Terveyskeskuksista tullut uusia

kuolemanleiri

vanhuksien murhakeskuksia?

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähtyon

      Pahinta on että epänormaalia toimintaa aletaan pitää normaalina.Sitten kun joku hoitajista uskaltaa kyseenalaistaa toiminta tapoja ,niin jääkin yksin vaikka useampi ollut samaa mieltä.Puolustuskyvyttömät potilaat jää mielivaltaisten hoitajien armoille.Esimiesten tehtävä on valvoa hoidon laatua,sitä vartenhan heidät on palkattu.

    • Totuuskomissii

      WHO joutui puuttumaan tänään tähän ja kielsi yhden "antibiootin" käytön, jatkoa seuraa...

    • Anonyymi

      Harjulan sairaala Kuopio.
      Dementoitunut henkilö menetti nielemisrefleksin. Nesteytys lopettettiin välittömästi. Mitähän tästä seurasi?
      Kaupunki säästi varoja.

      • Anonyymi

        Jos minä menetän dementoituneena nielemiskykyni, nesteytys todellakin pitää lopettaa välittömästi. Mitään letkuruokintaa ei pidä edes harkita. Morfiinia vaan suoneen, ettei tarvitse kivuliaana olla.


      • Anonyymi

        Muistisairaus on jo todella pitkällä kun nielemiskyky menee, ei sellaisesta ihmisestä ole enää mitään hänen omasta persoonastaan jäljellä.


    • Anonyymi

      ja toi uutisten mukaan vartia on perustanut ("suomenruotsalaisten"?) säätiön (kirjanpitorikollisten suosima) jolla ohjataan opiskelijoiden ruokavaroja (jotka ovat verovaroin tuettuja) hänen säätiöönsä! Ei mikään hyvä ihminen! Taas sinua nuori ihminen käytetään hyväksi!!!!!!

    • Anonyymi

      Onneksi on itsellä pistooli niin voi ampua itsensä ennenkuin ahneet omaiset passittavat johonkin murhakartanoon pahoinpideltäväksi ....

      • Anonyymi

        Sitte ku ammut ittsesi
        kutsu minut ennen tapahtumaa kylään,
        ammu minut ensin
        sitten vasta ittsesi,
        sovitaanko asia jo nyt ,

        lähdetään yhdessä tästä maanpäälisestä helvetistä paremmille laitumille,


      • Anonyymi

        Voi, kun saisi ostaa jostakin pistoolin , maksaisin hyvin 7,65 kalib tai sitä ruuremman. Siinä olisi minun eutanasiani. Nyt ei ole oikein muuta kuin junan alle hyppääminen.


    • Anonyymi

      "Sitte ku ammut ittsesi
      kutsu minut ennen tapahtumaa kylään,
      ammu minut ensin
      sitten vasta ittsesi,
      sovitaanko asia jo nyt ,

      lähdetään yhdessä tästä maanpäälisestä helvetistä paremmille laitumille,"


      Samaa mieltä..

      • Anonyymi

        Kuka sulle on sanonut, että pääset "paremmille laitumille" itse pääsyn säätämällä? Väärällä tavalla. - Nm. Ylläreitä eress'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sulle on sanonut, että pääset "paremmille laitumille" itse pääsyn säätämällä? Väärällä tavalla. - Nm. Ylläreitä eress'

        Uskon sipilään koska hän sanoi teltassa näin ennen keskustan viime kertaista vaalivoittoa...asunhan pohjanmaalla ja olen lesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe