Kyllä te naiset olette todella nirsoja

Tämä-selvä

12

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voituutelitentään

      Mistäs nyt kiikastaa, kun naisen pitäisikin nimenomaan se komea mies huolia? Yleensähän tällä palstalla ätmit rääkyvät (sinä muiden mukana) ettei naisten saisi niitä komeita miehiä suosia, vaan rumia pitäisi.

      • h567jh67

        Naiset suosivat komeita, mutta eivät niitä jotka ovat pelkästään komeita. Komeus on siis tärkein vaatimus, mutta ei aina eikä yksinään sekään riitä.


    • Normaalia

      Ei auttanut viinan juontikaan kun nuo baarissa oli

    • No uskoisit nyt jo, ettei se ulkonäkö ole se a ja o. 😃

      • h567jh67

        Komeus on tärkein ja ehdottomin vaatimus, mutta yksinään sekään ei riitä.


      • h567jh67 kirjoitti:

        Komeus on tärkein ja ehdottomin vaatimus, mutta yksinään sekään ei riitä.

        Voi se jollekin ollakin, mutta mitäpä komeudella tekee ihmisen kanssa, jolle sisäinen kauneus on tärkeämpi ja sulla ei ole tarjota kuin ulkoista komeutta?

        Hukkaan menee sekin komeus sitten. Se nyt vaan on niin, että ihmiset arvottaa asioita erilailla. Se mikä sulle on komea ei ehkä mulle olekaan. Mikä sinusta on kiva, ei ehkä minusta olekaan..esimerkkinä. Kyllä sä tiiät...

        Ja jos jollekin on tärkeää, että toinen näyttää oikein hyvälle, se voi toiselle olla ihan yhdentekevää...


    • Atm-tapaus

      Naiset aina sanoo ollaan kavereita kun miehen naama ei miellytä.

      • Naama tai elintavat tai persoona..


    • "– Tulevaisuudessa todennäköisesti pysytään ystävinä, mutta ei sen enempää. Kiitämme ja kuittaamme, Robert toteaa."

      Tuo lainaushan on sen miehen, eikä suinkaan naisen suusta.

      • Mietin.vaan

        Kyseisessä kohdassa lainattiin miestä, mutta eipä tuosta tunnu erimielisyyttä olleen:

        "Olivia ja Robert pysyttelevät YKSIMIELISESTI ystävinä"

        (Parempi kai sekin kun kaksimielisesti...)


      • xxzzyy
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Kyseisessä kohdassa lainattiin miestä, mutta eipä tuosta tunnu erimielisyyttä olleen:

        "Olivia ja Robert pysyttelevät YKSIMIELISESTI ystävinä"

        (Parempi kai sekin kun kaksimielisesti...)

        Niin, mutta kun aloittaja väittää sen miehen tuleen hylätyksi, poloisen.
        Eipä kyllä nuo miehen puheet siltä vaikuta, että hän sen naisen perään itkemään rupeaisi, päinvastoin.


    • Pillujen--asiantuntija

      Noissa jutuissa nainen on aina se joka päättää tuleeko mitään suhde juttua. Tuossakin nainen päätti että mies on ruma joten ei tule suhdetta. Nainen ajattelee että saa vieläkin paremman miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe