Miten Iida estää Karia näkemästä Violaa?

Ja mikä on Karin idea auttaa Lindaa? Entäs mikä Lolan vastaidea?
Ja Taigakinko tulee takaisin, no se on varmaan siinä Pepin lähtömainingeissa. Hyvinhän tämä oli tyttönsä hylännytkin, kun Pietun kanssa täällä hesassa humputtelee.

3

56

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkeä_saliksiin

"Ja mikä on Karin idea auttaa Lindaa? Entäs mikä Lolan vastaidea?"
      - Kari yrittää vedota Iidaan, kun eikös Iida jossain kohtaa asunut heillä ja pölli Karin rahat? Kai yrittää tätä jotenkin kiristää
      - Lola varmaan hakkeroi tietoihin, että on lupa tavata.....

" Ja Taigakinko tulee takaisin, no se on varmaan siinä Pepin lähtömainingeissa. Hyvinhän tämä oli tyttönsä hylännytkin, kun Pietun kanssa täällä hesassa humputtelee."
      - ei mitenkään pahalla tenavaa kohtaan, mutta Taiga on turha hahmo ja kohtaukset on tylsimpiä katsottavia, saisi poistua
      - mikä edes on syy siihen, että Taiga ei asu äidillään? Rovaniemi parempi erikoislapselle kuin Hki? Peppi ei fyssari-ensihoitotyöltään jaksa olla äiti?

Epäilen, että Pietari tulee vielä pettämään Peppiä, jää kiinni ja Peppi lähtee Taigan kanssa Lappiin. Ja hyvä niin.

• Järkeä_saliksiin

Viola vasta pääsi hoitoon, psykiatrisessa hoidossa on aluksi monesti vierailukielto. Ja voihan olla, että Viola itse ei halua tavata ketään. Eikös Iida sanonut, että Viola ei halua nähdä äitiään? Järkevämpi olisi kyllä, että koska Linda on ehdonalaisessa ei saisi tavata toipilasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      71
      571
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe