Hei, onko kokemusta 24 h verenpaineen mittauksesta. Itselläni tämä juuri menossa ja mittaa tosiaan paineet 4 kertaa tunnissa. Ihmettelen vain, että kun on mitannut niin ei näytä pikku boxi mitkä ovat paineet vaan pelkkää viivaa aina ja palaa kellon aikaan. ja taas 15 min kuluttua uusi mittaus. Kuuluisiko kuitenkin näyttää pikku näyttö mitatun paineen?
24 h verenpaineen mittaus
4
267
Vastaukset
- Mhb
Ensinnäkin-verenpaineiden mittaustapa on 6x2h.välein/6.lla joka on keskiarvo aktiiviseen aikaan:
mittaukset aloitat aamulla ja lopetat illalla-olet koko ajan sisä-lämmössä. -n.22C.
Vielä tarkempaan tulokseen pääset, kun teet linkin testit:
http://pappasmurffi.nettisivu.org/teeoiretesti-kvht-teeimmuunitesti-immuunijarjarjestelman_heikkeneminen/ Terve
Mistä tavallinen kuluttaja voisi ostaa 24 tunnin verenpaineen mittaus laitteen?- Anonyymi
Kun automaattinen laitekaan ei mittaa tuon tiheämmin, vastaavan mittauksen voi tehdä itsekin manuaalisesi mittaamalla verenpainetta tiheästi. Jos vielä siirtää joka mittauksen mittarin muistiin ja purkaa sieltä tietokoneelle, saa aivan vastaavan käyrästön.
Ongelmana on vaan yönaikainen mittaus, mutta eipä taida nukkuminen onnistua kovin hyvin silloinkaan kun tuo automaatti on paikallaan.
- Anonyymi
Mulla oli muutama vuosi sitten tuo vuorokauden mittaus.
Siitä ei näe niitä painelukemia itse, jäävät sinne koneeseen muistiin josta lääkäri ne katsoo myöhemmin.
Joillakin laite saattaa häiritä yöunta mutta itse ainakin nukuin ihan hyvin vaikka laite oli yölläkin mitannut moneen kertaan.
Tuolla aiemmin oli kirjoittelua että itsekin voi näitä mittauksia tehdä mutta olen vähän eri mieltä koska kun laite on kiinni niin voi toimia kuitenkin aivan normaalisti ja liikkua missä haluaa. Jos tekee omaa mittausta niin ei sitä pysty alkaa keskellä katua mittaamaan mutta seurantalaitteen mittaus ei haittaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101094Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019880- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198705