Hei!
Käytän Martam e-pillereitä. Yleensä otan niitä joka päivä noin 21 aikaan. Eilen illalla oli yhdyntä poikaystäväni kanssa ja aamulla herätessäni muistin, että unohdin ottaa illalla pillerin. Otin sen aamulla heti kun muistin, eli noin 11 aikaan, eli unohtamisesta on kulunut n 14 tuntia. Kuinka suuri on riski, että olisin raskaana ja mitä minun kannattaisi tehdä? :(
E-pilleri unohtui
3
56
Vastaukset
- voitollaraskaana
Pakkauksessa lukee että jos 12 tuntia on ylittynyt niin ehkäisyteho on voinut heikontua.Eli oota kuukausi ja tee raskaustesti.
- Anonyymi
Hei, tässä jatkoa että miten tämä tilanne päättyikään.
Otin 79 tunnin päästä yhdynnän jälkeen Norlevo jälkiehkäisypillerin, sekä seuraavina yhdynnöissä käytettiin kondomia.
Hieman ennen väliviikkoa alkoi tulla ruskeaa vuotoa ja myöhemmin alkoivat kuukautiset. :)
Olen niin onnellinen siitä, sekä aion olla tulevaisuudessa varovaisempi e-pillereiden suhteen ja olla unohtamatta yhtäkään, sillä kuka tietää käykö mulle samaa hyvää tuuria uudestaan...- Anonyymi
Edellisessä kommentissa tuli virhe, otin EllaOne jälkiehkäisypillerin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982