Hei!
Käytän Martam e-pillereitä. Yleensä otan niitä joka päivä noin 21 aikaan. Eilen illalla oli yhdyntä poikaystäväni kanssa ja aamulla herätessäni muistin, että unohdin ottaa illalla pillerin. Otin sen aamulla heti kun muistin, eli noin 11 aikaan, eli unohtamisesta on kulunut n 14 tuntia. Kuinka suuri on riski, että olisin raskaana ja mitä minun kannattaisi tehdä? :(
E-pilleri unohtui
3
133
Vastaukset 3
- voitollaraskaana
Pakkauksessa lukee että jos 12 tuntia on ylittynyt niin ehkäisyteho on voinut heikontua.Eli oota kuukausi ja tee raskaustesti.
- Anonyymi
Hei, tässä jatkoa että miten tämä tilanne päättyikään.
Otin 79 tunnin päästä yhdynnän jälkeen Norlevo jälkiehkäisypillerin, sekä seuraavina yhdynnöissä käytettiin kondomia.
Hieman ennen väliviikkoa alkoi tulla ruskeaa vuotoa ja myöhemmin alkoivat kuukautiset. :)
Olen niin onnellinen siitä, sekä aion olla tulevaisuudessa varovaisempi e-pillereiden suhteen ja olla unohtamatta yhtäkään, sillä kuka tietää käykö mulle samaa hyvää tuuria uudestaan...- Anonyymi
Edellisessä kommentissa tuli virhe, otin EllaOne jälkiehkäisypillerin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5001007- 57668
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160593- 52574
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166568Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.233540Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.80527Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93461Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187460