Tällä palstalla on kiusattu säälimättä kristittyjä uskovaisia. Syyllisiä ovat nimimerkit Hehha ja ateisti1982. Eikö tämä jo riitä? Kuinka monta valitusta tulee tehdä ylläpidolle ennen kuin mainitut henkilöt lopettavat uskovaisten kiusaamisen?
Eikö tuo kiusaaminen jo riitä?
14
55
Vastaukset
- hiekkakansantarut
Suomessa saa valehtelijat kyytiä, sillä Suomessa on sananvapaus.
Uskovaisen ei tule kiusaantua, vaan kääntää toinen poski sekä molemmat persposket potkittaviksi, elleivät jumalvalhettaan osaa lopettaa.
Vaihtoehtohan on tietysti tuon epäjumalan esiinmanaaminen, jolloin kaikki uskoisivat tuohon ihan aikuisten oikeasti oikeaan jumalaan. Mutta koska kaikki jumalat ovat ihmisen luomia epäjumalia, ei uskonharhainen edes yritä valhettaan oikaista.
Siispä 47 numeron Sieviläisestä kunnun kärkipotku istumalihaksiin, sen ovat uskonharhaiset ansainneet.- menkäämuuallavalehtelema
Ei eri mieltä oleminen ole kiusaamista. Itse tosin kokisin oloni kiusaantuneeksi jos valehtelisin yhtä paljon kuin palstan uskovaiset tekevät koko ajan.
- AteistiVaan
Löytyykö esimerkkiä tuosta kiusaamisesta?
Toki toivoisin, että haukkuminen ja epärehellinen keskustelu korvautuisi aidolla vuoropuhelulla....Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi tai syytetään häntä siitä, että "uskonveljet" ovat tehneen hirmutekoja 400 vuotta sitten tai eilen (muslimit eivät ole helluntailaisten uskonveljiä). Kiusaaminen on sitä, että merkitään työpaikalla ja oppilaitoksessa Jeesukseen uskovat ihmiset ja suljetaan heidät muun yhteisön ulkopuolelle luvallisena riistana, jolle on lupa vittuilla ja jota on lupa kiusata ilman pelkoa sen seuraamuksista. Tätä tapahtuu kaikilla koulutusasteilla ja työelämässä eikä siitä päästä eroon, vaikka meikäläinen tekee siitä tutkimusta ja esittelee aikaan asian niille kansanedustajille, jotka voisivat poistaa tämän rasistisen käyttäytymisen säätämällä laissa sen rikokseksi. Ei tule tapahtumaan...
G4G kirjoitti:
Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi tai syytetään häntä siitä, että "uskonveljet" ovat tehneen hirmutekoja 400 vuotta sitten tai eilen (muslimit eivät ole helluntailaisten uskonveljiä). Kiusaaminen on sitä, että merkitään työpaikalla ja oppilaitoksessa Jeesukseen uskovat ihmiset ja suljetaan heidät muun yhteisön ulkopuolelle luvallisena riistana, jolle on lupa vittuilla ja jota on lupa kiusata ilman pelkoa sen seuraamuksista. Tätä tapahtuu kaikilla koulutusasteilla ja työelämässä eikä siitä päästä eroon, vaikka meikäläinen tekee siitä tutkimusta ja esittelee aikaan asian niille kansanedustajille, jotka voisivat poistaa tämän rasistisen käyttäytymisen säätämällä laissa sen rikokseksi. Ei tule tapahtumaan...
Valehtelijaksi toteaminen ei liene kiusaamista, ellei valehtelijaksi väitetty pysty valhettaan totuudeksi osoittamaan?
- metsävastaa
G4G kirjoitti:
Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi tai syytetään häntä siitä, että "uskonveljet" ovat tehneen hirmutekoja 400 vuotta sitten tai eilen (muslimit eivät ole helluntailaisten uskonveljiä). Kiusaaminen on sitä, että merkitään työpaikalla ja oppilaitoksessa Jeesukseen uskovat ihmiset ja suljetaan heidät muun yhteisön ulkopuolelle luvallisena riistana, jolle on lupa vittuilla ja jota on lupa kiusata ilman pelkoa sen seuraamuksista. Tätä tapahtuu kaikilla koulutusasteilla ja työelämässä eikä siitä päästä eroon, vaikka meikäläinen tekee siitä tutkimusta ja esittelee aikaan asian niille kansanedustajille, jotka voisivat poistaa tämän rasistisen käyttäytymisen säätämällä laissa sen rikokseksi. Ei tule tapahtumaan...
Toisin sanoen, kun uskovia kohdellaan täsmälleen samalla tavalla jolla he ovat aina kohdelleet ateisteja ja homoja ja (omasta mielestään) vääräuskoisia, niin tämä onkin sitten kiusaamista?
Uskovilla on siis jokin erivapaus kiusata kaikkia muita ihmisiä, mutta jos uskovia kohdellaan samalla tavalla, niin sitten se onkin väärin? Katsokaahan kuuppajumit, hedelmistään puu tunnetaan ja niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos ette pidä metsän vastauksesta, niin katsokaapa edes joskus peiliin ja lopettakaa se huutaminen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10021674/etuoikeus-syrjia-muita - Sawaddeekhap
G4G kirjoitti:
"Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi "
Täällä esiintyvien uskovaisten kommenttien perusteella tuo on aivan oikeutettua.
Jos haluatte arvostusta, niin lopettakaa vajakkimaiset, älykääpiömäiset, idioottimaiset ja imbesillimäiset kommentit ja umalauta sivistäkää itseänne!!! - Hehhah_
Sawaddeekhap kirjoitti:
"Kiusaaminen on mm. sitä, että uskovaista sanotaan vajakiksi, älykääpiöksi, idootiksi, imbesilliksi "
Täällä esiintyvien uskovaisten kommenttien perusteella tuo on aivan oikeutettua.
Jos haluatte arvostusta, niin lopettakaa vajakkimaiset, älykääpiömäiset, idioottimaiset ja imbesillimäiset kommentit ja umalauta sivistäkää itseänne!!!<< Täällä esiintyvien uskovaisten kommenttien perusteella tuo on aivan oikeutettua.
Jos haluatte arvostusta, niin lopettakaa vajakkimaiset, älykääpiömäiset, idioottimaiset ja imbesillimäiset kommentit ja umalauta sivistäkää itseänne! >>
Ja se on juuri noin !
Täsmälleen !
Jos kirjoittaa kuin idiootti, niin sitten pitää myös kestää, että sanotaan idiootiksi. Minä tosiaan myös perustelen sen, miksi sanon jotain kirjoittajaa typeräksi. Jos sille on peruste (jota ko, kirjoittaja/joku muu ei pysty vääräksi osoittamaan), sanomani pysyy voimassa.
<< umalauta sivistäkää itseänne! >>
Niinpä: sivistäkää jumalauta itseänne. Kirjoittakaa sitten vasta tänne.
Uskovaiset ovat ainakin viimeiset 15 vuotta esittäneet tällä palstalla typeriä väitteitä ja kysymyksiä esim. evoluutiosta. Typeriksi ne tekee se, että faktatietoa asioista löytyy nykyään niin helposti netistä.
Sitten ihmetellään, miksi teitä sanotaan tyhmiksi ja kiusataan.- AteisminTohtori
Ei ketään jolla on itsetunto kohdallaan voi kiusata jos joku kutsuu idiootiksi niin ymmärrän että hän on erehtynyt, minä itse tiedän olenko idiootti vai en, kiusaaja ei sitä tiedä, hän on väärässä eikä siitä kannata välittää.
- Hehhah_
<< minä itse tiedän olenko idiootti vai en >>
[Nytkö jäit kiinni tuohon "minä itse tiedän, kuinka älykäs olen" -vammailuun ?]
Kukaan tyhmä ihminen ei kuvaile itseään tyhmäksi. Kaikki kuvittelevat olevansa rationaalisia (perustaltaan). [Vai siis oletko kuullut jonkun kuvailevan itseään tyhmäksi - muutakin kuin jokun asian suhteen ohimenevästi ?]
Silti tyhmiä ihmisiä on olemassa - ja sen tyhmyyden huomaa vain ulkopuoliset ihmiset. Sinä siis itse kuvittelet olevasi jotenkin edes täysjärkinen, mutta kun nimenomaan ulkopuoliset huomaavat, että olet täysi idiootti. Näin käy ihan jokaiselle vajakille: he kyllä itse kuvittelevat olevansa täysjärkisiä tai jopa älykkäitä, mutta kun he eivät vaan ole.
- katsos.nääs
Järkipuhe ei ole koskaan kiusaamista, vaikka valehtelijat kiusaantuvatkin sitä kuullessaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944