siellä on tuhansia kuntalaisia keskustelussa
lappajärvi-asiat puiaan facebookissa eikä suoli24 ssä
14
<50
Vastaukset
- Asko751t
pitkälti yli 3000 ihmistä täältä seuduilta keskustelee siellä tärkeistä asioista
- tännevaanpuhumaan
Facebookki vakoilee.Pysykää pois hajotkaa!!!
- eeewrrrwwg
Joka ei ole Somessa, ei ole olemassa!
Näin se vaan on tällä hetkellä. Maailma menee menojaan, vastarannakiiskit jäävät. - Keskelläkorpea
Kaikki lappajärveläiset on juuri facebookis.
Hehrhee saako nauraa.Mummot.faarit.tukijussit.- kylältä
Kauhavalaiset ei tänne saa kirjoittaa,pysykää siellä kantahomeessa.
- raunop
yli 300300 ihmistä ollut jo aiemminkin siellä, osa paluumuuttajia osa muualla asuvia lappikselaisia
- Sometonta
Mä en oo vissiin olemassa, kun en oo somessa. No, eipä mun tekemiset muille kuulukaan.
- Perkö
Lappajärviset huutelevat puskista hävyttömyyksiä täällä, eivät osaa olla rakentavia.
- Anonyymi
Ime lekaa.
- nykyaikaaa
aniharva-pöntössäkasvanu, ennää suoli24 ssä.
- Anonyymi
heikkolahjaisten kanava
- Anonyymi
Ei ole edes tuhansia kuntalaisia! Ei edes ol efasea kaikilla . Fasebook EI ja elämä eletään oikeasti.
- Anonyymi
totuus on että sanomalehti ilkka ensin
- Anonyymi
niin mikä se paras foorumi onkaan? omalla nimellä kaunistettua totuutta facessa,vai se mitä ajattelee sitten ääneen muualla,kumminkin mahtisuvut aina hallinnu kaikkea?
ihan vaan kunnanjohtajaa valitaan,niin kauniisthan meni haastatteluihin valitutkin,juoksutyttöä haetaan kuntaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714