Rukous on henkistä itsetyydytystä

Rukoilijasirkka

Rukous henkisen itsetyydytyksen muotona eroaa fyysisestä vain sillä,että se tehdään kädet ristissä. Vastoin ahdasmielisten väitteitä siitäkään ei ole mitään haittaa, jos ei vakituista hyötyäkään. Sen tuoma nautinto ja helpotus kestää hetken ja sitten tekee mieli uudestaan.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäitähattuun

      No johan oli älynpöläys!

      Just tälläinen on nykyajan yhteiskunta, - kaikki asiat vääristellään ihan toiseksi, - tosi SAIRASTA!

      Sellaista kummaa, tullut tää tyyli muualta ja sitä kaupataan muka "alyllisenä viisautena".
      Laita jäitä hattuun Sirkka! Lopeta "ylpeys", mikä on kaiken pahan alku ja juuri.
      (todennäköisesti tulee taas lisää hölynpölyä tuutista).

      • rahanneloppuu

        Kamelikansa matki Egyptiläisten uskontoja ja miekalla ne tännekin tuotiin.
        itse hyödyt tästä huijauksesta ja pyrit pitämään asemasi.


    • Rukoilijasirkka

      En suinkaan näe rukoilussa mitään seksuaalista. Se oli vain vertauskuva.Mielen manipulaatiosta ja suggestiosta siinä on kyse. Mitään käytännön hyötyä tai vaikutusta sillä ei ole. Joukkopsykoosista voidaan puhua,kun ihmisiä kiihotetaan rukouksen nimissä tarkoitushakuisesti alttiiseen mielentilaan.
      Mitään ateismia tai kameliin sekaantumista on turha tähän sotkea, jos asiassa halutaan pysyä.

    • jäitähattuun

      Oli tosihuono "vertauskuva".
      Mieti jatkossa "vertauskuviasi".

      Ei minua "kiihoteta" mihinkään " "tarkoitushakuiseen alttiiseen mielentilaan", vaan rukoilen siksi kuin muutkin ihmiset yksinkertaisesti rukoilevat.

    • Rukoilijasirkka

      ”Rukoilen siksi kuin muutkin ihmiset yksinkertaisesti rukoilevat.”
      Minua kehotat miettimään, aika hassua. Milloin luulet itse alkavasi ajatella.
      Niin,syödäkin pitää sen vuoksi,kun toisetkin syövät.

    • syöminenitsetyydytystä

      Joo, mutta ei sitä syömistä kutsuta "itsetyydytykseksi".
      - Jos nyt ymmärrät. Mutta voithan miettiä.

    • Rukoilijasirkka

      En yleensäkään tee mitään siksi,kun "toisetkin tekevät". Teen , mitä itse haluan ja tarvitsen. Kohta lähden vanhan ystäväni kanssa raikkaaseen kevätaamuun pilkille.
      Vähän aikaa näille palstoille pesiytynyttä ääliöporukkaa seurattuani totean, että raitis ilma tekisi heillekin hyvää.
      Tämä testi päättyi tähän.

    • raitistailmaa

      Kiitos ja kalaonnea!
      Kaipa se pilkkiminenkin on henkistä itsetyydytystä?

      No pääasia että saatiin tää keskustelu loppumaan.
      Siinä olen samaa mieltä että raitis ilma tekee kaikille hyvää.

      Hyvää kevättä!

    • IDA.o

      Rukoilemista voi verrata housuun paskaamisesta. Samainen lämmin nautinto kummastakin.

    • Rukoilijasirkka

      Enpä malta olla vielä jatkamatta, kun pilkkikeli meni huonoksi.
      Ei rukouksella ole mitään tekemistä housuun kakkimisen kanssa. Se on asiaton vertaus. Kyllä siihen ryhtynyt saa jonkinlaisen hetkellisen nautinnon.
      Joskus lyhytaikaista hyötyä verrataan housuun pissimiseen, joka kyllä lämmittää, mutta vain hetkisen.
      Kuten aiemmin mainitsin,ei rukoilusta ole varsinaista vahinkoakaan. Vahingoksi voidaan kyllä lukea itsensä narraaminen ja siitä koituva pettymys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe