Maksamme velkaa?

Muistatteko kun julkkiskuoro tuota määki ja koko maailma taputteli sille tahdissa?
Harva ajatteli että mikä helvetin velka ja kenelle?

Aikoinaan venäläiset ryöstöretkillään veivät naisia ja lapsiamme ja myivät heitä arabeille. Ruotsalaiset ovat riistäneet ja ryöstäneet maatamme satoja vuosia ja tekevät sitä edelleenkin. Haluavat lisää maahanmuuttajia mutta itse asuvat vahvasti linnoitetuilla asuinalueillaan meriemme kalleimmilla rannoilla minne kenelläkään muulla ei ole menemistä.

Maksamme maailman korkeimpia veroja joiden vastineeksi olemme saaneet korruptoituneet poliitikot jotka ovat myyneet nahkansa ja periaatteensa globalistien rakkikoirille.

Maassamme on vähintäin 500 000 työtöntä ja 1 000 000 köyhää ja juuri eronnut hallituksemme retostelee kuinka nyt on työttömyys vähentynyt.
On pilvin pimein jengiä jotka on pakotettu orjatyöhön 9:n euron päiväpalkalla. Ajatelkaa nyt jumalauta!

Työttömiä työnhakijoita pakotetaan kuukaudesta toiseen hakemaan töitä joita nyt ei vain ole eikä tule.

Nyt uusimpana ideana on syyllistää meitä ilmastonmuutoksesta. Voi jumalauta, sanon minä!

Mistä helvetistä me suomalaiset olemme velkaa? Lähetämme kehitysapuina järjettömiä summia kaiken maailman diktaattoreille jotka irvistelevät hävyttömästi tyhmyydellemme.
Otamme kontollemme kymmeniä tuhansia alikehittyneitä ihmisiä ja kummastelemme kun he eivät kehity ja kotoudu.

Mihin helvettiin maamme on menossa?

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaisten...vastuu

Velkamme vain kasvaa, nyt pitää rahojamme jakaa ympäri maailmaa...

Ja täällä on kaikki ilmaista...

• JulkkiksetOnKivoja

Minä muistan tuon kuoron.
      Sehän oli koottu julkkislaulajakermasta joista jo lähes kaikki ovat kuolleet itsemurhiin tai huumeiden yliannostuksiin. Loput vielä hengissä olevat lienevät hoitokodeissa tai varojen puutteessa asuvat kaduilla.
      Jokunen vielä hengissä oleva hoipertelee posket kuopalla ja vetää diettiohjelmaa netissä mutta itse ei saa kakkaa tulemaan.

Hieno oli toki määkijäkuoro, en voine kieltää.

• UgaBugalaKeihäs

Afrikan mustat ovat jo lunastamassa valkoisten velkaa.
      Heitä teurastetaan tuhansittain mutta näistä valtalehdistömme vaikenee koska se on aivan oikeaa velan maksua.
      Samalla Afrikan mustat saavat tilaisuuden palauttaa maansa takaisin kiviajalle. Siellä he ovat kotonaan.

• Manu2

Älkää peljätkö silloin kun pelotellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      89
      3054
    2. 68
      1058
    3. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      70
      978
    4. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      22
      886
    5. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      286
      864
    6. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      140
      808
    7. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      59
      774
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      72
      691
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      49
      660
    10. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      39