"Pekka Haavisto jäi kiinni valehtelusta"

Vasamba

"Pekka Haavisto valehteli Ylen vaalitentissä sivariuspäätöksensä syyn. Pekka kertoi menneensä siviilipalvelukseen Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuuden vuoksi. Pekan perustelu on ontuva, sillä Tsernobyl ja Suomen armeijassa palvelu eivät liity mitenkään yhteen.

Varsinainen valhe liittyi kuitenkin Pekan siviilipalveluksen ja Tsernobylin onnettommuuden ajankohtiin. Pekka suoritti siviilipalveluksensa 1985, mutta Tsernobylin onnettomuus sattui vasta vuonna 1986."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15610856/pekka-haavisto-valehteli-vaalitentissa-sivariuspaatoksensa-syyn#comment-97166169


Hän on myös useaan otteeseen väittänyt olevansa koulutukseltaan milloin professori ja miloin tohtori vaikkei ole todellisuudessa kuin ylioppilas.


https://keskustelu.suomi24.fi/t/15610856/pekka-haavisto-valehteli-vaalitentissa-sivariuspaatoksensa-syyn#comment-97166169

https://www.suomenuutiset.fi/ylioppilas-pekka-haavisto-valittiin-aikoinaan-eun-huipputehtavaan-patevyytta-kertoiko-oikeasti-koulutuksensa-valitsijoille/

18

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivi.hlhjf

      On siinä meillä Carunakauppias. Voi hyvä luoja sentää...

    • väistimuurin

      Olof Palmen murhan takia hän siviilipalvelukseen meni.

      • Ei-täsmää-sekään

        Niinkö?
        Olof ammuttiin helmikuussa 1986.
        Jospa menikin sen vuoksi kun Dingo hajosi - syksyllä 1986?


      • sam.fox
        Ei-täsmää-sekään kirjoitti:

        Niinkö?
        Olof ammuttiin helmikuussa 1986.
        Jospa menikin sen vuoksi kun Dingo hajosi - syksyllä 1986?

        Oliko Samantha Fox Suomessa 1986 ja homo pelästyi kovasti kokonaan


    • Nämä kaikki puolueet keskustasta vasemmalle ovat taas lähes yhtä "puuta" eli erot ovat hiuksenhienot suurissa linjauksissa, keskusta mukaan lukien.

    • Vihreiden-seko-rouvat

      Vanha totuus on, että eihön sitä tarvita kuin siisti puku päälle, ja naama pestuynä ja tukka kammattuna, niin naiset ovat miehen perään aivan lääpällään.

      Pekka Haavisto on aina pukeutunut mittatilauspukuihin, hiukset on laitettuna ja kynsinauhat putsattuna. Oikea siisti, naisten unelmamies on ulkoasuiltansa tässä.

      Vihreiden kannattajakunnasta 70% on naisia. Jotenkin ne ovat siellä miehen perässä, miestä hakemassa tuon liikkeen naiset. Pekastakin unelmoidaan, vaikka pekka ei naisten perään katso lainkaan.

      Hyvin pukeutunut mies kun menee yliopistolla luennoimaan, niin ilman muuat se on sillon oppinut professori, on oppiarvot taskussa ja kaikki.

      • persusussu

      • nikohlc

        no ei oo kaverii luottamist ainkas.kai siel ny muitki olis.


    • ainaoksettavayle

      Joko Ylenanto on kertonut tästä faktantarkastuksessaan. Olen 100 % varma että sitä ei Ylenannon puolelta tulla tekemään

    • Niiin

      Paskapuhetta. Katsoitteko itse tuon? Minä katsoin

    • Kytky

      No kaikkea ne koijarit keksiikin et valtaan vaan pääsevät...

    • Harha-Ahonsisko

      Tyypillistä vihreää valehtelua. Asioilla ei koskaan tunnu olevan todellisuusperää.

    • Kumarra-kuvia

      Osoitus Pekan kaukonäköisyydestä nuo tapahtumajärjestykset.
      Myös afrikkalaisessa yliopistossa annettu kunniatohtorin arvo on täällä laskettava tohtoriksi.
      Onhan täällä tehty "kunniamurhakin" ihan oikea murha.

      • Viherhuppari

        Oho! Mikä juttu toi nyt on, kerros ny meille tietämättömillekkin vähän paremmin? :)


    • xprb

      Mä tiesin sen! Oon aina epäilly et Haavisto on osa viidettä kolonnaa.

    • tynis

      Höh, no ei voi pekkaan luottaa enää yhtää niin häilyvää ollu sen esiintyminenki viime aikoina. :S

    • Anonyymi

      Pekka Haavisto nolasi itsensä täydellisesti.

    • Anonyymi

      En ihmettele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe