Feminismi-harha!

ValkoinenHeteromies

Presidenttiehdokas Hillary Clinton halusi esiintyä naisten edustajana ja rikkoa lasikaton? Hänen vaaliretoriikkansa oli täynnä feminististä paatosta. Kuinkas sitten kävikään!

Valkoisen ennemmistön äänestäjät jaettiin kahdeksaan luokkaan. Eli korkeakoulutettuihin ja muihin, miehiin ja naisiin sekä nuoriin ja vanhoihin.

Valkoiset äänestivät kokonaisuudessaan selvästi enemmän Trumpia kuin Clintonia. Myös valkoiset naiset!

Ainoa valkoinen luokka, jossa Hillary sai enemmän ääniä oli nuoret korkeakoulutetut naiset. Siinäkin luokassa 40% äänesti Trumpia!

Nolointa Hilaryn kannalta on se, että hänen oma verrokkiluokkansa eli korkeakoulutetut vanhemmat valkoiset naiset äänestivät enemmän Trumpia!?

Kysymys kuuluukin: Miksi Clintonin valkoisen heteromiehen vastainen agenda ei vedonnutkaan valkoisiin naisiin???

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TässäTotuus

      Valkoiset naiset ovat omassa elämässään kokemuksella huomanneet, että heidän isänsä, veljensä, aviomiehensä ja poikansa ovat rakastavia ja huolehtivia ihmisiä.

      Joten femakkojen propaganda ei voi purra heihin! Tietysti uskotaan omaa kokemusta, kuin jonkun vieraan henkilön aatteellisesti motivoitua väitettä.

    • Ei ollut Clinton vailla taakkaa.
      Esimerkiksi sukurasitus, USAssahan on kaksi ns. presidenttisukua.
      Olisiko Clinton ollut muka vähemmän korruptoitinut, kuin Trump.
      Moni ajatteli, että ei.

      Ehkä sievemmin ja kiiltokuvamaisemmin, mutta samaa sulle-mulle -kähmintää joka tapauksessa.

      Lisäksi kuinka uskottavaa on, että samasta pariskunnasta löytyy kaisi upeinta mitä maalla on antaa.

    • OmaanJalkaanAmpui

      Feminismi on poliittista plutoniumia, myrkkyä joka tuhoaa levittäjänsä. Hilary olisi voittanut vaalit, jos olisi pysynyt asiassa. Feminismi auttoi Trumpin voittoon, johon hän itsekään ei uskonut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe