Muistatteko kun julkkiskuoro tuota määki ja koko maailma taputteli sille tahdissa?
Harva ajatteli että mikä helvetin velka ja kenelle?
Aikoinaan venäläiset ryöstöretkillään veivät naisia ja lapsiamme ja myivät heitä arabeille. Ruotsalaiset ovat riistäneet ja ryöstäneet maatamme satoja vuosia ja tekevät sitä edelleenkin. Haluavat lisää maahanmuuttajia mutta itse asuvat vahvasti linnoitetuilla asuinalueillaan meriemme kalleimmilla rannoilla minne kenelläkään muulla ei ole menemistä.
Maksamme maailman korkeimpia veroja joiden vastineeksi olemme saaneet korruptoituneet poliitikot jotka ovat myyneet nahkansa ja periaatteensa globalistien rakkikoirille.
Maassamme on vähintäin 500 000 työtöntä ja 1 000 000 köyhää ja juuri eronnut hallituksemme retostelee kuinka nyt on työttömyys vähentynyt.
On pilvin pimein jengiä jotka on pakotettu orjatyöhön 9:n euron päiväpalkalla. Ajatelkaa nyt jumalauta!
Työttömiä työnhakijoita pakotetaan kuukaudesta toiseen hakemaan töitä joita nyt ei vain ole eikä tule.
Nyt uusimpana ideana on syyllistää meitä ilmastonmuutoksesta. Voi jumalauta, sanon minä!
Mistä helvetistä me suomalaiset olemme velkaa? Lähetämme kehitysapuina järjettömiä summia kaiken maailman diktaattoreille jotka irvistelevät hävyttömästi tyhmyydellemme.
Otamme kontollemme kymmeniä tuhansia alikehittyneitä ihmisiä ja kummastelemme kun he eivät kehity ja kotoudu.
Mihin helvettiin maamme on menossa?
Maksamme velkaa?
4
<50
Vastaukset 4
- suomalaisten...vastuu
Velkamme vain kasvaa, nyt pitää rahojamme jakaa ympäri maailmaa...
Ja täällä on kaikki ilmaista... - JulkkiksetOnKivoja
Minä muistan tuon kuoron.
Sehän oli koottu julkkislaulajakermasta joista jo lähes kaikki ovat kuolleet itsemurhiin tai huumeiden yliannostuksiin. Loput vielä hengissä olevat lienevät hoitokodeissa tai varojen puutteessa asuvat kaduilla.
Jokunen vielä hengissä oleva hoipertelee posket kuopalla ja vetää diettiohjelmaa netissä mutta itse ei saa kakkaa tulemaan.
Hieno oli toki määkijäkuoro, en voine kieltää. - UgaBugalaKeihäs
Afrikan mustat ovat jo lunastamassa valkoisten velkaa.
Heitä teurastetaan tuhansittain mutta näistä valtalehdistömme vaikenee koska se on aivan oikeaa velan maksua.
Samalla Afrikan mustat saavat tilaisuuden palauttaa maansa takaisin kiviajalle. Siellä he ovat kotonaan. - Manu2
Älkää peljätkö silloin kun pelotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893054
- 681058
- 70978
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta22886Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,286864Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140808- 59774
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72691- 49660
- 39642