.
- tgp9tg
Sitä vikaa on valitettavasti ollut. Olen tietoisesti valinnut "rumia" ja vaatimattoman oloisia miehiä, koska jotenkin virheellisesti olen olettanut, että nämä olisi maanläheisempiä, kotona viihtyvämpiä ja pystyisivät keskittymään parisuhteeseen, mutta totuus on aina toinen. Pahimmat pettäjät ja naissankarit sekä päihdeongelmansa ja perverssoidensa salaajat löytyy juuri näistä. Suhteen alussa miehellä on yleensä vielä työpaikka ja elämä näyttää olevan hallinnassa, mutta kun saman katon alle muutetaan niin töihin ei enää jakseta mennä ja jäädään kotiin elämään siivellä ja nauttimaan 5 tähden hotellipalveluista tai jos ollaan suhteen alussa työtön niin mitään työ tai kouluttautumishaluja ei ilmene missään vaiheessa. Sen sijaan kotona vaatimukset kasvaa maksaa herran ja hidalgon viihtymisestä ja loisivasta elämäntyylistä. Minulla on ollut lähtökohtana hyväksyä ihminen sellaisena kuin ne on, mutta kun ikää ja viisautta tulee niin tajuaa, että se ei ole muuta kuin rajattomuutta ja johtaa ongelmiin. Jos toinen ei ole kiinnostunut pitämään huolta terveydestään, ulkonäöstään, hankkimaan töitä tai pitämään työpaikkaansa, ei koe mitään tarvetta selvitä omin avuin taloudellisesti, kykene selvittämään itselleen menneitä suhteitaan ja kykene puhumaan menneisyydestään ilman ahdistusta ja kiihkoa tai peitellen sitä, niin kyse ei ole silloin henkisesti kypsästä aikuisesta. Jos ei osaa rakastaa itseään ja huolehtia itsestään ei pysty myöskään välittämään toisesta ihmisestä saatika sitoutumaan ja rakastamaan ketään. Tällaisen ihmisen kanssa ei voi olla minkäänlaista suhdetta ja minua fiksummat naiset on aina nähneet nämä asiat. Minä olin pitkään todella naivi ja uskoin että rakastamalla ja palvomalla miestä ( täysin perusteettomasti )mies jotenkin palauttaisi sen myös kiintymyksenä ja rakkautena, mutta lopputulos oli lähinnä henkisen väkivallan lisääntyminen ja minun talouteni ajaminen konkurssiin. Elämässä ei kovin montaa kertaa jaksa aloittaa täysin tyhjästä. Minä olen tehnyt sen jo tarpeeksi monta kertaa jotta en enää miestä kotiini päästä, koska tarjonta näyttää olevan pelkästään tätä. Valikoinnille on syynsä ja on ihan järkevää suojella itseään ja omia tunteitaan henkisesti kypsymättömän ihmisen aiheuttamalta väkivallalta. Hyvä että nykyaikana naiset tiedostaa, puhuu ja näkee nämä skenaariot jo etukäteen ennen kuin tuhoaa elämänsä saadakseen pelkkää tyhjää.
- pakkien.kerääjä
wlfwd kirjoitti:
Naiset tuntuvan kiinostuvan vielä vähemmän, kun ei ole seksin perässä.
Tämä on ehdottomasti myös oma kokemukseni.
Ei naisia kiinnosta tippaakaan se että sinä miehenä etsit parisuhdetta, päädyt vain kaverivyöhykkeelle.
Monen monta kertaa "ei kipinää" "ei romanttisia tunteita" pakit kuullut mies.
Pakko edetä seksimielessä naisia. - syytä.vain.itseäsi
tgp9tg kirjoitti:
Sitä vikaa on valitettavasti ollut. Olen tietoisesti valinnut "rumia" ja vaatimattoman oloisia miehiä, koska jotenkin virheellisesti olen olettanut, että nämä olisi maanläheisempiä, kotona viihtyvämpiä ja pystyisivät keskittymään parisuhteeseen, mutta totuus on aina toinen. Pahimmat pettäjät ja naissankarit sekä päihdeongelmansa ja perverssoidensa salaajat löytyy juuri näistä. Suhteen alussa miehellä on yleensä vielä työpaikka ja elämä näyttää olevan hallinnassa, mutta kun saman katon alle muutetaan niin töihin ei enää jakseta mennä ja jäädään kotiin elämään siivellä ja nauttimaan 5 tähden hotellipalveluista tai jos ollaan suhteen alussa työtön niin mitään työ tai kouluttautumishaluja ei ilmene missään vaiheessa. Sen sijaan kotona vaatimukset kasvaa maksaa herran ja hidalgon viihtymisestä ja loisivasta elämäntyylistä. Minulla on ollut lähtökohtana hyväksyä ihminen sellaisena kuin ne on, mutta kun ikää ja viisautta tulee niin tajuaa, että se ei ole muuta kuin rajattomuutta ja johtaa ongelmiin. Jos toinen ei ole kiinnostunut pitämään huolta terveydestään, ulkonäöstään, hankkimaan töitä tai pitämään työpaikkaansa, ei koe mitään tarvetta selvitä omin avuin taloudellisesti, kykene selvittämään itselleen menneitä suhteitaan ja kykene puhumaan menneisyydestään ilman ahdistusta ja kiihkoa tai peitellen sitä, niin kyse ei ole silloin henkisesti kypsästä aikuisesta. Jos ei osaa rakastaa itseään ja huolehtia itsestään ei pysty myöskään välittämään toisesta ihmisestä saatika sitoutumaan ja rakastamaan ketään. Tällaisen ihmisen kanssa ei voi olla minkäänlaista suhdetta ja minua fiksummat naiset on aina nähneet nämä asiat. Minä olin pitkään todella naivi ja uskoin että rakastamalla ja palvomalla miestä ( täysin perusteettomasti )mies jotenkin palauttaisi sen myös kiintymyksenä ja rakkautena, mutta lopputulos oli lähinnä henkisen väkivallan lisääntyminen ja minun talouteni ajaminen konkurssiin. Elämässä ei kovin montaa kertaa jaksa aloittaa täysin tyhjästä. Minä olen tehnyt sen jo tarpeeksi monta kertaa jotta en enää miestä kotiini päästä, koska tarjonta näyttää olevan pelkästään tätä. Valikoinnille on syynsä ja on ihan järkevää suojella itseään ja omia tunteitaan henkisesti kypsymättömän ihmisen aiheuttamalta väkivallalta. Hyvä että nykyaikana naiset tiedostaa, puhuu ja näkee nämä skenaariot jo etukäteen ennen kuin tuhoaa elämänsä saadakseen pelkkää tyhjää.
Ei mikään pakko muuttaa yhteen eikä elättää miestä. Valitse ensi kerralla joku muu kuin jännämies.
- Seliina
Tyypillinen kommentti mieheltä, joka ei ymmärrä lukemaansa...
- ei.kaikki.totta.netissä
Seliina kirjoitti:
Tyypillinen kommentti mieheltä, joka ei ymmärrä lukemaansa...
Kuvitteletko tosissasi että tuo nainen olisi valinnut oikeasti rumia ja vaatimattoman oloisia miehiä?
Kunhan loksuttelee leukojaan. Jännämiehiä.
- 40mies
Naisen löytää baareista , tapahtumista, festareilta. Kun juo viinaa niin löytää naisia helposti koska naiset tulee tapahtumiin ja baareihin. Raittiit miehet ei naisille kelpaa. Itsekkin löysin naisen terassilta.
- ei.hyvin.mene
Viinamies täälläkin sinkut palstalta. Tunnustit että nyt vasta olet löytänyt naisen, terassilta, vuosien ryyppäämisen jälkeen.
- matkailijahemmo
Itse teen yleensä 3-4 työmatkaa ulkomaille, usein Aasiaan. Liikun myös jonkin verran viihteellä yöaikaan. Aika usein nainen tulee tekemään tuttavuutta ja ehdottamaan seksiäkin, mutta olen aina tästä pidättäytynyt. Ei vielä kertaakaan käynyt niin, että nainen olisi lähtenyt pois kun olen sanonut että ei seksiä, jutellaan vaan. Tämä osoittain siksi ettei satu mitään vahinkoja.
Suomen nettipalveluissa olin 2 viikkoa, ja totesin ettei sitä kautta ainakaan löydä koskaan ketään ;) - Ulkopuoleltahyvinkin
Olipa viisaasti ilmaistu. Yhtä hyvin voisi sanoa: baarin ulkopuolelta sen kohtaa. Ja baarinkin voi korvata millä tahansa. Eli loppujen lopuksen sen löytää yhtä hyvin (lue huonosti) netistä tai baarista tai mistä tahansa, kunnes joku luotettava tilasto osoittaa toisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984