JEESUKSEN VERI

AamenkiitosJeesus

on joillekin hullutus ja joillekin pahennus.
"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1 Kor 1:18

61

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."

      • Jotka ei vät usko sovintovereen heille on kadotus edessä,viimeisllä tuomiolla.
        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet. Joh 6:54

        Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma. joh.6:54


    • Lopetaheti

      Tuo vihanpito Teuvoa kohtaan.

      • AamenkiitosJeesus

        "Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,"
        2 Kor 5:3


      • AamenkiitosJeesus

        En minä muutu Teuvon viholliseksi sillä, että Teuvo kovasti haluaa minusta sellaista ja yrittää provosoida minua sellaiseksi. Pyrin ajattelemaan niin, että Teuvo on arkielämässä ihan joviaalityyppi, mutta jotenkin somessa muuttuu, sanoisinko omituiseksi.


      • Omituiselleominaista

        Sinä ainakin muutut somessa vähintääkin omituiseksi.
        Et kai sinä sentään arkielämässä hoe jotain joutavanpäiväistä lorua kymmeniä kertoja peräkkäin.
        Mikäli niin teet, niin sääli niitä ihmisiä jotka joutuu niitä kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Omituiselleominaista kirjoitti:

        Sinä ainakin muutut somessa vähintääkin omituiseksi.
        Et kai sinä sentään arkielämässä hoe jotain joutavanpäiväistä lorua kymmeniä kertoja peräkkäin.
        Mikäli niin teet, niin sääli niitä ihmisiä jotka joutuu niitä kuuntelemaan.

        Puhun Jeesuksesta kun tilaisuus tulee.


    • AamenkiitosJeesus

      "mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut."

    • Jeesusarmahtaa

      "Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä."

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;"

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"

      • Anonyymi

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

        Sehän olisi hieno juttu, että tuo loruilu loppuisi.


    • namvertanam

      Pääsiäisenä pääsee juomaan Jeesuksen verrrta —-> makoisaa mansikkaista kuohuviiiintä NAM

      • Jeesuksenomainen

        On syytä varata kuitenkin joku pullo kossua, ettei pääse tunnelma latisttuun.


    • HallelujaakiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • Jeesusarmahtaa

      Silloin ihmiset sanovat: "Totisesti, vanhurskaalla on hedelmä; totisesti, on Jumala, joka tuomitsee maan päällä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

    • AamenkiitosJeesus

      "Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?"

      • Anonyymi

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


    • AamenkiitosJeesus

      "minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa."

      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

      • Anonyymi

        "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."


    • Anonyymi

      "Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin."

    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

      • Anonyymi

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

        Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


    • Anonyymi

      Nyt olisi hyvä kirjoitta rekisteröidyllä nimimerkillä, mutta tyhmä kun olin, ja niin poistin molemmat Devoution ja Devoitin. Olisimpa rekisteröinyt edes tuon Kukkahattutädin.

      • Anonyymi

        No mitäpä Teuvolle kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä Teuvolle kuuluu?

        Eipä sitä normaalia kismitystä kummempaa 😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä normaalia kismitystä kummempaa 😈

        Miksi projisoit oman vitutuksesi Teuvolle?


      • Anonyymi

        On sulla Teuvo siinä dilemma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla Teuvo siinä dilemma!

        Teuvo ei kirjoittele nykyään tällaisella pellepalstalla, joten arvailusi meni jälleen päin p......ä.


    • Anonyymi

      Tämän ketjun kirjoittaja on AamenkiitosJeesus. Saatanalle heitettynä vain Anonyymi.

      • Anonyymi

        Onneksi lentävät musta kissat ovat edelleen lentäviä mustia kissoja, eikä anonyymejä-


    • Anonyymi

      "Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi."

    • Anonyymi

      Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"

    • Anonyymi

      "Silloin hän luovutti hänet heille ja antoi ristiinnaulittavaksi. Ja he ottivat Jeesuksen."

    • Anonyymi

      "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

    • Anonyymi

      "Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."

    • Anonyymi

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

      • Anonyymi

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

        "Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,"


      • Anonyymi

        "sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on.""


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on.""

        Niin eikö edes siitä ole tietoa, että oliko ns. jeesus ihmisen vai jumalan poika?
        Mikäli ne muutkin tiedot kyseisestä miehestä ovat yhtä hataria, niin voe voe.


    • Anonyymi

      Vappu, työläisten juhla tulossa. Varatkaa kunnon juotavat, ei mitään puaviinin litkua!

    • Anonyymi

      Käskeekö Jeesus Sinua tekemään jotain asioita?`

      • Anonyymi

        Se on paholaisen juttua tuo Sinunkin aviomiehesi, ei Jumalasta lainkaan :D


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus sanomattoman suuresta pelastuksesta!

    • Anonyymi

      Ostan naudanverta ja teen palttua. Nam.
      Jeesuksen veri on kuivunut eikä ihmissyönti oikein sovi uskomattomien moraaliin.

      • Anonyymi

        Se on just noin!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe