Vaimolla oli luokan opiskelu kavereiden bileet jotka jatkui ravintolaan josta minun eli aviomiehen oli sovittu lähtevän kaksituntia ennen sulkemista kotiin yksin koska työpäivä odotti ja vaimon piti tulla sitten perässä sen sulkeudettua.no ei tullut vaan löytyi sitten kaksi tuntia ravintolan sulkemisen jälkeen edestä kävelemässä kuulemma taxi tolpalle mutta miehen kanssa joka opiskeli samalla luokalla.olivat kuulemma menneet ravintolahotellin hissillä yläkerroksen aulaan juttelemaan miehen ongelmista jossa vierähti pari tuntia mitää semmoista ei kuulemma ollut tietenkään sattunut pientä kiitos halaamista lukuun ottamatta miten reagoisitte miehenä jotenki vähä haiskahtaa
Mikä on pettämisen ja luottamuksen menettämisen raja
9
92
Vastaukset
- Viisastunut
No olen kyĺlä nainen mutta kerron oman kokemukseni ,minulla oli mukava nuorimies luokallani ja olin jo naimisissa mutta lapsia ei onneksi vielä ollut vaikka silloisen mieheni kanssa jo suuniteltiin ja meillä meni kaikki muutenkin hyvin.Huomasimme opiskelukaverin kanssa opiskeluajan edetessä että meille syntyi jotakin muutakin kuin kaveruus suhde joka syveni suhteeksi kuin varkain.Josta kerroin miehelleni ja ero oli mieheni antama ainoa vaihtoehto .Joka sitten tulikin. Uusi suhde kariutui vuoden jälkeen .Nyt olen jälleen kolmannen kerran uudessa hyvässä suhteessa ja naimisissa ,mutta jos nyt voisin päättää olisin opiskelu aikana keskittynyt opiskeluun.
- selittelyä_vaan
Kyllähän tuo vähän haiskahtaa... koeta saada vaimostasi totuus esiin.
- Möööö
Ehkä vaimosi etsii fiksumpaa miestä. Sorry vaan, vaikutat todella yksinkertaiselle ja kukapa sellaisen seurassa viihtyy pakollista pitempään?
- Anonyymi
Samaa asiaa olen miettinyt. Kun se luottamus on mennyt ? Ja vahva tunne että minulle hän ei kerro kaikkea. Mitä tehdä vaikka kuinka asioista puhutaan?
Olenko vainoharhainen? - Anonyymi
Jos naisella on korkokengät helposti horjahtaa ja tulee ns. syrjähyppy.
- Anonyymi
Epäilys. Elämä on epistä.
"Mikä on pettämisen ja luottamuksen menettämisen raja?"
Ei ole kiinteää rajaa. Eri ihmiset tuntevat eri tavalla. Mustasukkainen menettää luottamuksen puolisoonsa jo omien kuvitelmiensa takia.- Anonyymi
Jäi kiinni nettipettämisessä.
- Anonyymi
"Samaa asiaa olen miettinyt. Kun se luottamus on mennyt ? Ja vahva tunne että minulle hän ei kerro kaikkea. Mitä tehdä vaikka kuinka asioista puhutaan?
Olenko vainoharhainen?"
Jäi kiinni netti pettämisestä. Ja muutakin epäilyttävää toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511