Terveyskeskuksista tullut uusia

kuolemanleiri

vanhuksien murhakeskuksia?

12

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähtyon

Pahinta on että epänormaalia toimintaa aletaan pitää normaalina.Sitten kun joku hoitajista uskaltaa kyseenalaistaa toiminta tapoja ,niin jääkin yksin vaikka useampi ollut samaa mieltä.Puolustuskyvyttömät potilaat jää mielivaltaisten hoitajien armoille.Esimiesten tehtävä on valvoa hoidon laatua,sitä vartenhan heidät on palkattu.

• Totuuskomissii

WHO joutui puuttumaan tänään tähän ja kielsi yhden "antibiootin" käytön, jatkoa seuraa...

• Anonyymi

Harjulan sairaala Kuopio.
      Dementoitunut henkilö menetti nielemisrefleksin. Nesteytys lopettettiin välittömästi. Mitähän tästä seurasi?
      Kaupunki säästi varoja.

• Anonyymi

Jos minä menetän dementoituneena nielemiskykyni, nesteytys todellakin pitää lopettaa välittömästi. Mitään letkuruokintaa ei pidä edes harkita. Morfiinia vaan suoneen, ettei tarvitse kivuliaana olla.

• Anonyymi

Muistisairaus on jo todella pitkällä kun nielemiskyky menee, ei sellaisesta ihmisestä ole enää mitään hänen omasta persoonastaan jäljellä.

• Anonyymi

ja toi uutisten mukaan vartia on perustanut ("suomenruotsalaisten"?) säätiön (kirjanpitorikollisten suosima) jolla ohjataan opiskelijoiden ruokavaroja (jotka ovat verovaroin tuettuja) hänen säätiöönsä! Ei mikään hyvä ihminen! Taas sinua nuori ihminen käytetään hyväksi!!!!!!

• Anonyymi

Onneksi on itsellä pistooli niin voi ampua itsensä ennenkuin ahneet omaiset passittavat johonkin murhakartanoon pahoinpideltäväksi ....

• Anonyymi

Sitte ku ammut ittsesi
        kutsu minut ennen tapahtumaa kylään,
        ammu minut ensin
        sitten vasta ittsesi,
        sovitaanko asia jo nyt ,

lähdetään yhdessä tästä maanpäälisestä helvetistä paremmille laitumille,

• Anonyymi

Voi, kun saisi ostaa jostakin pistoolin , maksaisin hyvin 7,65 kalib tai sitä ruuremman. Siinä olisi minun eutanasiani. Nyt ei ole oikein muuta kuin junan alle hyppääminen.

• Anonyymi

"Sitte ku ammut ittsesi
      kutsu minut ennen tapahtumaa kylään,
      ammu minut ensin
      sitten vasta ittsesi,
      sovitaanko asia jo nyt ,

lähdetään yhdessä tästä maanpäälisestä helvetistä paremmille laitumille,"

Samaa mieltä..

• Anonyymi

Kuka sulle on sanonut, että pääset "paremmille laitumille" itse pääsyn säätämällä? Väärällä tavalla. - Nm. Ylläreitä eress'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sulle on sanonut, että pääset "paremmille laitumille" itse pääsyn säätämällä? Väärällä tavalla. - Nm. Ylläreitä eress'

Uskon sipilään koska hän sanoi teltassa näin ennen keskustan viime kertaista vaalivoittoa...asunhan pohjanmaalla ja olen lesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1443
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1247
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1229
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1130
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1068
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe