Liikkeet saavat mukavasti puuhaa ja pääset kurvailemaan uudella autolla ainakin yön yli. Toki käytettyjä erikoisautoja myös olen lähiaikoina harrastanut ja hakenut koeajoon niin M bemareita kuin amg mersua. Kiva ajella liikkeen laskuun ja testailla kalustoa. Ottakaa huomioon että ette myöskään joudu itse maksamaan vakuutusta vaan liike on hoitanut sen jo valmiiksi ilolla kuntoon. Myös viikonlopun mökkireissu on kätevä hoitaa autoliikkeen autolla, näin omaan autoosi ei tule kilsoja ja usein liike myös hoitaa tankkauksen. Olen huomannut että valtaosaa liikkeistä pystyn käyttämään kuten autovuokraamoja. Vaatii hieman taitoa muttei muuta. Ja lopulta pyytää tarjouksen ja kun myyjä soittelee perään sanot että oli kuitenkin auto liian vanha, vaimo ei tykänny tai ettei sovi kuitenkaan elämäntilanteeseen. Syitä löytyy ja kauppias uskoo nämä😃
Hakekaa autoja koeajoon ja näin laantuu autokuume
12
155
Vastaukset
- todellisuudessa
Ei mitään erikoisautoja(m-bemarit,amg mersut yms) anneta "bensalenkkareille" yön saati viikonlopun yli koeajoon, ei edes koeajoon ilman myyjäliikkeen edustajaa kyydissä, eri asia on tutut/tiedetyt varakkaat asikkaat, jotka eivät huvin vuoksi käy revittelemässä autoilla. Monesti tuommoisen "koeajokyselijän" maksukyky kartoitetaan esim. tekemällä ennen koeajoa alustava rahoituskysely, jossa jo valtaosalle "bensalenkkareisata" vilahtaa punainen valo...
Ja ylipäätään, kokenut myyjä osaa jo muutaman minuutin asiakastaan kuunneltua,aistia onko kyseessä potentiaalinen asiakas vai turhanpäiväinen ajankuluttaja.- Höpöhöpöjä
Jep...
"Ja ylipäätään, kokenut myyjä osaa jo muutaman minuutin asiakastaan kuunneltua,aistia onko kyseessä potentiaalinen asiakas vai turhanpäiväinen ajankuluttaja. "
Noup...
"...pääset kurvailemaan uudella autolla ainakin yön yli."
Noup...
"Myös viikonlopun mökkireissu on kätevä hoitaa autoliikkeen autolla..."
Noup, näit unta...
"Vaatii hieman taitoa muttei muuta. "
Noup, näit taas unta...
"...kun myyjä soittelee perään..."
Eli ei onnistu MISSÄÄN autoliikkeessä.
- vastaus
No tämän palstan kirjoittajat eivät koskaan pääse omistamaan mitään sellaista autoa jota oikeasti haluavat, juuri tuon ajatusmaailman vääristyneen ongelman vuoksi, jos et usko ole hyvä ja katso pankkitilisi saldoa tai rahapussisi sisältöä , ja mene heti peilin eteen ja kysy itseltäsi, kenen syy?
- Rghgxd
Käyttöauto ei kerro millainen omistajan varallisuus on. Iso osa haluaa ostaa edullisen normaalin auton.
Oikeasti varallisilla on ollut järkevää rahankäyttö, jotka vaurastuneet itse. Meille on tärkeämpää elää täysin stressitöntä elämää ja pitää vaikka koko kesä lomaa. - Höpöhöpöjä
Rghgxd kirjoitti:
Käyttöauto ei kerro millainen omistajan varallisuus on. Iso osa haluaa ostaa edullisen normaalin auton.
Oikeasti varallisilla on ollut järkevää rahankäyttö, jotka vaurastuneet itse. Meille on tärkeämpää elää täysin stressitöntä elämää ja pitää vaikka koko kesä lomaa.Häh?
"Käyttöauto ei kerro millainen omistajan varallisuus on. Iso osa haluaa ostaa edullisen normaalin auton."
Tästähän ei olutkaan kyse, vaan jonkun "ottakaa ilmaiseksi yön/viikonlpun yli koeajoon" -vitsistä.
Ei onnistu. Ei missään liikkeessä.
Ps.
Itseään vähänkään arvossaan pitävissä liikkeisä tuollainen siuksitellaanvittuun tai läpsy poskelle, että herää. - GS450h_rules
Minä ainakin olen viimeiset vuosikymmenet ajanut juuri sellaisella autolla kuin haluan. Ensimmäinen auto jota halusin oli S-Mersu ja sellainen tuli alle muutaman vuoden haaveilun jälkeen. Sen jälkeen kokeilin lyhyesti muitakin premiumeja mutta niiden epäluotettavuus ja ylläpitokulut laittoivat ottamaan asioista selvää. Nyt olen tyytyväinen sekä autoni suorituskykyyn, luotettavuuteen että taloudellisuuteen.
- huononeuvo
Ei se mihinkään laantunut, päin vastoin.
Pääsin ensimmäistä kertaa ajamaan oikein kunnon autolla ja kyllä oli kiva kyyti ja kerrankin ajo-ominaisuudet hyvät, kiva hiljainen ja mielyttävä istuin.
Nyt kun ajan omalla tai Rvan vanhalla autolla niin tuntuu kuin olisi palannut kivikauteen, ei voimaa ei tyyliä, nyt sitten vasta harmittaa kun on päässyt maistamaan oikeaa autoilua , voi voii v............. - Aloittajamoi
Tällä naamalla saa koejajoon mitä haluua siitä tässä on kyse. Kaikki tietävät että mulla on rahaa tarvittaessa ostaakkin.
- Kauppiaiden.LIITTO
Kukaan, ei kukan "vaan hae" autoa yön yli tai saati viikonlopuksi MISTÄÄN AUTOLIIKKEESTÄ! Pidetäänhän tästä huoli ja kiinni?
- Näin_meille_kävi
Mentiin perjantaina töiden jälkeen autoliikkeeseen 30-vuotiaalla Volvolla ja kysyttiin yhtä autoa sopiiko vilkaista. No myyjä lähti kuskiksi pikku kierroksen ja esitteli auton toimintoja. Liikkeen pihaan palattuamme tarjosi pyytämättä viikonlopuksi koeajoon. Palautettiin liikkeen pihaan sunnuntai-iltana ja avaimet postilaatikkoon. Seuraavalla viikolla auto tilaukseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501