Siis kuinka usein harrastatte seksiä ja ootteko parisuhteessa vai sinkkuja? Itse oon parisuhteessa elävä ja hiljasta on... Siis todella hiljasta!
Kuinka usein seksiä?
36
13885
Vastaukset
- Mummeli 53
hiljaista. Seurustellut 10 vuotta suunnilleen sa-
manikäisen miehen kanssa. Halut on melkein koko-
naan hävinneet, vaikka onhan tota ikääkin jo ker-
tynyt.
Kuinka vanha sinä olet Elli?
No, ehkä sitä sentään kerran kuussa "innostutaan"
asiasta.- Elli
Mä oon 26-vuotias ja oon seurustellut nykyisen miehen kanssa noin 6 vuotta. Ja sitä seksiä... no keskiarvo on kaks kertaa vuodessa :( että ei oo elämää makuukammarissa. Hellyyttä kyllä on ja muuten välit on hyvät, se seksi vaan ei toimi tai siis sitä ei käytännössä oo. Ollaan kyllä keskusteltu asiasta moneen otteeseen, mutta välillä tuntuu ettei jaksa tätä selibaattia!! Toistaseks on rakkaus vielä kestänyt ja toivossahan on hyvä elää!
- "Waltter"
Hei,
vaikka joka päivä ,jos vain saa.
Saan nykyisin 2-3 kertaan viikossa. - kysymykseen
10 vuotta yhdessä ja nyt avioliitossa 2 lasta. seksiä toisinaan 1krt/kk toisinaan 3krt/vk ja joskus jopa 3krt/pv
mieli-alasta paljolti kiinni :) - FuckingBoring
Avoliitossa toista vuotta. Rakkaus kukoistaa, seksielämä loistaa, himot jyllää! ;) Tietty tulee päiviä, jolloin toinen on väsynyt tai muuten vain ei tee mieli, mutta yleensä sextaillaan päivittäin.
- useemminkin
N. kerran kuussa. :( Saman tyypin kanssa tosin. Olen 2-kymppinen sinkkutyttö
- ....
kaksi vuotta olen seurustellut.. ja seksiä joka viikko:) joskus useamman kerran päivässä;) ja yhtä ihanaa on aina.. ja tosiaan, jos ei seksiä, niin hellyyttä ja semmoista..
- Janek
"Siis kuinka usein harrastatte seksiä ja ootteko parisuhteessa vai sinkkuja?"
Parisuhteessa saman katon alla ja seksiä varmaan joku 6-7 kertaa viikossa, max. 2 päivää taukoa ja toisinaan pari kertaa päivässä. Juttu on vielä aika tuore, puoli vuotta takana yhdessä asumista. Minulle passaa hyvin, mutta vaimo taitaisi haluta vähän enemmänkin. - aurora
Ollaan seurusteltu noin 5 vuotta, ei asuta yhdessä ja seksiä nykyään 4-6 kertaa viikossa,1-3 kertaa päivässä. Kolme ensimmäistä vuotta oli kiihkeämpää, mut nyt on tahti vähän tasoittunut.
- on noin
1-2kertaa/kk. naimisissa ollaan:o)
- Minsku
harrastetaan seksiä joka ilta.:)
- Aatoskaino
Ajatellaan koko ajan ja ostellaan alan juttuja, kattellaan. Fyysisesti viikonloppuisin 3-10 kertaa otetaan orkut tavalla tai toisella yhdessä. Viikolla parisen kertaa.
Tää on meistä normaalia ja ollaa oltu naimisissa 2 vuotta.
OOn kyllä muissakin suhteissa ollu aika aktiivinen. - pariskunta...
Muinoin sitä tuli tehtyä päivittäin ja useaan otteeseen (max. 8 kertaa yhden päivän sisällä...), mutta nyt vähän hiljasempaa, kuitenkin kerran pari viikossa... Riippuu tosin ihan mielialoista :D
- Tytsy 81
Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja seksiä harrastellaan toisinaan joka päivä, toisinaan väh. joka toinen päivä. Keskimäärin siis jotain 4 tai 5 kertaa viikossa. Joskus päivässä sekstaillaan kerran joskus taas vaikka kolmekin kertaa. Riippuu paljon mielialasta
- kissafani-82
Normaalisti harrastetaan seksiä ihan päivittäin (oon siis parisuhteessa), mutta nyt viime viikko oli vähä hiljaasempi ku en jaksanu oikeen mitää tehä (kauhee flunssa ja verenpainelääke oli unohtunu ottaa muutamana päivänä)
- agentti on takas
ei olla kauaa oltu yhes. seksielama ei koskaan ole ollut parempaa kuin nyt. joka paiva, monta kertaa.
- Lyyli
Elän parisuhteessa, n. 2-4 kertaa viikossa harrastetaan seksiä sooloilut=)
- kikkabuu
yli 2v yhessä ja seksiä joskus jopa 3 kertaa päiväs. joskus taas 2-3päivää väliä..
- Lolita1982
Liian harvoin. AIVAN liian harvoin. Mistä johtuu, että miehet aina pihtaavat?
Kihloissa olen... - JuuhanaTre
Mitä seksiä? Onks se jotain syötävää? Ei sellasta kannata harrastaa. Enkä harrasta.
- vittuuntunut
itse haluaisin joka päivä tai edes joka toinen päivä. ja muija sanoi alkuaikoina ettei kieltäydy siitä koskaan. vittu mikä kusettaja.
ollaan 5 vuotta oltu yhdessä nyt ja taidan jättää koko naisen. vituttaa vaan nuo ainaiset nukahtamiset illalla ettei muka jaksa seksiä jne.
jos ei ite pyydä niin saa kerran kk. jos ite pyytää saa ehkä kerran viikossa tai kerran kahdessa.
yhtälö vaan on semmoinen: akka pihtaa -> minä otan sen ettei se kunnioita/halua. jätän koko läskin tässä kunhan se velkansa maksaa takas. - eika harrastelija
Mina en harrasta seksia.
Olen seksin ammattilainen, teen loistavaa jalkea. Tee-se-itse ja kasityomiehet ovat erikseen.- maiju.ii
Just eilen poikaystävän kanssa keskusteltiin tästä. Ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, mä olen 23 ja poikkis 25vee. Harrastetaan seksiä ehkä muutama kerta kuukaudessa ja mulle se tuntuu olevan aivan liian vähän. Oon alkanut nauttimaan seksistä vasta muutaman vuoden aikana ja sinä aikana poikaystävän seksihalut on tyrehtyneet. Ongelma on se, että poika tekee 14-tuntista päivää opinnoissa ja töissä. Se lähtee aamulla kasilta ja tulee illalla kymmeneltä kotiin. Ei se enää edes ajattele seksiä, vaikka silloin kun alettiin seurustelemaan se veti käteen vähintään kerran päivässä ja oli koko ajan kinumassa. On niin nöyryyttävää, että roolit on kääntyneet!
- SydänIII
maiju.ii kirjoitti:
Just eilen poikaystävän kanssa keskusteltiin tästä. Ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, mä olen 23 ja poikkis 25vee. Harrastetaan seksiä ehkä muutama kerta kuukaudessa ja mulle se tuntuu olevan aivan liian vähän. Oon alkanut nauttimaan seksistä vasta muutaman vuoden aikana ja sinä aikana poikaystävän seksihalut on tyrehtyneet. Ongelma on se, että poika tekee 14-tuntista päivää opinnoissa ja töissä. Se lähtee aamulla kasilta ja tulee illalla kymmeneltä kotiin. Ei se enää edes ajattele seksiä, vaikka silloin kun alettiin seurustelemaan se veti käteen vähintään kerran päivässä ja oli koko ajan kinumassa. On niin nöyryyttävää, että roolit on kääntyneet!
samoja fiiliksiä mulla.... mies sano ennen naimisiinmenoa (jätettiin seksi vasta häiden jälkeiseks asiaks) että "toivottavasti sä et oo niitä naisia, joilla on aina pää kipeä=et halua seksiä" niin nyt se ite sitte aina on muka liian väsyny tai maha liian täynnä tms. Emmä tajua. Siis meillä harrastetaa kyllä n. 2 kertaa viikos, mut mä haluaisin tuplasti enemmän... Ja tuntuu tosi epänaiselliselta, että roolit on näin päin... :( En usko, että mitkään kikatkaan tilannetta parantais... jos toinen ei halua, niin minkä sille voi? :(
- Damaskox
Sinkkuna vielä elellään. Tosin, ikääkin on vasta 18v.
- .....
"Harrastin" viimeksi n. 7vuotta sitten, enkä "halunnut" sitä silloinkaan.
En vain vielä silloin tajunnut miten haluton luonnostani olen,
ilman että itsessäni olisi jotain vikaa sen suhteen.
En ole nyt tässä elämänvaiheessa erityisen kiinnostunut seurustelemaan,
mutta sitten kun sen aika tulee, kelpuutan kumppaniksi vain toisen "täysin haluttoman". Seksi on kuin vankila/vapauden riistoa sellaiselle, joka
sitä ei halua. Ei edes itsetyydytystä.. ei kiinnosta ja olen näin onnellinen.- Mocambo
Parikymppisenä 4 krt päivässä, kolmekymppisenä 4 krt viikossa nelikymppisenä 4 krt kuukaudessa, viisikymppisenä 4 krt vuodessa....
- ..neitonen :)
Mocambo kirjoitti:
Parikymppisenä 4 krt päivässä, kolmekymppisenä 4 krt viikossa nelikymppisenä 4 krt kuukaudessa, viisikymppisenä 4 krt vuodessa....
Seksiä harrastan 2-5 päivänä viikossa.. siis useimmite.. ohan niitä viikkoja ku ei ollenkaan mut yleensä.. ja joskus se on vaan 1krt/päivä mut joskus samana päivänä voi harrastaa seksiä muutamankin kerran... itellä on muutamia kavereita joiden kaa seksiä harrastan kun joskus mieli tekee, mut sit ku sattuu tutustuun johki uuteen tyyppiin niin kukaan ei suutu..sillä kaveritkin saa tietty muita tapailla.. :)
On kyl vaikeeta jos on muute hyvä suhde mutta seksi ei toimi. Oon kerran seurustellu miehen kanssa jonka kans ei vaan sängyssä kemiat kohdannu yhtään :/ monta kertaa tavallaan miehen mieliks suostuin seksiin vaik ei tavallaa ois itteeni huvittanu ku en paljon mitään siittä saanu..siis olihan se ihanaa olla niin lähellä rakastaan mutta ei loppujen lopuks vaan toiminu vaik mitä yritettiin.. päätettiin lopulta erota koska molemmille seksi oli kuiteki niin tärkee osa parisuhdetta..mut sovussa erottiin.. :) - Tylsistynyt..
..neitonen :) kirjoitti:
Seksiä harrastan 2-5 päivänä viikossa.. siis useimmite.. ohan niitä viikkoja ku ei ollenkaan mut yleensä.. ja joskus se on vaan 1krt/päivä mut joskus samana päivänä voi harrastaa seksiä muutamankin kerran... itellä on muutamia kavereita joiden kaa seksiä harrastan kun joskus mieli tekee, mut sit ku sattuu tutustuun johki uuteen tyyppiin niin kukaan ei suutu..sillä kaveritkin saa tietty muita tapailla.. :)
On kyl vaikeeta jos on muute hyvä suhde mutta seksi ei toimi. Oon kerran seurustellu miehen kanssa jonka kans ei vaan sängyssä kemiat kohdannu yhtään :/ monta kertaa tavallaan miehen mieliks suostuin seksiin vaik ei tavallaa ois itteeni huvittanu ku en paljon mitään siittä saanu..siis olihan se ihanaa olla niin lähellä rakastaan mutta ei loppujen lopuks vaan toiminu vaik mitä yritettiin.. päätettiin lopulta erota koska molemmille seksi oli kuiteki niin tärkee osa parisuhdetta..mut sovussa erottiin.. :)Kohta 20-vuotias avoliitossa..=)
Kyllä meillä ainakin lähes joka päivä, joskus useammankin kerran päivässä =) - mi3s
Tylsistynyt.. kirjoitti:
Kohta 20-vuotias avoliitossa..=)
Kyllä meillä ainakin lähes joka päivä, joskus useammankin kerran päivässä =)Oon 23, seurustellu 6 vuotta nykysen kanssa. Seksii noin 1-2 kertaa viikossa. Joskus useamminkin.. Ei kuitenkaan useammin päivässä. Tahtoo olla aina sen verran rankat setit, ettei jaksa. :) Vois joskus kyl koetellaki. Kehittyy tää seksielämä iän myötä. Alussa ei oikein sujunu ku oltiin molemmat neitsyitä. Nykyään on jo mukavasti mausteitakin pelissä.
- monnala
Parisuhteessa, kaksi vuotta takana...niin, ja hiljaista on seksin suhteen :( Suunnilleen kerran viikossa tai kahdessa, vaikka tekeekin mieli lähes päivittäin. Oma mies tosin ei niin kiinnosta, koska sen rutiinit on niin kyllästyttäviä, että halut kaikkoaa sen kanssa. Seksi on yleinen riidanaihe, ikävä kyllä. Kumpaakin tekee mieli mutta yhteispeli ei vaan suju.
- Ducanaer
Hiljaista on, mutta eipä ole juuri halujakaan enää.
- enemmänkin kelpais
ennen lapsen tuloa seksiä oli lähes joka päivä 2 vuoden ajan, joskus useitakin kertoja päivässä. nyt perheessä 6kk lapsi, seksiä enää pari kertaa kuussa... että se siitä. ite kyllä haluaisin enemmänkin mutta eihän se enää ole vain itsestä kiinni.
- Wankkerimies
Seksiä on korkeintaan kerran viikossa, keskimäärin 3 kertaa kuukaudessa. Syynä yhtä usein naisen kuin oma haluttomuus. Runkkailen joka päivä, koska vaimon ei tee usein mieli mutta mun tekee päivittäin. Ja sitten jos vaimoa taas haluttaisikin, olen saattanut jo sinä päivänä runkata, eikä mun taas puolestani tee mieli enempää kuin kerran päivässä. Että ei ole helppoa, kun halut ei kohtaa.
Parisuhteessa, mutta asutaan eri osoitteissa. Ollaan yleensä kuitenkin 4-5 päivää viikosta yhdessä saman katon alla. 1-3 kertaa päivässä seksiä silloin... Joskus saattaa olla päivän tauko. 2 vuotta ollaan seurusteltu.
- tympääntynyt
23v äijä kihloissa 2 lasta ennen seksiä meillä harrastettiin 2-3 kertaa päivässä ja nyt kahden lapsen jälkeen ehkä kerran kuukaudessa ja vaimolla aina joku paikka kipeänä tai väsyttää tai ihan mitä vaan vaikka itse haluaisin paljon useammin mutta kun ei ole minusta kiinni kyllästyttää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733