Turhin aihe

Ihmettelyä

En pysty ymmärtämään, miten ihmeessä täällä voi olla aihe "enkelit" ja samaan aikaan seuraavat aiheet puuttuvat: "tontut", "keijut", "kummitukset", "zombiet", "ihmissudet", "vamppyyrit" jne...

13

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan johtuu siitä, että käytännössä satuolennoiksi noista tunnistetaan melkein kaikki, kummituksia lukuun ottamatta. Kummitukset varmaan sopisivat rajatiedon alle. Enkeliusko vielä sen sijaan näyttää olevan varsin yleistä huuhaata, mikä varmaan myöskin sopisi toisaalta rajatiedon alle.

• Enkelit eivä ole mitään satu olentoja,ne ovat palvelevia enkeleitä,kristitylle.

• Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

Enkelit eivä ole mitään satu olentoja,ne ovat palvelevia enkeleitä,kristitylle.

Ateistit syövät enkeleitä grilli juhlissaan.

• Anonyymi

Keijut ja tontut kuuluvat rajatiedon alle. Näitä on tutkinut useampikin suomalainen tietäjä. Mm T. Kaitaharjun teoksessa ”Ystävien kesken” on tietoa näistä luonnonhengistä. J. Sibelius uskoi myöskin vapaamuurarina näihin erilaisiin luonnonhenkiin, jotka innoittivat häntä tuotannossaan. Keijukurssejakin on Suomessa pidetty. Kursseilla keijut ovat muutakin kuin pelkkiä folkloristisia satuhahmoja, ne edustavat luonnossa esiintyviä erilaisia vielä melko tuntemattomia energioita.

• Anonyymi

• Anonyymi

Olen eronnut uskonnoista eroakirkosta -sivustolla.

Nyt heinäkuussa järjestin pienelle piirille kenttäkurssin luonnonhengistä. Keijuja etupäässä.

• Eihän täällä ole lentävää spagettihirviötäkään

• "En pysty ymmärtämään, miten ihmeessä täällä voi olla aihe "enkelit" ja samaan aikaan seuraavat aiheet puuttuvat: "tontut", "keijut", "kummitukset", "zombiet", "ihmissudet", "vamppyyrit" jne..."

Keksin vastauksen.
      Syyllinen on Mikko Kuustonen, ja Enkelit lentää sun uniin biisi.

Muut sanat eivät rimmaa.

• Anonyymi

mä kyllä hobitti, en tie mitä mietitte

• Anonyymi

minä oon puutarhatonttu ja pidetty sellainen

• Anonyymi

- Sä voit sitten mennä pois.
      Mies: Kastetaan plasmasta, kuolemaan en saa ikinä näkyä kirkkona.
      Sen rubik 1 vastaisesti vauvaa kiduttaen kuolemaan ajatellen ihminen ei omista ihmistä itseään, itseään

Miksi hän saisi olla pappi?
      Hengellisen tasapainoisuuden refleksin seurailemisen oikeuttamiseksi sen kristillisperhe-lehtiin.
      Vastattu nainen: Ei kovin hyvä hetki.

Ei mun iskällä ollut enkeleitä, eikä perhettä, siellä, kun hän oli työssä.
      Kyllä minun iskälläni, on ollut oikeus, enkeliin moderni-muotoon, havaitsemisen
      rodun käyttökielto, rotuvihan käyttäminen kiduttamiseen ohjeen mukainen
      ja ohjelmallisuuden velvoite perheeseen sulkemisen sijasta. Ei hän pysty koskaan tekemään mitään työtä.
      Mies: voi vittu en osaa...

- Vad viljas dom om mig? Jag frågar till han.
      Jag skrivas, det var fiktionerna om med betalas torturen, som var inte banken,
      eller soldaren, det banken soldaren även pengar programmen.
      Nu de sägas att de kan få inte om maten.
      Jå jag skrivit den uppe.
      Jå varför ni gör ingenting?
      Det flash-normen sägas att miljö, rund om kvinnan, säkerheten miljö måste
      byggnads första, det är inte animalen, inte als. Så sägas Rubik:ken 4 kvinnornas
      överras. Med rubik 2 till kvinnorna Absolut möjligheten det är inte njutar, med
      rubik 3.
      Nainen: Se ei kerennyt.
      Nej, jag har inte psykiatriska sjukdomar människan dödas bara inte om, för dom.
      Mies etunimi: Se on aivan kusessa he eivät ole sukunimeltä, nainen.
      Alkuperäinen: He eivät ole suku-elimiltä, nainen he eivät saa ostaa täältä kouluksi, kehokseen.
      Nainen: Miten niin on sotilas-ohjelman koulutus sen virheellinen ohjaaminen lapsen?
      Kyllä on ollut.

Ei tähän tilaan ei kuulu kuulla auditiivinen viestikeskus, teitä varten.
      - Hurdant min barnen tid, var dåligt och jobbet, till min pappa?
      Mies: Niin se onkin kielletty naisten ylirodussa, ylirotuna Rubik 4: sessa josta olen vankilassa.
      Mikä se sitten on?
      julkisten laitosten käyttö-yhteys ja kielto
      - Sellaista palvelua ei oikeasti, saa.
      Nej min pappa är inte auto. Det eget ord, till deras, materia utan, hallusinationerna. De är inte till församlingen.
      Dagar kanske var Torsdag
      "Hej pappa, någon mycket vita mannen, och gammalt har ringde dörrenklockan, eller dörrenbell, och vilja komma in, och är inte så positiva, till vår mina, och min mannen, som bor för, igen."
      Eikö tämä olekaan sulle suomenkielinen?
      Man: Ei.

Nej det är inte så trevlig, audit, utanför media, den message centeren, också.
      I jobbet kanske fel?
      Nej är kanske inte puritanen, är förevisat puritanen.
      Och eget ord till hallusinationerna gärna?
      Att hur det gick 1 jobbet, och min mamma, biologin, min pappa, som kan
      inte förevisar eller varar notiseras hos åt mig, där i jobbet och vilket det var?

• Anonyymi

Ei ole mulla teleks-harha.
      Ei ole mulla siellä kerhossa teleks-harha.
      Se on kuolemasta harha.
      Ei lennä ihminen teleks.

Mies: Me luultihin vahingossa että se perustuu teleksiin, ei perustu ihmisen teleksiin koskaan.

• Anonyymi

Minua taas kummastuttaa kristillinen taide, jonka mukaan enkeleillä olisi siivet ja sukupuolielimet, jotka täytyy peittää viitoilla. Tokihan siivekäs ihminen olisi hieno näky, mutta mihin ne siipiä todella tarttis? Tuskin ne pelkästään näön takia niiden kanssa eteen tulisi - varmempi vaikutus siipien kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe