Mihin muuhun turvautuisin?

AnselmiToiwiainen

Jeesuksen sovitusveri, joka Golgatan keskimmäisellä vuoti meidän syntiemme takia, on se ja ainoa, joka riittää siihen, että kelpaamme Jumalalle.
Tämä on myrkkyä niille, jotka pitävät sanomaa rististä hullutuksena ja herjaa niille, jotka luulevat muuten vaan Jumalalle kelpaavansa.
Kukaan ei kelpaa ilman Jeesuksen sovitustyötä!

Mark 15:14 ja 15
"Mutta Pilatus sanoi heille: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta he huusivat vielä kovemmin: "Ristiinnaulitse hänet!"
Ja kun Pilatus tahtoi tehdä kansalle mieliksi, päästi hän heille Barabbaan, mutta Jeesuksen hän ruoskitti ja luovutti ristiinnaulittavaksi."

1 Kor 1:18
"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."

103

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna."
      1 Kor 2:2

      • Änyel

        Tunnistan sinut Teuvo idolini.


      • AamenkiitosJeesus

        "Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."

        Kiitos Jeesus, hallelujaa!!!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."

        Kiitos Jeesus, hallelujaa!!!

        ”Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.”

        Ptäisi sitä ihmisen jotain itsekin yrittää, eikä vaan armopaloja rukoilemalla edetä elämässään.


    • Teuvollaonvaihtoehto

      Joka ei vakuuta.

    • MiesStadista

      Kyllähän ihminen voi pärjäillä elämänsä kohtuullisesti, varsinkin Suomessa ja läntisessä Euroopassa, työttömänäkin, mutta iankaikkiseen elämään ihminen tarvitsee välttämättä Jeesusta. Ilman Jeesusta ei Taivaaseen ole menoa.

      • Stadinsnadille

        Jeesuksen veriuhri tuo pelastuksen.


      • Stadinsnadille kirjoitti:

        Jeesuksen veriuhri tuo pelastuksen.

        Niintuo jotka uskovat siihen.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Niintuo jotka uskovat siihen.

        ”Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.”


    • taikauskoa

      Eikös tuo verellä lotraaminen ole jotenkin noita 666 hommia ja dragula juttuja.

      Eikä uskonto voi todellakaan yhtään kehittyä noista barbaariajoista?

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä olet minun turvapaikkani, vahva torni vihollista vastaan."
      Psalmi 61:4

      • Anonyymi

        Varma turva!


    • AamenkiitosJeesus

      "Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista."

    • Suosittelija

      Onhan sinulla ämpärisi. Täytä se kivillä ja lähde matkaan, jospa kolmas kerta onnistuu!

      • Outoaporukkaaolette

        ??????????


      • Anonyymi
        Outoaporukkaaolette kirjoitti:

        ??????????

        Niinpä! Kahjoja ehdotuksia…


    • AamenkiitosJeesus

      "He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

      • Anonyymi

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi

        Joopa se joo, sano rengit päissään!🤣


      • Anonyymi

        Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.


      • Anonyymi

        Jeesus on voittaja!


    • KiitosJeesusAamen

      Vieläkin on mahdollista turvautua tervaan ja höyheniin, kun Anselmi on palannut isiemme uskoon.

      • Toteavainen

        Teuvo se jaksaa valehdella. Muistelepa, miten valehtelijoiden käy.


      • Änyel
        Toteavainen kirjoitti:

        Teuvo se jaksaa valehdella. Muistelepa, miten valehtelijoiden käy.

        Teuvoniko.........?!!!!!!!


      • Anonyymi
        Änyel kirjoitti:

        Teuvoniko.........?!!!!!!!

        Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,


    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;"

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;"

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • AamenkiitosJeesus

      "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta rauhaan päästyään he jälleen tekivät sitä, mikä on pahaa sinun edessäsi. Silloin sinä jätit heidät heidän vihollistensa käsiin, niin että nämä vallitsivat heitä. Mutta kun he jälleen huusivat sinua, kuulit sinä taivaasta ja pelastit heidät laupeudessasi monta kertaa."

    • AamenkiitosJeesus

      "He ovat seurakunnan edessä antaneet todistuksen sinun rakkaudestasi; ja sinä teet hyvin, kun autat heitä eteenpäin heidän matkallaan, niinkuin Jumalan edessä arvollista on."

      • Anonyymi

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."

        ”Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,”

        Jae 2
        se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."

        Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.


    • AamenkiitosJeesus

      "Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

    • AamenkiitosJeesus

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"

      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat."

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        ”Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.”

        Jeesuksessa on pelastus. Hän armahtaa häneen turvautuvan.


    • Jeesusarmahtaa

      "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

    • AamenkiitosJeesus

      "Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?"

      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."


    • AamenkiitosJeesus

      "Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte."

      • Anonyymi

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"

        Kunnia Jumslalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,"

        Jeesus tuli meitä syntisiä pelastamaan. 😁


    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan 80-luvun huijarigrynderiltä. 2000V on siellä rakennellu vuan onkos tullunna mittää valamista. Ei kotaa ei punkkaa luulisin - näytöt puuttuu tyystin vae liekkö ratkenna hiän ryyppäämään - vanha viinimäen mies kun on ja aena pilivesssä.
        Pitäs suaha etes rakennustarkastajan lopputarkastuspöytäkirja että passais kennenkää uskova moista.


    • Anonyymi

      "Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin."

    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      "Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa."

    • Anonyymi

      sanoen: 'Ihmisen Poika pitää annettaman syntisten ihmisten käsiin ja ristiinnaulittaman, ja hänen pitää kolmantena päivänä nouseman ylös.'"

    • Anonyymi

      "Silloin hän luovutti hänet heille ja antoi ristiinnaulittavaksi. Ja he ottivat Jeesuksen."

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

    • Usko Jeesukseen on suunnattoman suuri aarre, jonka kanssa uskaltaa siirtyä ajasta iäisyyteen, mikä meitä kohtaa jokaista aikanaan.

      • Anonyymi

        Se on sinun uskomuksesi, kunhan et yritä sitä muille uskotella.😁


      • Anonyymi

        Kun se on liian hyvä ollakseen totta - se ei ole totta.


      • Anonyymi

        Se on just noin.


    • Anonyymi

      Kokeile vielä siskosi poikaa?

    • Anonyymi

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

    • Herran armoon ja Jeesuksen seuraamiseen?
      Vai eikö?

    • Anonyymi

      "Mutta ylösnousemisensa jälkeen hän varhain aamulla viikon ensimmäisenä päivänä ilmestyi ensiksi Maria Magdaleenalle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän riivaajaa."

      • Anonyymi

        Herättyään ajatteli, että lähdenpä tästä Maria Magdaleenalle aamupanolle, kas aamupano se on pano parhain.


    • Anonyymi

      "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

    • Anonyymi

      "Hyvä saa Herran mielisuosion, mutta juonittelijan hän tuomitsee syylliseksi."

    • Anonyymi

      "Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on."

    • Anonyymi

      "Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa."

    • Anonyymi

      Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä."

    • Anonyymi

      "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

    • Anonyymi

      "Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa."

    • Anonyymi

      Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."

    • Anonyymi

      "Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus."

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

      • Anonyymi

        Pittääkö ovimiehelle varata kolikoita - varsinnii jos haluvaa välillä käävä toisella puolella lämmittelemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pittääkö ovimiehelle varata kolikoita - varsinnii jos haluvaa välillä käävä toisella puolella lämmittelemässä.

        Näissä uskonasioissa ei kolikoilla pelata, pitää olla selvää paperirahaa, jos meinaa jostain ovesta sisälle päästä.


    • Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

      • Anonyymi

        Samaa lorua pitää näköjäänn toistaa 5:n minuutin välein, siitä huolimatta se ei jaksa vakuuttaa.😁


      • Anonyymi

        Ei ole mitään kaipuuta sellaisen sadistin tykö, joka oman poikansakin tapatti. Aina saisi olla varuillaan säilyttääkseen henkensä, riippuen siitä millä tuulella "rakas isä" sattuu olemaan.


    • Anonyymi

      "sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä."

    • Anonyymi

      Turvaudu nyt vaikka tuuman teräsvaijeriin.

    • Anonyymi

      Jeesuksen sovitustyö on ainoa varma turva! 😊

    • Anonyymi

      Ei tullut sitten mieleen kokeilla ihan tervettä järkeä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jospas näinä aikoina kokeilisit käsienpesua, käsidesiä, omissa oloissa viihtymistä ja ulkona liikkuessa hengityssuojaa ??? Vai onko liian kiire katsomaan Jeesuta läheltä ?

    • Anonyymi

      > Mihin muuhun turvautuisin?

      Suosittelen Jeesuksen sanoihin, koska:

      "Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."
      Joh. 6:63

    • Anonyymi

      Se on parasta.

    • Anonyymi

      Mitään muuta ei ole. Raha ei kelpaa, valta on riittämätön, viisauskin on vajavaista.
      Mutta Jeesuksen armo kelpaa ja riittää! 😁

    • Anonyymi

      Et usko itekkään moista soopaa.

    • Anonyymi

      Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe