Alempitasoisen naisen paneminen on win-win

Kaikkivoittaa

Kun mies panee rumaa naista, niin siinä kaikki voittavat. Jos vaikka tasoaan alemman naisen vie jostain firman pikkujouluista pantavaksi. Niin sehän menee niin, että miehelle ehkä vähän kollegat naureskelee, mutta toisaalta ymmärtävät että pillu on pillu, ja se voi rumallakin olla hyvä, eikä sitä pimeässä makuuhuoneessa niin ole naisen rumuudellakaan väliä, varsinkin jos mies on vielä kännissä niin kuin pikkujouluissa tietenkin ollaan. Ja nainen on onnellinen, kun saa edes satunnaisesti itseään tasokkaampaa miestä, ja sitten samantasoiset rumat naiset kadehtivat häntä töissä.

22

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenRuudunTakaa

      Kaikki paneminen on win-win missä molemmat haluaa, molemmat on vapaita halujaan toteuttamaan ilman ulkopuolisia sitoumuksia ja molemmat saa.

      • Naisasialooser11

        Ei ole ja ei ole. Vain mies voittaa, nainen saa huoran maineen ja tulee raskaaksi, miehen status nousee ja miehen ei tarvitse pelätä tuleansa raskaaksi. Ja nainen ei myöskään saa mitään siitä, että känninen mies rynkyttää päällä, naiselle hyvä seksi on äärimmäisen harvinaista ja sitä saa vain top5% mieheltä.

        Aloittajan skenaariossa se nainen on huora.


      • ycgvhbjkl
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole ja ei ole. Vain mies voittaa, nainen saa huoran maineen ja tulee raskaaksi, miehen status nousee ja miehen ei tarvitse pelätä tuleansa raskaaksi. Ja nainen ei myöskään saa mitään siitä, että känninen mies rynkyttää päällä, naiselle hyvä seksi on äärimmäisen harvinaista ja sitä saa vain top5% mieheltä.

        Aloittajan skenaariossa se nainen on huora.

        "Ja nainen ei myöskään saa mitään siitä, että känninen mies rynkyttää päällä,"

        Jos nyt kännissä sattuu edes seisomaan sen vertaa.


      • Naisasialooser11

        Hyvä pointti, miehellä ei välttämättä edes seiso mutta voi mies silti rynkyttää itsensä laukeamiseen.


      • vähänpä.tunnut.tietävän
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Hyvä pointti, miehellä ei välttämättä edes seiso mutta voi mies silti rynkyttää itsensä laukeamiseen.

        Ei voi rynkyttää jos ei seiso. Ei veltto kalu laukea.


      • NainenRuudunTakaa
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole ja ei ole. Vain mies voittaa, nainen saa huoran maineen ja tulee raskaaksi, miehen status nousee ja miehen ei tarvitse pelätä tuleansa raskaaksi. Ja nainen ei myöskään saa mitään siitä, että känninen mies rynkyttää päällä, naiselle hyvä seksi on äärimmäisen harvinaista ja sitä saa vain top5% mieheltä.

        Aloittajan skenaariossa se nainen on huora.

        Älä puhu seksistä kun et siitä mitään tiedä.

        Normaali heteromies osaa ja haluaa tyydyttää naisensa.

        Tällaisia miehiä on enemmistö miehistä, joilla on aktiivinen seksielämä naisten kanssa.


      • Naisasialooser11

        Ei osaa ja ei halua ja vaikka osaisikin niin vain oman naisensa ei baarilutkaa. Naiselle seksi on seksiä vain jos mies on top5%mies.


    • Ätmelsson

      Näinhän se on joo. Mitä mieltä tästä? Onko HC-ATN:ää olemassa. Siis naista, joka ei ikinä saa halutessaan seksiä?
      ATN naisen määritelmä mielestäni on lyhyesti näin: saa irtoseksiä vaan 2 kertaa kuussa. ATM voisi olla, että saa irtoseksiä vaan 2 kertaa hmmm....vuodessa olisko

      • Naisasialooser11

        Nainen ei saa seksiä ellei mies ole komea ja taitava motivoitunut top5%mies, jos sub top 5% mies nylkyttää naisen päällä niin kyseessä on masturbointi naiseen.

        Kaunis ja nuori nainenkaan ei saa siis halutessaan seksiä.


    • winwintilanteista

      Sekin on kuulemma win-win tilanne kun peris asuu äitinsä kanssa.

    • Pillujen--asiantuntija

      Komeat miehet panee rumiakin naisia. Rumat miehet ei pane naisia. Siellä firman pikkujouluissa toimitusjohtaja pettää vaimoaan ruman toimistosihteerin kanssa.

    • ollaanhävittytääpeli

      Siinä kaivaa kuoppaa miesten alle nostamalla akkojen luuloja itsestään.

    • AsianVierestä

      Pienistä asioista se ihmisen mieli piristyy jos pillusta kertapanossa.
      Itselleni perunamuusi lihapullat voi antaa enemmän mutta kai meitä on sitten moneen junaan:)

      • Taloustieteilijä

        Oletko siis homo? Jos olet hetero, niin aika pientä vähemmistöä edustat. Sinulla on tietysti oikeus omiin mieltymyksiin, mutta kyllähän markkinataloudessa on aika helppo määrittää eri hyödykkeiden yleinen arvostus. Perunamuusi lihapullat maksaa 10-20 euroa, pillu moninkertaisesti. Eli pillu on paljon arvostetumpi.


      • Taloustieteilijä
        Taloustieteilijä kirjoitti:

        Oletko siis homo? Jos olet hetero, niin aika pientä vähemmistöä edustat. Sinulla on tietysti oikeus omiin mieltymyksiin, mutta kyllähän markkinataloudessa on aika helppo määrittää eri hyödykkeiden yleinen arvostus. Perunamuusi lihapullat maksaa 10-20 euroa, pillu moninkertaisesti. Eli pillu on paljon arvostetumpi.

        Siis ravintola-annoksena maksaa tuon, kaupasta einesannoksena tietysti vain muutamia euroja.


      • suurinosaeihaluamaksaa
        Taloustieteilijä kirjoitti:

        Oletko siis homo? Jos olet hetero, niin aika pientä vähemmistöä edustat. Sinulla on tietysti oikeus omiin mieltymyksiin, mutta kyllähän markkinataloudessa on aika helppo määrittää eri hyödykkeiden yleinen arvostus. Perunamuusi lihapullat maksaa 10-20 euroa, pillu moninkertaisesti. Eli pillu on paljon arvostetumpi.

        Silti suurin osa miehistä maksaisi mieluummin 20 hyvistä lihapullista ja muusista kuin 200 pillusta.

        Se että marginaaliryhmän tuotetta voi ylihinnoitella ei merkitse sen arvostusta yleisesti.


    • Tämä-selvä

      Nainen voittaa aina. Nainen saa aina seksiä jos haluaa.

      • AsianVierestä

        No ei ainakaan minun seurassa mutta voihan tuon yleistää...ehkä.
        Joskus ei vain kiinnosta joku vieras tai tuttu, ihan sama mutta se on omasta halusta kiinni.
        Mitä saa ja mitä antaa, suhde on olemassa.


      • mitenkäytännössä

        Mitenköhän se teidän ätmien mielestä käytännössä toimii? Niinkö että rumakin nainen menee pihalle huutamaan että nyt kuka vaan saa pillua ja sitten jostain joku mies siihen tulee panemaan. Eiköhän todellisuudessa ne tulijat olisi kuitenkin poliiseja, eikä siinä pantaisi kuin muija putkaan.

        Itsekin olen useammankin kerran kieltäytynyt panotarjouksista kun ei ole nainen kiinnostanut.


      • Naisasialooser11

        Minäkin olen kieltäytynt usemman kerran koska nainen on ollut läski. Muuta syytä en näe kieltäytymiselle kuin sen, että nainen on läski tai vanha


    • Tämä-selvä

      Nainen kun menee baariin niin joku pillunhimoinen mies tulee iskemään varmasti.

      • Ei todellakaan tule. Olen ollut monia kertoja yksin baarissa eikä useimmiten kukaan ole tullut iskemään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe