Kiitos Marco Hietala

thegodofallmortal

Kiitoksia hienosta puheesta joka oli täyttä asiaa! Ei tässä muuta.

23

3302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bloody.mary

      marco piti jälleen linjansa loistavasti.

      oli huvittava lukea iltalehdestä kuinka antti tuisku-fanit uhosit "mennään hakkaamaan ne".

    • KaamosMaster

      Totta. Hyvä että joku kehtaa sanoa suoraan miten ne asiat on. Marco on äijä paikallaan.

    • JKK

      Idols, popstars jne.. skene kaipasikin vähän ravistelua ja tässä sitä tuli, oli hienoa että Marco sanoi ääneen sen mitä MONET ajattelevat.

      • haksuu

        Olen samaa mieltä että joku osaa aukaista suunsa!!!


    • ummikko

      Siis mä oon nyt hieman pihalla, mitäs Marco on nyt sitten oikeen sanonut...

      Tiedän tää pitäs tietää, mutta ku en tiedä...(eikö olekin hauska lause)

      voisitteko kertoa, olisin erittäin kiitollinen.

      • vvvvvvvvv

        Meillä on bändi, jossa soittaa oikeita ihmisiä, laulaa oikeita ihmisiä. Oikeita ihmisiä, jotka tekee musaa itselleen itse viitoittamallaan tiellä. Ja se ei ole mitään kisailua, missä otetaan rahat pois teineiltä ja niitten vanhemmilta, sillä että pannaan sinne jotain TV-yhtiöitä, levy-yhtiöitä ja niitten hovisäveltäjiä ja puhelinyhtiöitä johonkin epäpyhään allianssiin


      • ei enää niin ummikko
        vvvvvvvvv kirjoitti:

        Meillä on bändi, jossa soittaa oikeita ihmisiä, laulaa oikeita ihmisiä. Oikeita ihmisiä, jotka tekee musaa itselleen itse viitoittamallaan tiellä. Ja se ei ole mitään kisailua, missä otetaan rahat pois teineiltä ja niitten vanhemmilta, sillä että pannaan sinne jotain TV-yhtiöitä, levy-yhtiöitä ja niitten hovisäveltäjiä ja puhelinyhtiöitä johonkin epäpyhään allianssiin

        OIKEASTI ON SE VAAN NIIN VIISAS MIES \,,/


      • Rausku
        vvvvvvvvv kirjoitti:

        Meillä on bändi, jossa soittaa oikeita ihmisiä, laulaa oikeita ihmisiä. Oikeita ihmisiä, jotka tekee musaa itselleen itse viitoittamallaan tiellä. Ja se ei ole mitään kisailua, missä otetaan rahat pois teineiltä ja niitten vanhemmilta, sillä että pannaan sinne jotain TV-yhtiöitä, levy-yhtiöitä ja niitten hovisäveltäjiä ja puhelinyhtiöitä johonkin epäpyhään allianssiin

        No sehän oli sitten täyttä asiaa. Hienoa! Ettei kaikki vain ole mediassa mukana siinä tähtien väkisinleipomisessa. Nightwish ei ole aivan lempimusiikkiani mutta hienoa työtä ovat tehneet. Joskus seitsemän vuotta sitten olisi naurettu jos joku olisi sanonut että sen tyylinen bändi tulee nappaamaan niin paljon palkintoja.


    • Stratovarius teki biisin ( tai siis Timo Tolkki teki) nimeltään Reign Of Terror. Siinä on pari säettä, jotka osuvat tarkasti kohteeseensa.
      "What the hell is going on
      Ski-jumpers making music that sells gold..."
      Eli ei tarvita kuin hyvä markkinointikoneisto, niin se on siinä. Onneksi markkinointikoneisto ei toimi kovinkaan pitkään ilman artistin todellista taitoa.
      Missä ovat Hansonin veljekset, Macarena-biisin tekijät, New Kids On The Block, 7.taivas, XL5? Eivät ainakaan enää musiikin huipulla. :)
      Sen sijaan esimerkiksi Stratovarius voi ja elää hyvin, Tarot samaten, puhumattakaan Zero Ninesta tai Peer Güntistä.
      Sitten jos mennään ulkomaille, niin Deep Purple on vielä kasassa, Ronnie James Dio keikkailee bändinsä kanssa jne.
      Eipä ole pahemmin näkynyt tuotteistettuja artisteja. Niitä nyt tulee aina lisää ja lisää, mutta eivät ne monia vuosia pinnalla ole. :)

      • fuckingcoldwind

        tuohon on pakko lisätä vielä Spice Girls (1997-98) ;)


      • Hansonit

        Hansonin veljekset tekevät edelleenkin musiikkia - ikävä tuottaa pettymys... ;D


      • Hansonit kirjoitti:

        Hansonin veljekset tekevät edelleenkin musiikkia - ikävä tuottaa pettymys... ;D

        aika kauheata, melkein menetin yöuneni. ;) Voi olla, että muutkin tekevät, mutta eivät enää menesty niin kuin ennen. :D


    • siisti

      HYVÄ MARCO!!!

      TODELLAKIN TEETTE OIKEAA MUSIIKKIA!!!

      • Tarot on sentään metallia...Pellavarock ja Tarot!


      • sworn666
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Tarot on sentään metallia...Pellavarock ja Tarot!

        NW on kyllä tosi paskaa. Tarot todellakin on metallia.


      • Kiesus
        sworn666 kirjoitti:

        NW on kyllä tosi paskaa. Tarot todellakin on metallia.

        Syöppä jätkä se tarottisi vittu!


    • Ephemeral

      Osittain samaa mieltä, mutten sitten kuitenkaan ihan sataprosenttisesti. Kaikkea ei voi nähdä mustavalkoisena.

      • saastainen

        niin sitä pitää!


    • Deathmarch666

      Nightwish ei ole metallia nykypäivänä nähnytkään. Marco Hietala ja sähkökitara ei tee bändistä metallibändiä.
      Siksipä sitä ei pidä kohdella metallina.

      Radio pop-bändiksi se on minusta suht. hyvä enkä jaksa päätäni vaivata, jos joku teini kokee kyseisen bändin vakavasti otettavaksi metalliksi.

      Kyllä ne teinit siitä kasvavat ja oppivat ennen pitkää ymmärtämään hyvän päälle jos oppivat, ja jos eivät oppisikaan: What the fuck? Ei kiinnosta. Siinäpähän olkoot lampaita siinä missä muutkin.

      Ja kyllä, itse kuuntelen myös tiettyä "Spinefarm-paskaa", kun sille päälle satun (eli Finntrollia ym.), mutta sydän on kyllä silti enemmän tulla kunnon black/death/thrash-metallin puolella. Jos joku ei tätä "pahetta" siedä, haistakoot minun puolesta paskan puritaanisuudessaan.

      (Ps. Se on kyllä aivan totta, että Spinefarmin bändit on METALLINA ajateltuna n. 90% aivan täyttä paskaa.)

      • Kiesus

        ON IHANAA VITTU!! Yökala nyt on sitä paskaa mitä on eikä se siitä ikinä paremmaksi muutu vaikka saisi saatana toistakymmentä "melvis"-patsasta. Säälittävä paska se hietala, yritti savustaa muita poppareita vaikka itse on pahempi poppari."Miehellä" mieli seiskaan ja muihin totuuden torviin.


      • KaamosMaster
        Kiesus kirjoitti:

        ON IHANAA VITTU!! Yökala nyt on sitä paskaa mitä on eikä se siitä ikinä paremmaksi muutu vaikka saisi saatana toistakymmentä "melvis"-patsasta. Säälittävä paska se hietala, yritti savustaa muita poppareita vaikka itse on pahempi poppari."Miehellä" mieli seiskaan ja muihin totuuden torviin.

        Nightwish nyt ei kovin rankkaa ole, mutta mielestäni se on silti heviä. Tästähän voi olla montaa mieltä ja tämä on vain minun mielipiteeni. Sitäpaitsi miksi musiikkia pitäisi edes kategorisoida niin tarkkaan? Hyvä musiikki on hyvää oli se sitten metallia tai iskelmää. Ja Hietalalla on kyllä niin pitkä ura takana, että ihan hyvin hän saa vittuilla nykyajan musiikkibisnekselle. Ja pointtihan ei nyt ole se, onko Nightwish heviä tai jotain muuta, vaan se että se tekee itse biisinsä ja soittaa omaperäistä ja hyvää musiikkia. Siihen ei tuiskut pysty!


      • nanne
        KaamosMaster kirjoitti:

        Nightwish nyt ei kovin rankkaa ole, mutta mielestäni se on silti heviä. Tästähän voi olla montaa mieltä ja tämä on vain minun mielipiteeni. Sitäpaitsi miksi musiikkia pitäisi edes kategorisoida niin tarkkaan? Hyvä musiikki on hyvää oli se sitten metallia tai iskelmää. Ja Hietalalla on kyllä niin pitkä ura takana, että ihan hyvin hän saa vittuilla nykyajan musiikkibisnekselle. Ja pointtihan ei nyt ole se, onko Nightwish heviä tai jotain muuta, vaan se että se tekee itse biisinsä ja soittaa omaperäistä ja hyvää musiikkia. Siihen ei tuiskut pysty!

        ...veit jalat suustani. Musiikin kuuntelemisesta lähtee nautinto, jos tärkeimmäksi muodostuu analysointi mihin genreen tämä nyt kuuluu. Eikös hevi lähtenyt Led Zeppelinistä?

        Aika mielenkiintoista muuten, hevi-immeiset taitaa olla ainoita, jotka ovat näin tarkkoja luokitteluperusteista. Enpä ole kuullut Hanson-fanin sanovan "The rasmus ei ole oikeeta poppia". Vähän kärjistetty esimerkki, mutta kuitenkin. Jos Nightwish ei ole heviä, mitä se on? Tuskin jazziakaan, saati rockia.


      • Kiesus
        KaamosMaster kirjoitti:

        Nightwish nyt ei kovin rankkaa ole, mutta mielestäni se on silti heviä. Tästähän voi olla montaa mieltä ja tämä on vain minun mielipiteeni. Sitäpaitsi miksi musiikkia pitäisi edes kategorisoida niin tarkkaan? Hyvä musiikki on hyvää oli se sitten metallia tai iskelmää. Ja Hietalalla on kyllä niin pitkä ura takana, että ihan hyvin hän saa vittuilla nykyajan musiikkibisnekselle. Ja pointtihan ei nyt ole se, onko Nightwish heviä tai jotain muuta, vaan se että se tekee itse biisinsä ja soittaa omaperäistä ja hyvää musiikkia. Siihen ei tuiskut pysty!

        Myönnän erheeni, *poskelle läps*. Mopo lipeää niin herkästi kun hyvissä buugeissa hermot kiristyy. Kyllä oikeassa oli kun palautetta jakeli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      5181
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      124
      2286
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      52
      1519
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      89
      1443
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1019
    6. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      39
      871
    7. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      53
      822
    8. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      25
      817
    9. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      91
      762
    10. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      759
    Aihe