https://www.youtube.com/watch?v=o992nCUj0bI
100 punnerrusta peukalolla ja 400 yhdellä kädellä onkohan nuo totta
bruce lee ff
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Legendaa. Kukaan ei kyseenalaista koska Bruce Lee.
Yhden tuuman lyöntikin on paskaa. Se on enemmänkin työntö.
Ja mikä se juttu on että BRuce potkaisi 135 kilon painoisen säkin 5 metriä ilmaan. Joo joo. Ihan varmasti.
Sanotaan että Brucea ei voittaisi kukaan mutta luulen että maailmaista löytyy montakin jotka pätkisi Brucen. - Anonyymi
Nuo peukalo punnerrus liikkeet vaativat vahvat nivelet. Minä itsekkin harrastin painonnostoa, mave minulla 200kg, minun nuoruudessani. Ja silloin myös sormikoukku kuului meidän painonnosto seuralaisten kisailuihin. Häviäjä joutui tarjoamaan palautusjuoman voittajalle. Sormikoukussa lämmittely oli suuressa roolissa ja me ketkä odotimme vuoroamme pidimme kisa sormen toisen seuralaisen sisällä. Siinä rivissä seisoessamme kädet toistemme takana alkoi hormoonin käyttö näkyä niin että aloimme pikkuhiljaa kovettua ja voittaja tuli valitsemaan kovuuden perusteella uuden kisailijan.
Nauroimme usein sitä miten meillä palautusjuomat saatiin toisen seuralaisen pussista..
Vm43
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849